Hop til indhold
22 cm and thick

Årets bedste blæs...

Recommended Posts

Den tidligere GP der huserede i Jylland og så vidt jeg husker kaldte sig " Deep Queen "

Hun er den der til dato har formået og give mig det bedste blæs.

Hun havde også en video på nettet hvor hun gav blæs på en kunde som filmede det imens, og hun var iført en sort Hul maske.

Hun kunne nogle tricks, og hun gav den max gas og blev bare ved og ved og ved.......

Men TROR der stadig er en GP der kan leve op til hendes kunnen og formåen, og det er @Frodige Ida, men hende har jeg desværre ikke haft fornøjelsen af og prøve, men det er absolut på min To Do liste, og er sikker på det nok skal lykkes en dag.

Hun skal bare lige lidt længere sydpå i stedet for at opholde sig i det nord jyske....;):P;):P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ståpik skrev, Lige nu:

Link???

Det må du vente lidt med... Malik er ikke helt færdig endnu. Vil se hvor længe hun kan blive ved. Er dog ved at være lidt træt af det tager så lang tid. Har lidt ærinder jeg skal have ordnet, men det er vel ikke smart at gå sin vej midt i sådan et blæs...??? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 minutter siden:

Det må du vente lidt med... Malik er ikke helt færdig endnu. Vil se hvor længe hun kan blive ved. Er dog ved at være lidt træt af det tager så lang tid. Har lidt ærinder jeg skal have ordnet, men det er vel ikke smart at gå sin vej midt i sådan et blæs...??? :D

Det virker som et kedeligt blæs hvis du har energi og tid til at ligge og skrive herinde........:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg har da fået en tagskade...øv:(

Mit fuglehus, der står på min gårdsplads, var tagpappen fløjet af....så nu kan mine små flyvende venner ikke stå ordentligt fast.

Og det er jo en alvorlig ting!

Så er det om man skal ringe til sin forsikring eller falck?

:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Jamen jeg har da fået en tagskade...øv:(

Mit fuglehus, der står på min gårdsplads, var tagpappen fløjet af....så nu kan mine små flyvende venner ikke stå ordentligt fast.

:D:D:D

Jeg frygter også hvad der venter i morgen , som tagdækker kunne jeg godt forvente der er mere end én skade jeg skal ud og udbedre :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg er lidt skuffet over Malik, levede ikke helt op til forventningerne, jeg har haft bedre oplevelser med Bodil og Helga, har ikke noget Link.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 2 timer siden:

Jeg er lidt skuffet over Malik, levede ikke helt op til forventningerne, jeg har haft bedre oplevelser med Bodil og Helga, har ikke noget Link.

Her er link så de nysgerrige kan læse lidt... 
https://www.dmi.dk/nyheder/2022/stormens-abc/

Og @Ståpik kan også få et link til Malik:
https://www.dr.dk/nyheder/indland/se-billederne-stormen-malik-oedelagde-drivhuse-vaeltede-traeer-og-skabte

Og nej, reelt er det jo ikke ret sjovt... Kunne bare ikke lade være. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 2 timer siden:

Jeg frygter også hvad der venter i morgen , som tagdækker kunne jeg godt forvente der er mere end én skade jeg skal ud og udbedre :rolleyes:

Den enes død, den andens brød....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ståpik skrev, for 5 timer siden:

Den tidligere GP der huserede i Jylland og så vidt jeg husker kaldte sig " Deep Queen "

Hun er den der til dato har formået og give mig det bedste blæs.

Hun havde også en video på nettet hvor hun gav blæs på en kunde som filmede det imens, og hun var iført en sort Hul maske.

Hun kunne nogle tricks, og hun gav den max gas og blev bare ved og ved og ved.......

Men TROR der stadig er en GP der kan leve op til hendes kunnen og formåen, og det er @Frodige Ida, men hende har jeg desværre ikke haft fornøjelsen af og prøve, men det er absolut på min To Do liste, og er sikker på det nok skal lykkes en dag.

Hun skal bare lige lidt længere sydpå i stedet for at opholde sig i det nord jyske....;):P;):P

Natasja deep troat . Ja hun er stærkt savnet 

Har selv haft fornøjelsen op til flere gange .den bedste til dato 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kad skrev, for 16 timer siden:

Natasja deep troat . Ja hun er stærkt savnet 

Har selv haft fornøjelsen op til flere gange .den bedste til dato 

Ja det var det hun hed, præcis.

Ja hun var virkelig verdensklasse.....fuck hun kunne sit kram med hendes mundtøj....:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Så er der igen mulighed for et godt blæs, Engelske Eunice kommer til Danmark i weekenden, jeg er lidt i tvivl om Eunice er et pigenavn, jeg er kun til piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...