JackRabbit 34 Skrevet 30. Januar, 2022 (edited) Nu eller Aldrig kun til imorgen Mandag 10/10 besøg Menuen lyder som følgene Blowjob , sex differents positions, 69,massage,girlfriend experience, cum on tits, come on body Extra service french Kiss+200 blowjob without +200 500 15min -800 30min 1200 45mn - 1500 1h Kun kontanter Sød petit (meget petite) italiansk tøs 23 år sexet som en i helvede Lækkert blow 10/10 Lækker sex 10/10 Super gode kys 10/10 Super god service Fineste lille b skål Lækker nok lejlighed meget diskret Går du glip af hende er det surt show, fordi jeg fik bare noget af det bedste sex i mit liv. Jeg fik 45min + kys Til den fine pris af 1400 kr. Den indeholdte 4 min of blow (ca.) 30 min hot n heavy sex 10/10 4 min efterpleje (ca.) Med Et glas vand og et bad Kun til mandag så dem der bor i viborg omegn så er der sku, bad, deo, tandbørstning på max og pikken ren. God fornøjelse og god uge Redigeret 30. Januar, 2022 af JackRabbit 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 30. Januar, 2022 JackRabbit skrev, 1 time siden: Nu eller Aldrig kun til imorgen Mandag 10/10 besøg Menuen lyder som følgene Blowjob , sex differents positions, 69,massage,girlfriend experience, cum on tits, come on body Extra service french Kiss+200 blowjob without +200 500 15min -800 30min 1200 45mn - 1500 1h Kun kontanter Sød petit (meget petite) italiansk tøs 23 år sexet som en i helvede Lækkert blow 10/10 Lækker sex 10/10 Super gode kys 10/10 Super god service Fineste lille b skål Lækker nok lejlighed meget diskret Går du glip af hende er det surt show, fordi jeg fik bare noget af det bedste sex i mit liv. Jeg fik 45min + kys Til den fine pris af 1400 kr. Den indeholdte 4 min of blow (ca.) 30 min hot n heavy sex 10/10 4 min efterpleje (ca.) Med Et glas vand og et bad Kun til mandag så dem der bor i viborg omegn så er der sku, bad, deo, tandbørstning på max og pikken ren. God fornøjelse og god uge Hvor ca. i Viborg? Er hun ungpige stram? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 30. Januar, 2022 Nu siger du bedre end billederne, men er det hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
james bond 17 Skrevet 16. Februar, 2022 Har besøgt denne søde serviceminded ung kvinde på diskret sted i Viborg. Ja det er hende på billederne. Absolut en kvinde man føler sig godt tilpas med, hun gør hvad hun kan for at man skal føle sig velkommen. Lytter til hvad man ønsker. Bestemt et besøg værd hvis man er til petit sød kvinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 52 Skrevet 18. Februar, 2022 Har besøgt den søde pige i 1 time med kys - 1700 kr. Hendes lille elskovshule ligger tæt på Viborg centrum, men er ellers ok diskret. Hendes billeder er ægte og pigen er totalt lækker, og når man som jeg er til små damer, findes det ikke meget bedre. Lille slank pige, med de dejligste små bløde ægte bryster, og en lille fast strut numse. Hun taler fint engelsk, og er bare så sød, smilende og medlevende. Skal jeg lige komme med et surt opstød, så synes jeg det er lidt træls, at værelset er så mørkt - jeg vil så gerne tydeligt kunne se så smuk en nøgen pige foran mig, men efter nogle minutter gik det bedre, når øjnene har vænnet sig til mørket. Min bedste anbefaling herfra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 22. Februar, 2022 Tak for anmeldelserne Lyder til at man skulle tage en tur Hun er i Aalborg nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bl4d3y 7 Skrevet 18. Marts, 2022 She is in Horsens now. By far the best experience I've had. Nice petite girl with amazing skills. I had 15min to try and no rush, everything written was good. Friendly chat before and after. I'd keep her if I could 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 15. Maj, 2022 Har besøgt hende 2 gange i Viborg.. En fantastisk petit pige med den frækkeste lille røv.. smuk dejlig og indlevende. Smukkere end billederne de bedste anbefalinger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 16. Maj, 2022 Kan også klart anbefale hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlowJob Queen Skrevet 17. Maj, 2022 Midtjyderne skrev, den 5/15/2022 at 6:09 PM: Have visited her twice in Viborg .. An amazing petit girl with the naughtiest little ass .. beautiful lovely and empathetic. More beautiful than the pictures the best recommendations. Thank you, i wish u all the best.. Kiss:* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlowJob Queen Skrevet 17. Maj, 2022 DJX skrev, for 15 timer siden: Can also clearly recommend her Many hugs from me.. :*Kiss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 21. Maj, 2022 WOW -efter alle de flotte anmeldelser, vil jeg meget gerne besøge @BlowJob Queen i Viborg, men kan se at hun forlader byen. Jeg håber at hun blot finder et andet sted i nærheden af Randers, så jeg kan tilbringe en times tid i denne skønne kvindes selskab. Ved I hvor hun kan besøges i næste uge? Kh. C fra Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg