Hop til indhold
Svendsenaalborg

Retten til liv

Recommended Posts

Gæst
Tingel skrev, for 21 minutter siden:

Ikke specielt meget, men det er dog en relevant tilføjelse jvf. de bekymringer han nævner i sit indlæg. Ergo kommer de altså ikke ude af kontekst, om du så synes de er relevante eller ej.

Jeg mener fortsat at hans indlæg ikke er andet end et forsøg på at dreje denne tråd ind i endnu en diskution for/imod sex uden gummi.

Tingel skrev, for 23 minutter siden:

Det er på sin vis heller ikke specielt relevant at du påpeger manglen på relevans i indlægget? 

De mindst relevante indlæg i denne tråd er vel i bund og grund dem som kommer fra og med dit først svar til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Jo, men du giver udtryk for du synes det er uanstændigt, så må du jo mene det er uanstændigt, og ikke at du bruger ordet blot fordi en anden har brugt det. 
Nå pyt, jeg kan bare ikke se hvordan det kan være uanstændigt. Lader den bare ligge her, da det ikke har så meget med emnet at gøre

Jeg må indrømme at jeg forstår ikke hvor du vil hen med dine indlæg. Jeg har vel lov til at mene at det er uanstændigt at have sex med kvinder som har det røde. Det findes trods alt andre grunde til den holdning end religiøse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
nørden skrev, for 2 minutter siden:

Jeg må indrømme at jeg forstår ikke hvor du vil hen med dine indlæg. Jeg har vel lov til at mene at det er uanstændigt at have sex med kvinder som har det røde. Det findes trods alt andre grunde til den holdning end religiøse.

Jeg synes blot det er et sært ord at anvende i denne forbindelse. Uanstændig benyttes oftest som beskrivelse af en opførsel som man ikke kan være bekendt. 
Hvor religiøs kommer ind fangede jeg ikke
Men som skrevet, dette er uden for trådens emne, ikke mere herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 42 minutter siden:

Man kan også tage den længer ud. Hvorfor ikke forbyde prævention? Det forhindre jo liv i at blive skabt.

Det er der desværre også mange abortmodstandere der også gør - og her er det jeg synes, de taber tråden, da de derimod for at forhindre at kvinder kommer i den situation at de vælger abort - skulle gå ind for fri og gratis prævention - men her kommer den gammeltestamentelige holdning ind om ikke at "spilde sæden på jorden" - som de næsten anser som en større synd ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 54 minutter siden:

Retten til liv er en MEGET svær diskution, for hvis liv er det som skal vægtes højest, og hvad er vigtigst, at leve eller at leve livet som man gerne vil.

Diskutionen er svær fordi hvis du giver en rettighed til en person, tager du samtidig en rettighed fra en anden. Vedr. retten til liv, så tager du retten til selv at vælge sit liv fra kvinden hvis du forbyder abort for at give retten til at leve til et ufødt barn. Omvendt tager du retten til at leve fra et ufødt barn, hvis du giver kvinder ret til at få en abort.

Man kan også tage den længer ud. Hvorfor ikke forbyde prævention? Det forhindre jo liv i at blive skabt. Næste skridt kunne være at lovgive om at kvinder skal creampie gangbanges de dage hvor der er chance for at gøre dem gravide da de ellers vil have et æg som fratages retten til at blive til et liv.

Jeg mener at retten til at leve det liv du gerne vil, står over alt andet. Jeg har forlængst aftalt med mine nærmeste at jeg ikke skal genoplives hvis jeg risiker at ende resten af mine dage som en grønsag eller på et plejehjem. Jeg ønsker IKKE at ende i den situation at andre på mine vegne skal beslutte hvad er et godt liv for mig. Jeg er udemærket klar over at andre har det anderledes. Derfor er det vigtigt for mig at vi alle har retten til at vælge det liv vi gerne vil have, og da jeg ikke ser døden som nogen katastrofe betyder det også at jeg går ind for den frie abort. Faktisk mener jeg at vi allerede er for mange mennesker på jorden, så flere aborter vil ikke være nogen skade i mine øjne.

Retten til liv er en MEGET svær diskussion. Retten til at leve det liv du gerne vil står over alt andet.

Men sex under menstruation er ikke til diskussion; det er simpelt hen en gang værre svineri.

Den kombo er bare WOW.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 1 time siden:

Jeg er på det hold som mener det er uanstændigt at have sex med piger som har det røde. Det er simpelthen en være gang svineri. Men hver deres lyst så hvis nogle piger har lyst til at have sex mens den har det røde og der er mænd som ønsker at knalde dem, så lad dem endeligt.

Jeg forstår ikke, hvorfor du mener, at det er "uanstændigt".

Den kvindelige cyklus er helt naturlig, og det er rigtigt, at liderligheden stiger. Så lad dog dem, der vil udnytte den stigende liderlighed, udnytte den!

Der er også bøsser, der homoer den ude i skovene, og der er lesbiske, der finder sammen i klitgryder – begge dele tilfældigt observeret af indlægsskriveren – så jeg forstår ikke forargelsen over den røde invasion.

Men jeg er enig med dig i din konklusion. Men hvorfor går du ikke bare skridtet videre og lader folk følge deres lyster uden at tildele dem prædikatet "uanstændig"?

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
nørden skrev, for 2 timer siden:

Der er faktisk mænd som efterspørger sex med piger som har det røde, så det kunne blive en god lille ekstra forretning. Jeg er dog IKKE en af dem.

Ved godt de er der. Men jeg kan ikke være mentalt til stede i det. Når jeg selv finder det ulækkert. Jeg tilbyder bj i de dage. Og selv det har jeg det svært med. Nogen har ikke helt fattet budskabet og prøver at få hånden ned i trussen. Og jeg ved at jeg lufter anderledes i de dage. Men nu skal vi vist ikke afspore tråden yderligere. Den handler om uønsket graviditet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

@nørden det er sjældent jeg bliver, ja jeg ved ikke om jeg skal sige sur, skuffet eller forundret, men tror du ikke lige du skulle prøve at rage et par dybe indåndinger, for du er da vist løbet tør for luft i overetagen. 
Det var DIN tolkning af mit indlæg, og jeg kan  kun sige at DU tolker det forkert. 
jeg svare på spørgsmålet med uønsket graviditet, og kommer med en sidebemærkning om hvad der i tilfældet af et sprængt kondom vil bekymre mig mest, så hvordan det lykkes DIG at dreje tråden over på det følsomme emne skal jeg ikke tolke på, me flot klaret at dreje den iver på emnet.

Jeg bruger sjældent skældsord om personer , men jeg vil tillade mig at sammenligne dig med den hovedbeklædning som mange roligans har på til fodbold kampe, den med snoretræk. 
og lige for at spare de grønne for yderlig besvær, skal jeg nok holde mig fra tråden fra nu af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 4 timer siden:

Jeg mener fortsat at hans indlæg ikke er andet end et forsøg på at dreje denne tråd ind i endnu en diskution for/imod sex uden gummi.

De mindst relevante indlæg i denne tråd er vel i bund og grund dem som kommer fra og med dit først svar til mig.

Du har ret - mod tåber kæmper selv guderne forgæves.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...