Lassen 0 Skrevet 27. Januar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/332537 nogen som har prøvet hende her i Holstebro ? Ser ret lækker ud, men mon det nu osse er hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ritaliener 61 Skrevet 27. Januar, 2022 Jeg har tidligere 2 eller 3 gange haft aftale med hende, men når det kom til, at hun skulle give mig adressen, blev der larmende tavshed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 102 Skrevet 27. Januar, 2022 Er det ikke det samme sted som altid når det i Holstebro by de holder til. Der var lys på badeværelset da jeg cyklede på arbejde i morges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 54 Skrevet 27. Januar, 2022 Billederne er ikke hende men hun er lige så lækker i virkeligheden. Petite og fit med lidt tuscher og piercinger i brystvorterne. Jeg synes hun er super fræk og samtidig rigtig sød. Jeg var hos hende to gange sidste gang hun var her i november så nu skal jeg nok afsted igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gigilo 2 0 Skrevet 27. Januar, 2022 Jeg har samme oplevelse, hun er rigtig lækker, jeg forstår bare ikke hvorfor der er så mange, der bruger fake billeder(har tit oplevet det) specielt ikke når de selv er lækre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robototto 5 Skrevet 28. Januar, 2022 Sød nok syntes jeg. Lidt bestemmende aktig øst europaer, men meget petit og ja sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 31. Januar, 2022 Har hun mange tatoveringer? Ikke så vild med tatoveringer ! Foretrækker den naturlige smukke hud og tilhørende krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg