Hop til indhold

Recommended Posts

@beautifulme skrev, for 8 timer siden:

hvad en GP åbent har fortalt her på eroguide :)

Var det ikke en kunde, der hævdede at have talt med en af dem, og stod der faktisk 50%?

Jeg husker det lidt anderledes, men måske tænker vi ikke på det samme. Jeg ville bede om henvisning, men jeg synes egentlig det er en afsporing her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

50% såfremt Huset tager alle ricisis og omkostninger til transport, annoncering, sikkerhed, håndtering af bookninger og leje af sted lyder ikke urimeligt med rendyrkede kommercielle briller, hvor ingen gør noget som helst uden at blive betalt godt for det. Men det er da utvivlsomt strafbart rufferi.

At pigernes timeløn før skat (som de nok ikke betaler) så ligger samme sted som min egen kan man så diskutere rimeligheden i… så lige der har jeg det helt fint med at de skipper skattefar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke et emne som bør ligge under generel debat ?  Jeg startede tråden med en mildest talt lunken oplevelse med Alexis hvor der bestemt ikke var value for money og nu er vi landet i hendes og andres potentielle afregninger med pimps osv… :huh:  om det er rimeligt eller ej vil jeg ikke forholde mig til. Jeg lægger jo også ca 50% til huset for mit arbejde… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUC2610 skrev, den 25.1.2022 at 09:34:

Nu må det være tid til at den gruppe sender piger afsted som leverer varen igen! Prisen er høj, så skal produktet være det samme. 

Gerne Mary igen. Og meget gerne nye og unge piger. 

BUC

Er det hende her der er Mary?

Mary - Eroguide.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...