DETH 5546 Skrevet 27. Januar, 2022 Pollerik skrev, for 3 timer siden: Er der nogle jyder som har “taget røven” på den selvfede @tvr? Sidste gang kritiserede du jyske piger. Øboer er tit lidt sære 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 27. Januar, 2022 DETH skrev, for 9 minutter siden: Øboer er tit lidt sære Helt enig. Er selv fynbo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Januar, 2022 Pollerik skrev, for 12 timer siden: Er der nogle jyder som har “taget røven” på den selvfede @tvr? Sidste gang kritiserede du jyske piger. "Taget røven på", er nok så meget sagt - omend det da sikkert er sket (uden mit vidende). Da jeg var yngre, og gik en del i byen, fik jeg røvfuld hver gang jeg var i Jylland. Så det er jeg holdt op med. At tage til Jylland, på andet end gennemrejse. Det gør dog ingen forskel i påklædningen. At jeg simpelt hen synes påklædningen til tider ligner fastelavn. Eller iøvrigt at jyder og jeg tit overhovedet ikke er på bølgelængde. Og at det modsatte stort set gør sig gældende for jyder i København. Ingen er mere københavnsk end jyske tilflyttere. Selvfed eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. Januar, 2022 tvr skrev, for 1 time siden: "Taget røven på", er nok så meget sagt - omend det da sikkert er sket (uden mit vidende). Da jeg var yngre, og gik en del i byen, fik jeg røvfuld hver gang jeg var i Jylland. Så det er jeg holdt op med. At tage til Jylland, på andet end gennemrejse. Det gør dog ingen forskel i påklædningen. At jeg simpelt hen synes påklædningen til tider ligner fastelavn. Eller iøvrigt at jyder og jeg tit overhovedet ikke er på bølgelængde. Og at det modsatte stort set gør sig gældende for jyder i København. Ingen er mere københavnsk end jyske tilflyttere. Selvfed eller ej Argh TVR….. hvis man lige tager et blik rundt noget af det der kan ses i gadebilledet i København, så kunne man godt tro at der er en del der ikke har fundet hjem fra Karnevallet endnu Traumer fra ungdommen kan godt være svære at slippe, og de kan med tiden godt gro sig fast. Prøv at køre en tur igennem Jylland i en Hanomag næste gang, og du vil se at folk vinker og hilser pænt på dig Vi kan godt være overbærende herovre Mojn do! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Januar, 2022 Butch skrev, for 1 minut siden: Argh TVR….. hvis man lige tager et blik rundt noget af det der kan ses i gadebilledet i København, så kunne man godt tro at der er en del der ikke har fundet hjem fra Karnevallet endnu Traumer fra ungdommen kan godt være svære at slippe, og de kan med tiden godt gro sig fast. Prøv at køre en tur igennem Jylland i en Hanomag næste gang, og du vil se at folk vinker og hilser pænt på dig Vi kan godt være overbærende herovre Mojn do! Der er da masser af tabere i København, karneval eller ej. Helt enig. Nu taler jeg mere om de mennesker med skjorte og slips jeg møder professionelt. Og ja, jyder kan da sagtens være overbærende med sådan en som mig. Jeg mener jo intet ondt om jyder. Men jeg ender med at få et par på hovedet, hvis jeg går i byen i Jylland. Når jyderne får lidt indenfor vesten, kommer den allergiske reaktion de har, til udtryk....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. Januar, 2022 Så længe du holder dig fra vores dahmer, holder lav profil og sørger for at give en omgang med jævne mellemrum, så sker der ikke noget Jeg er faktisk slet ikke så uenig med dig. Nu ved jeg ikke hvor du geografisk er løbet ind i øretæver, men det er min erfaring at jo længere der bliver imellem lygtepælene, jo mere skal man passe på….. også som jyde i Jylland. Det tror jeg er gældende over hele landet …… (læs indledningen) Med hensyn til tøj stil,….man må ikke dømme en bog på omslaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Januar, 2022 Butch skrev, for 4 minutter siden: Så længe du holder dig fra vores dahmer, holder lav profil og sørger for at give en omgang med jævne mellemrum, så sker der ikke noget Jeg er faktisk slet ikke så uenig med dig. Nu ved jeg ikke hvor du geografisk er løbet ind i øretæver, men det er min erfaring at jo længere der bliver imellem lygtepælene, jo mere skal man passe på….. også som jyde i Jylland. Det tror jeg er gældende over hele landet …… (læs indledningen) Med hensyn til tøj stil,….man må ikke dømme en bog på omslaget Jeg tror det er den lave profil der er problemet. Resten er jeg selvfølgelig helt enig i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 28. Januar, 2022 (edited) Jeg må indrømme at jeg faktisk godt kan lide København (jeg flytter bare ikke dertil, det er for langt fra alt hvad jeg har kært og nært). men København er nu en hyggelig by, man kan sgu lave meget i København og jer fra København/Sjælland eller hvor l nu kommer fra er også rigtig flinke og gode til at være behjælpelig hvis man som jeg ikke kender København særlig godt. Der er vel gode ting og dårlige ting ved både Jylland og København. Som jeg kan forstå på det hele så tror jeg nu ikke @tvr har noget i mod jyder, men det der bliver skrevet er måske mere møntet på nogle fra arbejdet, og til det med byen så er der jo bare generelt en Masse idioter i byen, der er nogle der slet ikke kan styre alkohol, om man får en på skrinet i byen i Jylland eller i Odense, eller København så er vold jo på ingen måder okay, man skal jo tage i byen for at have det fedt og ikke for at slås eller slå er vi ikke alle enige i det ?. I øvrigt så fik jeg en fastelavnsbolle igår (den gammeldags) den var dælme tør, det kunne nok også være fordi at den havde stået på køkkenbordet i en uge det var ikke en succes Redigeret 28. Januar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. Januar, 2022 N10Ah skrev, for 52 minutter siden: I øvrigt så fik jeg en fastelavnsbolle igår (den gammeldags) den var dælme tør, det kunne nok også være fordi at den havde stået på køkkenbordet i en uge det var ikke en succes Visse ting har det med at tørre ud hvis de ikke får opmærksomhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 28. Januar, 2022 Butch skrev, for 1 minut siden: Visse ting har det med at tørre ud hvis de ikke får opmærksomhed Korrekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg