Jernsvinet 13951 Skrevet 8. Februar, 2022 midtjyden skrev, den 31.1.2022 at 15:00: Massagestederne har ikke 2-3 piger at vælge imellem - der er mutter og hende selv for der er ingen turister… Må indrømme jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor massagepigerne skulle være så specielle? De fleste thaipiger kan give massage - så hvorfor bruge tid på alt det der tys-tys og så først betale for massage - og så bagefter betale ekstra for et HJ, når du bare kan gå efter de piger, der tilbyder hele pakken og få en hel time til de samme eller færre penge incl. shower together og værre sikker på pigen er helt nøgen under massagen uden at de begynder at agere som om de er generte - og så bestemmer du selv forløbet og behøver ikke nøjes med 3 kvarter massage og 5 min HJ - men kan gå lige til f.eks. HJ i 3 kvarter og slutte af med den massage du ønsker - og vil du have længere tid, så er det som regel heller ikke et problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 8. Februar, 2022 Jernsvinet skrev, for 4 timer siden: Må indrømme jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor massagepigerne skulle være så specielle? De fleste thaipiger kan give massage - så hvorfor bruge tid på alt det der tys-tys og så først betale for massage - og så bagefter betale ekstra for et HJ, når du bare kan gå efter de piger, der tilbyder hele pakken og få en hel time til de samme eller færre penge incl. shower together og værre sikker på pigen er helt nøgen under massagen uden at de begynder at agere som om de er generte - og så bestemmer du selv forløbet og behøver ikke nøjes med 3 kvarter massage og 5 min HJ - men kan gå lige til f.eks. HJ i 3 kvarter og slutte af med den massage du ønsker - og vil du have længere tid, så er det som regel heller ikke et problem. Jeg antager du ikke har været i Khao Lak efter Covid, så vi stopper den bare her… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 9. Februar, 2022 midtjyden skrev, for 14 timer siden: Jeg antager du ikke har været i Khao Lak efter Covid, så vi stopper den bare her… Må give dig ret, min ven Tror grisen hentyder til PTT og BKK før Covid Men klart, alting er nede pt i Turist områdene i det sydlige Thailand Måske et uheldigt tidspunkt you stay Thailand My Friend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 9. Februar, 2022 midtjyden skrev, den 25.1.2022 at 18:13: Hvordan ved man om en Thai massage biks tilbyder ekstra? Jeg tænker ikke lige at jeg går efter de brikse man finder på stranden, men i biksene i byen kunne der måske være en chance. Er det samme princip som i dk hvor man smider underbukser også, når man er ude på mere? Det skal siges at jeg er i Khao Lak som ikke just er kendt for sexturisme… Jeg får masser af tilbud fra "freelance" her i Bangkok -fra hele thailand -desværre er jeg i karantæne til i morgen, men så skal den sgu også have en på frakken;-) kan anbefale "thaifriendly" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 9. Februar, 2022 Møffe skrev, for 16 timer siden: Jeg får masser af tilbud fra "freelance" her i Bangkok -fra hele thailand -desværre er jeg i karantæne til i morgen, men så skal den sgu også have en på frakken;-) kan anbefale "thaifriendly" Jeg har Thaifriendly og har også brugt den flittigt…☺️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 369 Skrevet 9. Februar, 2022 ThaiFriendly er rigtig godt i en storby som Bangkok, også her efter/under corona... med bare en smule tålmodighed skulle det kunne lykkes at finde næsten alt hvad hjertet begærer. Jeg havde i hvert fald en ny 18-årig med på hotelværelset hver dag da jeg var i Bangkok i efteråret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 270 Skrevet 12. Marts, 2022 Jeg er lige kommet hjem fra Koh Chang. Lige som de øvrige gange jeg har været der, så var det igen umuligt at opdrive en massagebiks der tilbød ekstra. Det skal for god ordens skyld siges at der var gode muligheder på barerne Med dette mener jeg, uden at have besøgt Khao Lak, at det trods alt ikke er alle steder i Thailand at man bliver tilbudt ekstra (og hurra for det). Venligst NT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 149 Skrevet 29. Marts, 2022 (edited) Netop hjemkommet fra familie ferie i Khao Lak. Min svoger og jeg havde lidt problemer med ryggen og trængte til massage. Da der ikke er mange turister måtte vi besøge hver sin shop, som lå med ca. 50 m afstand. Jeg var hos en sød tæt kvinde i midt 30'erne, og fik en dejlig massage, og kunne tilkøbe en hånd trold til 500 baht oven i købet på de 400 baht for en times massage, det er ca. 180 kr, så til at overkomme. Jeg var forbi 3 gange mere, hvoraf de første 2 gange indeholdt virkelig lækre hj. Sidste gang toppede det dog da jeg fortalte hende at jeg skulle hjem dagen efter. Det betød at jeg fik en forrygende 1.5 time med FP, som indeholdt lækre BJ, 69, Pussyslide som endte i bareback sex, hvor jeg kom 2 gange med fuld appel. Hun var vild med at blive slikket og kom flere gange og var helt vild med at knalde. Dejlig hjemrejse gave for 2000 baht (ca.400 kr), så man kan have held i sprøjten i Khao Lak. PS Har bestilt tid til Test. Redigeret 29. Marts, 2022 af Exile-63 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djurslander 2 Skrevet 30. Marts, 2022 Nielsen Tonajt skrev, den 12.3.2022 at 16:24: Jeg er lige kommet hjem fra Koh Chang. Lige som de øvrige gange jeg har været der, så var det igen umuligt at opdrive en massagebiks der tilbød ekstra. Det skal for god ordens skyld siges at der var gode muligheder på barerne Med dette mener jeg, uden at have besøgt Khao Lak, at det trods alt ikke er alle steder i Thailand at man bliver tilbudt ekstra (og hurra for det). Venligst NT Jeg fik en virkelig lækker omgang tantra massage mellem white sand beach og Kai Bae. Det stod også med store bogstaver på massage skiltet. En ung thai der kravlede godt til rette mellem mine ben og spillede den godt af på mig 2 gange på 1 1/2 time - 1000 bath. Det var i februar 2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg