Hop til indhold
8000

Bell - Proffesionel Thai Massage Middelfart

Recommended Posts

Aften 

ALDRIG som i ALDRIG har jeg besøgt så lækker en klinik før. Der var rent, god briks, lækkert bad og hygge med stearinlys. virkeligt lækkert.

Pigen Bell gav mig en rigtig fin massage hvor hun kom godt igennem min krop. Hvad der ydes står i annoncen og skal bestilles på forhånd. Jeg valgte en gang massage til 500 kr. massagen var alle pengene værd.

Hvis pigen er tro mod sin forretningsmodel kommer hun til at leve godt der i mange år.

Kommer helt sikkert igen

https://annoncelight.dk/showad/334479

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med 8000. Fantastisk massage. Og flot sted. Jeg havde også bestilt hj. Hvilket var fint. Hun satte sig desværre mellem mine ben. Da hun skulle gi hj. Jeg ville ellers godt pillet lidt ved hende. Hun er lille og fin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Jesper12 skrev, for 1 time siden:

Enig med 8000. Fantastisk massage. Og flot sted. Jeg havde også bestilt hj. Hvilket var fint. Hun satte sig desværre mellem mine ben. Da hun skulle gi hj. Jeg ville ellers godt pillet lidt ved hende. Hun er lille og fin.

Jeg synes det er pisse frækt, når pigen sidder mellem mine ben imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...