Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft besøg af hende.

Forholdsvis nem kommunikation på Whatsapp

Hun ankom til mit hotelværelse som aftalt. 

Hendes incall/outcall pris er den samme, hvilket var én af årsager til, at valget valgt på hende.

Havde bestilt blow uden og Cim, hvilket begge er tillægsydelser. Jeg har synlige, ufarlige, talgknopper på penis, hvilket hun blev “bange” for, så ingen blow uden alligevel. På med gummi på en halvslatten diller og så blow herfra. For mig kræver det en hel del mere arbejde fra pigens side med gummi, før der kommer fylde i, men det lykkedes da.

ca. 20-25 minutters sex i forskellige stillinger og massage for resten.

Pæn, sød og rar pige, men for tynd til min smag og ikke en gentagelse værd for mig.

Er i til tynde piger, hvor 2 hænder næsten kan nå hele vejen rundt, så giv hende et kald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nybruger1 skrev, for 16 timer siden:

Jeg har haft besøg af hende.

Forholdsvis nem kommunikation på Whatsapp

Hun ankom til mit hotelværelse som aftalt. 

Hendes incall/outcall pris er den samme, hvilket var én af årsager til, at valget valgt på hende.

Havde bestilt blow uden og Cim, hvilket begge er tillægsydelser. Jeg har synlige, ufarlige, talgknopper på penis, hvilket hun blev “bange” for, så ingen blow uden alligevel. På med gummi på en halvslatten diller og så blow herfra. For mig kræver det en hel del mere arbejde fra pigens side med gummi, før der kommer fylde i, men det lykkedes da.

ca. 20-25 minutters sex i forskellige stillinger og massage for resten.

Pæn, sød og rar pige, men for tynd til min smag og ikke en gentagelse værd for mig.

Er i til tynde piger, hvor 2 hænder næsten kan nå hele vejen rundt, så giv hende et kald.

Ja helt enig, alt for tynd! 

Men hun er meget flink og sød, dog føler jeg ikke at hun gøre det her af egen fri vilje, men kan tage fejl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...