AB455 3080 Skrevet 26. Januar, 2022 (edited) Svar til @slip, men fik ikke citeret. Jeg tror vi mener meget det samme, men bare udtrykker det forskelligt. Jeg besøger stedet der bestemt ikke er med diskret indgang, men undgår steder hvor jeg ved at jeg har mange bekendte. Dig kører jeg ikke langt efter stedet. "Bekymret" betyder for mig at jeg ikke kan lide at blive genkendt. Jeg foretrækker også 1:1 og er ikke til fx FKK eller GB. Ikke bare fordi at vi skal være flere, men også. Så nej, jeg spørger ikke om det er diskret. Redigeret 26. Januar, 2022 af AB455 First line 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 27. Januar, 2022 Som svar til div i tråden, ja det er nemt at være single, så bliver man aldrig set men husk dog din nabo kører også udenbys for ikke at blive set, så tag den korte vej og ingen bemærker dig men gør ikke noget du ikke plejer at gøre, som eks. Min X spurgte mig pludselig en dag om hvorfor jeg pludselig sku i bad midt på dagen, hvori jeg forsøgte en lorte forklaring om at jeg blot vil tjekke at vandlåsen virkede, den hoppede hun dog ej på og måske var den også for langt ude, men men på et eller andet tidspunkt falder Hammeren og blot et spørgsmål om tid, nok om det men lad aldrig som om du er en anden, da det er her det går galt og husk lige, kvinder er altså ikke dumme selvom det nogen gange ku være nemt hvis de var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Testeren2000 34 Skrevet 5. Februar, 2022 Jeg besøger to klinikker . Den ene ligger i et stort industrikvarter uden for København bagest i gården, og lige oven på et Autoværksted hvor folk løber ind og ud af porten, og for at komme op til klinikken skal man op af trappen og forbi døren til værkførerkontoret. Ikke specielt diskret, hvilket er årsagen til at jeg besøger stedet i weekenden eller sent om aftenen på hverdage . Det andet sted ligger 300 meter fra Københavns Hovedbanegård! Heller ikke særligt diskret og hvis jeg mødte nogen jeg kendte der ville jeg nok have lidt svært ved at komme med en undskyldning. Jeg har levet dette skjulte dobbelt liv i snart 40 år og er endnu ikke blevet afsløret nogen steder, heller ikke den gang jeg fandt ud af at en adresse jeg ville besøge var i nabohuset til en af mine forældres venner !!!!! Jeg kendte godt adressen der var en lang villavej med måske 50 villaer på hver side af vejen, men at det lige var nabohuset .....Det gav lidt adrenalin i kroppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg