Hop til indhold
Guest Gladforpir

Når man møder hende ...

Recommended Posts

Pite skrev, den 27.1.2022 at 10:06:

Da vi havde spist og fået et par glas rødvin til, kiggede hun pludselig på mig, og spurte om hvilken forventninger jeg havde til hende nu ? svarede at jeg gerne ville låne hendes lænestol til et powernap på 20 min. inden jeg begav mig ud på de sidste 65 km hjem.

Da jeg vågnede igen, stod hun foran mig med håret "dullet" op med en Kimo om sig, kiggede på mig mens hendes tungespids kørte på hendes læber og sagde så, at hendes elskovsgrotte gerne vil mærke min tunge en gang mere ;) kom først hjemad næste morgen. Og jeg har ikke mødt hende siden :) 

Rigtig fed historie - tak for den  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 25/1/2022 at 11:39:

Verden er jo nogen gange lille - for lille

Flere gange i tidens løb har jeg mødt en af pigerne, som jeg har besøgt, i supermarked, togstation eller lignende. Det har altid været, lige efter at jeg har besøgt dem. Alle gangene har de genkendt mig og jeg dem - og vi har bare sagt "Hello" eller "Hej". Gudskelov har jeg altid været alene.

Nu har jeg så lige fundet en af Thai-pigerne, som jeg nyligt har besøgt, på Facebook by accident. For mig er det lidt grænseoverskridende at vide, at hun er mor og har to børn. Jeg ved jo udemærket, at de har et liv "ved siden af" - og at hvis jeg holder op med at besøge hende, så hjælper det ikke på nogen måde på hendes situation.

Har også tænkt på, at jo kan gå den anden vej rundt - at jeg selv bliver fundet i Facebook........

Har I andre prøvet noget af det samme ? eller er det blot mig mon

(Tænker alvorligt at holde en pause, men det er svært efter mere end 30 år i "gamet" )

SweetMilf6630 skrev, den 28/1/2022 at 00:46:

Det står på min hjemmeside, at en del af min diskretion, er ikke at hilse ude i offentligheden. Ganske simpelt for folk ikke bliver skuffet og/eller synes jeg er uhøflig. 

Jeg ønsker ikke selv, at blive hilst på. Og skulle forklare noget. 

Det med at blive skrevet til på Facebook, og anmodet venskab, har jeg desværre oplevet alt for tit. Nogen accepterer mit sure svar, og kan godt se fejlen. Andre stopper med at besøge mig. Og det er fint med mig. 

Det er primært sket når jeg har holdt pause fra jobbet. Hvilket gør det endnu mere grænse overskridende, det er da en kompliment, at de så gerne vil besøge netop mig og søger kontakt. Men har man pause, har man pause.!!

Jeg har kendt et par stykker, som jeg også har besøgt privat, derfor kunne jeg også nemt finde dem på facebook, men kunne ikke finde på at kontakte dem der, og har også kun oplevet diskretion fra deres side, selvom de kender min adresse. Dog finder jeg en stille glæde i at se de har et rigtigt liv med børn, dyr osv.. Og den ene med ny mand.  Synes respekt og diskretion er meget værd i omgang med hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

så jeg er den eneste der henter hendes børn efter skole? 
Ej xD 
kommer vist ikke nok ud til at møde nogen >.< 
nok fordi de fleste sex-damer ikke går til rollespil :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...