Hop til indhold
Guest bombrn

Kom i mig (sidste chance) Ringsted

Recommended Posts

Guest bombrn

Fuuuuuuuck, jeg ville besøge pigen lavede en aftale var ikk fordi jeg ville ha noget uden gummi, ville nok bare ha taget trykket med bj eller handjob.

Kommer ind hos hende, normalt udseende ansigt. Meget stor hænge mave. Der er pisse ulækkert i huset, jeg aflevere 1000 og vi aftaler afhængig af hvad det bliver til så får jeg bare bytte penge tilbage. Når men jeg går op på værelset, går forbi 2 børne værelser der ar total rodet og beskidte. Trist syn! Kommer ind i hendes værelse der os er ulækker lugter af gammelt sved osv. I vindues karmen ligger der en tube canesten hmmmm der var jeg ved at kaste op! Sku ha smuttet med det samme! Men blev hun kom op begyndte at rive i den. Og fuck en ri nye teknik hun havde, hun var slet ikk service minded, brokkede sig over hun fik ondt i skuldre og armen og vi snakker max 10. Og hun intet siger eller noget som helst. Havde besluttet ned for allerede inden st jeg bare ville ha spillet den SF, men hun var simpelhen så dårlig til det at jeg selv måtte gøre det. Hun spredte benene og fuuuuuuuuck ja skal da lige love for hun har brug for canesten evt hvis man ku få i 10kg spande, kunne lugte hende klamme fisse og se Hvidt udflåd fra fissen badr.. Når jeg takker af og tager tøj på går ned under. Får 300 retur også jeg smuttet.

Fuuuuuck en alt i alt klar oplevelse og skamplet for denne industri!!

Mvh bomb

Ps hold jeg langt væk ligemeget hvor meget i sku føle jeg lokket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gud ved hvorfor jeg mere tænker på, om du falder helt ved siden af gruppen af søde, respektfulde gentlemen med pæne manér end om kvinden er et besøg værd ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gud ved hvorfor jeg mere tænker på, om du falder helt ved siden af gruppen af søde, respektfulde gentlemen med pæne manér end om kvinden er et besøg værd ?

Jeg googlede og fandt en anmeldelse på gimel, som delte samme erfaringer som trådstarteren. Hvordan kan du være i tvivl om dette når han tydeligt skriver der lå canesten i vindueskarmen samt at der var udflåd fra fissen?

Der er vidst ikke meget rafle om.... Andet end om hvorfor trådstarteren ikke med det SAMME skred da han så hende, hvis hun virkelig var så slem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bombrn

Jeg googlede og fandt en anmeldelse på gimel, som delte samme erfaringer som trådstarteren. Hvordan kan du være i tvivl om dette når han tydeligt skriver der lå canesten i vindueskarmen samt at der var udflåd fra fissen?

Der er vidst ikke meget rafle om.... Andet end om hvorfor trådstarteren ikke med det SAMME skred da han så hende, hvis hun virkelig var så slem.

Havde os mest lyst til at skride, men så naiv som jeg er troede jeg at de penge jeg gav hende var nogle hun havde brug for så valgte selv at onanere, men virkelig et trist syn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis du havde læst hvad jeg skrev, ville du opdage, at et ordvalg med klam fisse m.v. fik mig til at tænke på, hvilken type skribenten var, mere end en lyst til at forholde mig til gyldigheden af en dårlig oplevelse.

Det er så fint nok, at du har ulejliget dig med, at checke lidt op på kvinden, men det ændre nu ikke ved, at der anvendes en rigtigt grimt og respektløst sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bombrn

Hvis du havde læst hvad jeg skrev, ville du opdage, at et ordvalg med klam fisse m.v. fik mig til at tænke på, hvilken type skribenten var, mere end en lyst til at forholde mig til gyldigheden af en dårlig oplevelse.

Det er så fint nok, at du har ulejliget dig med, at checke lidt op på kvinden, men det ændre nu ikke ved, at der anvendes en rigtigt grimt og respektløst sprog.

