Hop til indhold

Recommended Posts

Efter min nedtur med at blive brændt af, var jeg opsat på, at der skulle ske noget i dag, så med lidt søgen, fandt jeg Frk. Frida http://www.frk-frida.dk/ - har længe haft kigget på hendes annoncer og hjemmeside. Tog chancen og ringede til hende. Rigtig sød pige at tale med - spurgte hende om hvor kinky rollespil hun var til, og hun svarede (meget naturligt), at hvis jeg fortalte, hvad jeg havde i tankerne, kunne hun svare mig - i det hele taget en kort og behagelig tlf.samtale. Hun kunne desværre ikke den tid, jeg helst ville, men vi fandt da ud af det. Fik adressen og (vigtig detalje) kode til døren. Lukkede mig ind og sad så i et lille venterum. Hun var næsten 15 minutter forsinket i forhold til aftalen (lidt ærgerligt fordi min tid var lidt presset), men samtidig et bevis på, at hun ikke bare giver en hurtig behandling af kunden og så farvel.

Da hun lukkede mig ind havde hun virkelig dresset sig op til sin rolle. et kram, jeg fik et brusebad, og så var vi i gang med spillet.

Frida er smuk, ung (kan godt være 21, men jeg synes nu, at jeg har set hendes annoncer for længe til, at det kan passe), dejlige små babser - det er bestemt ikke løgn, når hun beskriver, at hun har en teenagebody. Jeg følte mig virkelig godt tilpas i hendes selskab! Hun er let at tale med, er god til sexen og til rollespillet.

Uden at ville give point, så vil jeg sammenfatte det sådan:

Er det diskret? - stedet ligger på en befærdet vej, men meget anonymt, og detaljen med at have koden til døren gør, at man ikke står og venter på at blive lukket ind.

Er det godt? - ja som jeg har beskrevet - det var helt bestemt de 1200 værd!

Stedet? - lidt minimalistisk, men smagfuldt indrettet.

Endnu en smart detalje - man bliver lukket ud af bagdøren, så man ikke render på en evt. ventende kunde.

Kommer jeg igen? - det føler jeg mig meget overbevist om

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan give dig fuldstændig ret har Frida er en dejlig pige i sin bedste alder :) Har været der et par gange og vender altid tilbage når økonomien er til det. Har dog ikke prøvet rollespil med hende, men kan være det kommer. Hun er lidt ældre end de 21 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved, om hun modtager græsk og giver økologisk fransk? Det fremgår ikke af hendes HP.

Hun modtager græsk og alt er med kondom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Frida er smuk, ung (kan godt være 21, men jeg synes nu, at jeg har set hendes annoncer for længe til, at det kan passe)

Frida er cirka 27/28 år gammel eller deromkring. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter min nedtur med at blive brændt af, var jeg opsat på, at der skulle ske noget i dag, så med lidt søgen, fandt jeg Frk. Frida http://www.frk-frida.dk/ - har længe haft kigget på hendes annoncer og hjemmeside. Tog chancen og ringede til hende. Rigtig sød pige at tale med - spurgte hende om hvor kinky rollespil hun var til, og hun svarede (meget naturligt), at hvis jeg fortalte, hvad jeg havde i tankerne, kunne hun svare mig - i det hele taget en kort og behagelig tlf.samtale. Hun kunne desværre ikke den tid, jeg helst ville, men vi fandt da ud af det. Fik adressen og (vigtig detalje) kode til døren. Lukkede mig ind og sad så i et lille venterum. Hun var næsten 15 minutter forsinket i forhold til aftalen (lidt ærgerligt fordi min tid var lidt presset), men samtidig et bevis på, at hun ikke bare giver en hurtig behandling af kunden og så farvel.

Da hun lukkede mig ind havde hun virkelig dresset sig op til sin rolle. et kram, jeg fik et brusebad, og så var vi i gang med spillet.

Frida er smuk, ung (kan godt være 21, men jeg synes nu, at jeg har set hendes annoncer for længe til, at det kan passe), dejlige små babser - det er bestemt ikke løgn, når hun beskriver, at hun har en teenagebody. Jeg følte mig virkelig godt tilpas i hendes selskab! Hun er let at tale med, er god til sexen og til rollespillet.

Uden at ville give point, så vil jeg sammenfatte det sådan:

Er det diskret? - stedet ligger på en befærdet vej, men meget anonymt, og detaljen med at have koden til døren gør, at man ikke står og venter på at blive lukket ind.

Er det godt? - ja som jeg har beskrevet - det var helt bestemt de 1200 værd!

Stedet? - lidt minimalistisk, men smagfuldt indrettet.

Endnu en smart detalje - man bliver lukket ud af bagdøren, så man ikke render på en evt. ventende kunde.

Kommer jeg igen? - det føler jeg mig meget overbevist om

Jeg har fået besøgt Frida igen. Der gik bare længere tid, end jeg havde regnet med.

Hun er stadig en dejlig pige, der er et besøg værd!

Siden jeg besøgte hende sidst - i september - er hun blevet 4 år ældre. Sidst var hun 21, men nu er hun blevet 25. Ikke at det betyder noget. Hun ser stadig ung ud, hun har stadig en dejlig petite ungpigekrop, så husk, alder er kun et tal!

Del dette indlæg

Link til indlæg

@warm

Jeg har havde fornøjelsen af Frida første gang for vil jeg tro mindst fem år siden, måsjer nærmere otte år siden. Og jeg er på linje med Spiders aldersbestemmelse - hum må være sidst i 20erne.

Men hun holder sig virkelig godt, og er stadig temmelig lækker og dejlig sprød.

Mht. ventetid, og hvis det er R.vej vi taler om, så har jeg aldrig været ude for, at der ikke er ventetid.

På den positive side tæller dog, at hun til gengæld altid har været lækker, klar og 100 procent på, når hun åbner døren.

Hun er er et 'must' i min verden, hvis man er til ungt look, temmelig fræk pige, en der er frisk på mange ting og lever sig ind i rollen.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan se, at det med længere tid end forventet kan misforstås - ja begge gange, jeg har besøgt hende, er jeg først kommet ind efter aftalt tid, men det giver jo så også den sikkerhed, at hun ikke lige afbryder noget godt... Det jeg mente var, at jeg ikke havde regnet med, at der skulle gå så mange måneder, før jeg besøgte hende igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest -KbhStang-

Jeg har besøgt hende et par gange. Hun er virkelig flot, god krop, fantastisk numse og så er hun bare så sød og naturlig. virkelig en pige der er pengene værd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende et par gange tidligere for ca. 5 år siden. Der var hun også 21! *SS* Jeg mener at hun dengang arbejdede på SMS Planet. Men siden superfransk blev mere udbredt har jeg droppet hende, da jeg som bekendt synes at tøzerne for at bevise deres liderlighed skal sutte uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaihaj

Med al den positive omtale hun får alle steder, så er jeg jo nød til at prøve hende :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...