Hop til indhold
lingamer

Little Sophie new in Odense, Grøn sex.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/336152

Besøg Sophie, hvis du leder efter en petite ungpigemodel med en naturlig fin krop helt uden tatoveringer og piercinger.
Hun er pigen på billederne. Hun er sød og med på de forskellige stillinger og berøringer.
Selv om hun slet ikke forstår engelsk eller tysk, så går det fint med tegnsprog og kropssprog.
Det er åbentlyst ikke hende du sms’er med.
Det er tydeligt og dejligt, og man kan høre det på hende, at hun kan lide sex.

Mit valg var nr. 6. Milk Juice Combo we’ll have a great romantic sex under shower after I give you owo as deep as I can.

Hun gav sig fuldt og var helt oppe på tåspidserne under bruseren, for at vi var på niveau.
Bagefter i soveværelset blev flere stillinger afprøvet med største selvfølgelighed.
Hun ville gerne vide om jeg nu var tilfreds, da vi var færdige. Og det er da en rigtig fin indstilling.
Og jeg lod hende forstå, at jeg var rigtig godt tilfreds.

En rigtig god gang grøn sex (nå ja det var Gartnerbyen).

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingamer skrev, for 1 time siden:

Besøg Sophie, hvis du leder efter en petite ungpigemodel med en naturlig fin krop helt uden tatoveringer og piercinger.
Hun er pigen på billederne. Hun er sød og med på de forskellige stillinger og berøringer.
Selv om hun slet ikke forstår engelsk eller tysk, så går det fint med tegnsprog og kropssprog.

Mit valg var nr. 6. Milk Juice Combo we’ll have a great romantic sex under shower after I give you owo as deep as I can.

Hun gav sig fuldt og var helt oppe på tåspidserne under bruseren, for at vi var på niveau.
Bagefter i soveværelset blev flere stillinger afprøvet med største selvfølgelighed.
Hun ville gerne vide om jeg nu var tilfreds, da vi var færdige. Og det er da en rigtig fin indstilling.

Thank you sweetie for great time together, I use translator  text on telephone  and I hope see you again <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingamer skrev, for 2 timer siden:

Hvor er gartner byen egentlig????

Del dette indlæg

Link til indlæg
hev skrev, 1 time siden:

Ser nu ud til hun har en pæn stor tatovering på venstre lår  :) 

Tror i den situation, ser man kun patter, fisse og røv... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trikeren skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har lidt svært ved at gennemskue hendes priser!

Betalte du for tiden og så prisen for pakken oven i?

Jeg tror ganske bestemt at det er tiden plus evt. ekstra. Ellers er følgende da klart byens (landets?) billigste bj:

My Extra Combos:
1.Deep Combo: I’ll give you Deepthroat blowjob without and will lick your balls with pleasure after
400,00 kr.

Der står jo reelt også ret tydeligt at det er "Extra"....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...