Hvad vil dit ordvalg være om en kvinde der stank af sved havde canesten i vinduet fissen lugtede fælt og det var uden jeg så meget som nærmede mig den og Hvidt snask i den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bluejacket kan det ikke være ligemeget hvilke ord han anvender? Alt det ordkløveri er ikke relevant for tråden og din personlige mening kan du jo skrive til ham privat! Trist, at skulle se det.

bombrn en fin anmeldelse, som ser ud til, at beskrive oplevelsen ret godt ! :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad vil dit ordvalg være om en kvinde der stank af sved havde canesten i vinduet fissen lugtede fælt og det var uden jeg så meget som nærmede mig den og Hvidt snask i den?

Jeg ville nøjedes med at skrive, at intim hygiejnen ikke levede op til mine forventninger eller den standart man med rette kan forvente.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bluejacket kan det ikke være ligemeget hvilke ord han anvender? Alt det ordkløveri er ikke relevant for tråden og din personlige mening kan du jo skrive til ham privat! Trist, at skulle se det.

bombrn en fin anmeldelse, som ser ud til, at beskrive oplevelsen ret godt ! :o)

Jeg synes ikke der er tale om ordkløveri, når man omtaler en kvinde fordømmende og fuldstændigt blottet for respekt.

Jeg er helt med på, at der også findes kvinder i branchen, der qua sociale problemer, stofmisbrug o.lign har truffet nogle kedelig valg, herunder at tilbyde salg af seksuelle ydelser. Jeg synes det er fint, at der advares mod disse, uden at man føler et særligt behov for at trampe på disse mennesker.

Iøvrigt synes jeg så også at man burde have karakterstyrke nok, til pænt og højtligt at takke nej, tilbud fra kvinder hvor det er åbentlyst, at valget om at tilbyde sex, tager afsæt i "usunde" bevæggrunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

vil ikke udtale mig om andres personlighed udfra hvad der stå i denne streng. Men hvis man oplever udflåd ved en kvinde er det på sin plads at anmelde det præcist. det er resepktløst at tage kunder når man ikke kan levere en oplevelse der ikke smitter. Husk på at denne kunde betaler sine hårdt opsparede penge og bruger sine kostnbare tid for at få en god oplevelse. efter min mening er det alt for subjektivt at skrive "intim hygiejnen ikke har helt i orden" det kan jo betyde alt fra at hun ikke er helt frisktbarberet til store fede kondylomer der tager år at komme af med så.

Tak for en præcis beskrivelse af et sted jeg ikke skal hen!

Jakob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jacob

Det er såmænd også fint nok med mig, hvis man med sikkerhed ved at der er tale om udflåd og ikke eksempelvis sæddræbende creme e.lign. Sådanne præcise formuleringer er jo også renset for de fordømmende ord (klam fisse m.v.) Og det var jo ligesom det, at jeg blev stød over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Han er i sin gode ret til, at beskrive det som han gør ellers ville admin gribe ind og hvad du personlig synes omkring ordvalg, karakterstyrke kan du pm'e ham om. Vi er alle forskellige og udtrykker os på forskellige måder. Jeg begynder heller ikke med, at rette helt vildt meget i en anmeldelse der er skrevet i farten og måske har et par stavefejl for meget eller lign. for at tegne en parallel :o)

Kort og godt vi er forskellige og det skal respekteres

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Han er i sin gode ret til, at beskrive det som han gør ellers ville admin gribe ind og hvad du personlig synes omkring ordvalg, karakterstyrke kan du pm'e ham om.

Jeg synes nu der er forskel på, at gøre opmærksom et ønske om en respektfuldtone, og så anmelde et indlæg for at få admin til at forholde sig. Hvis det var min hensigt, havde jeg nok anmeldt indlægget for at overskride reglerne.

Med hensyn til at sende en PM til en person, som jeg iøvrigt intet kendskab har til, er det nok det sidste jeg kunne finde på. Hvis man ikke ønsker at stå ved sine generelle holdninger, bør man nok snarere undlade at kommentere på noget.

Jeg har såmænd heller noget problem med at respektere forskellighed, men det er jo ikke ensbetydende med, at man så ikke må give udtryk for nogle ønsker om hvorledes man beskriver pigen, som man har haft en kedelig oplevelse med.

