Hop til indhold
Guest Jan137

Alexa highclass brazil - WOOW!

Recommended Posts

Guest Jan137

Har besøgt Alexa for en halv time. De billeder der er på annoncen er af hende og de ser helt nye ud! Hun er fandme fræk!! Hvis man er til en rigtig sambarøv der bare gynger, så vil jeg 100p anbefale hende! Jeg er ikke så meget til kys, så ved ikke om hun kysser. Blow var med kondom, men det koster +200kr for mega - Hun giver et rigtig frækt blowjob ellers. Vi prøvede forskellige stillinger, og jeg fik lov til at gå rigtig dybt og hårdt til den. Jeg kneppede hende faktisk rigtig hårdt i missionæren, mens hun havde benene om min skuldere. Vi prøvede også en reverse cowgirl, hvor hun squattede på min pik - fandme frækt! 

Hun er ca. 175 cm høj og har nogle rigtig frække curves  - Hendes bryster er dejlige bløde og hendes røv er out of this world.

Når ja, så fik jeg også smagt på hende, mens hun lå på ryggen. Her tog hun fat i mine hænder og tog dem over på hendes bryster, hvor jeg tog rigtig hårdt fat i dem.

Hun er her ikke længe, så besøg hende og nyd det! Beklager stavefejl osv, da det blev tastet hurtigt ind 

Redigeret af Jan137

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jan137
Mister Swingking skrev, for 9 minutter siden:

Har også set på hende.

Hvordan ligger hendes sted og er det OK indrettet?

Taler hun engelsk?

Hun bor i et hus lige ud til en vej, hvor der godt kan være trafik. Der er fint indrettet inde på værelset - Her finder man en stor dobbeltseng og et spejl, så man kan nyde udsigten til hendes dejlige baller, mens hun har en i munden - Da jeg var hos hende, satte hun sig for eksempel på hug foran spejlet og suttede løs. Vi havde en fin samtale på engelsk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jan137
Morabito skrev, for 12 minutter siden:

Hvordan ender en udenlandsk pige som hende op i Gevninge?

Jeg har ingen anelse :D Jeg skrev selv med hende før besøget, da det lød for godt til at være sandt. Desuden havde hun ingen anmeldelser, men jeg tog sgu chancen - bedste beslutning nogensinde! Hun er lige min type, en rigtig fræk latina 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone

Imponerende bryster - at de kan modstå tyngdekraften i den størrelse er næsten naturstridigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...