Men lad os blot stoppe den her, jeg har forstået din pointe, og jeg erkender at jeg nok tilsyneladende er lidt mere sart omkring formuleringer end flertallet, da anmeldelsen ikke har tiltrukket speciel opmærksomhed fra andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg synes nu der er forskel på, at gøre opmærksom et ønske om en respektfuldtone, og så anmelde et indlæg for at få admin til at forholde sig. Hvis det var min hensigt, havde jeg nok anmeldt indlægget for at overskride reglerne.

Med hensyn til at sende en PM til en person, som jeg iøvrigt intet kendskab har til, er det nok det sidste jeg kunne finde på. Hvis man ikke ønsker at stå ved sine generelle holdninger, bør man nok snarere undlade at kommentere på noget.

Jeg har såmænd heller noget problem med at respektere forskellighed, men det er jo ikke ensbetydende med, at man så ikke må give udtryk for nogle ønsker om hvorledes man beskriver pigen, som man har haft en kedelig oplevelse med.

Men lad os blot stoppe den her, jeg har forstået din pointe, og jeg erkender at jeg nok tilsyneladende er lidt mere sart omkring formuleringer end flertallet, da anmeldelsen ikke har tiltrukket speciel opmærksomhed fra andre.

Som bombrn beskrev det var det nok mega ulækkert - det er sgu da også respektløst overfor os vores penge og tid at byde på sådan en gang griseri. Sædelighedspolitiet er jo oplagt her. Der er tale om en klar sundhedsrisiko. Den slags skal ikke pakkes ind i vat. Ydermer var bombrn så venlig ikke at forlange ret meget tilbage. Han burde dog have været skredet langt tidligere uden at udbetale en øre men var nok for liderlig og kunne ikke styre sig - sad. Jeg mener at ordvalget overhovedet ikke kan underdrives - føj for den lede - det skal vi bare ikke finde os i!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gameguy

Igen........ jeg tror jeg har fattet pointen, som i al sin enkelthed går ud på, at hvis som kunde føler sig snydt eller at oplevelsen ikke var som forventet, så er det helt ok, at benytte  fordømmende ord - for kan de lære det !!!.

Der er såmænd ikke andet at tilføje end  - det ser vi blot forskelligt på. Jeg har såmænd også fantasi til at forestille, at beskriver man en kedelig oplevelse på den måde, så står andre glædespiger nok ikke i kø for at sige "Jamen jamen kom du bare hen til mig, så skal få kvalitet for pengene". :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udtrykket "klam fisse" var måske heller ikke et udtryk, jeg ville have valgt, men jeg sætter stor pris på at få en så klar melding, der er umulig at misforstå - hellere det end en politisk korrekt udmelding, der kan give en vrangforestilling om, at problemet kan klares med en våd klud.

Jeg er ikke fortaler for, at vi pr. definition skal udtrykke os respektfuldt omkring alle. I min optik er respekt noget man skal gøre sig fortjent til - ikke noget man får som en ret uanset hvordan man opfører sig. Det gælder for alle og jeg kan ikke se at glædespiger skulle være en undtagelse. Jeg har mødt mange glædespiger, som jeg har meget stor respekt for, og det giver jeg udtryk for i ord og handling. Jeg ville opfatte det som en fornærmelse overfor disse pragtfulde kvinder, hvis jeg viste den samme respekt overfor en kvinde, som hende BOMBRN så præcist og usminket beskriver. Her er jo ikke tale om smag og behag, men om en kvinde der helt tydeligt er tordnende ligeglad med sine kunders velfærd og helbred - og hvordan pokker skulle det dog kunne berettige til respekt ?

Så....Thumbs up, BOMBRN for en beskrivelse, der ikke kan misforstås

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Udtrykket "klam fisse" var måske heller ikke et udtryk, jeg ville have valgt, men jeg sætter stor pris på at få en så klar melding, der er umulig at misforstå - hellere det end en politisk korrekt udmelding, der kan give en vrangforestilling om, at problemet kan klares med en våd klud.

Så jo mere dis respektfuldt og fordømmende man beskriver en oplevelse, jo større er sandsynligheden for at det er 100% sandt ?  Det er vist ingen skade til, at forholde sig bare en smule kildekritisk, inden man bifalder en kedelig adfærd med at slynge om sig med klam fisse o.lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg tror det var loads fra andre kunder - og det syntes jeg er vildt kinky! IF YOU ARE FEELING BLUE THEN JUST STAY AWAY! *LoL*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...