Hop til indhold
Thai love

Ramphai wellness, Sorø Anal (gode)

Recommended Posts

Jeg plejer kun at lurepasse og læse lidt med på anmeldelserne. 
men tænkte nu må jeg vist også deltage herinde.   https://annoncelight.dk/showad/316079
jeg havde læst på anden tråd om dette sted, så det skulle prøves. 
havde bestilt 1 time massage med hj, men velankommet i grotten, ønskede jeg nok mere sex end massage, efter lidt forhandling 1000,- for halv time inkl alt. Ok..

Begge af med tøjet, hun lagde sig klar og åbnede op for godterne, wauw god start, igang med slikkeriet, fuck hun var våd allerede..nå ind med banditten, og smask smask, god lyd..hun var tændt.. 

jeg afprøvede kysseriet, ingen problemer her, dejlige våde tungekys..efter lidt frem og tilbage, tænkte jeg okay der er “lidt” god plads i dette hul, så trak mig ud og legede lidt med baghullet, ingen protester.. så pressede jeg forsigtig mig ind og så blev hun sgu noget af en frækkert, hold da op det kunne hun lide, og safterne flød ud og ned over banditten så den blev holdt smurt,    Wauw..

vi tungekyssede vildt og vådt, en rigtig girlfriend experiemce..så der gik ikke længe før jeg måtte overgive mig..det var noget af en Anal oplevelse.. 

hun er sgu en frækkert i sin egen klasse, kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir

Thai love skrev, for 37 minutter siden:

men tænkte nu må jeg vist også deltage herinde.   https://annoncelight.dk/showad/316079
havde bestilt 1 time massage med hj, men velankommet i grotten, ønskede jeg nok mere sex end massage, efter lidt forhandling 1000,- for halv time inkl alt. Ok..

Begge af med tøjet, hun lagde sig klar og åbnede op for godterne, wauw god start, igang med slikkeriet, fuck hun var våd allerede..nå ind med banditten, og smask smask, god lyd..hun var tændt.. 

jeg afprøvede kysseriet, ingen problemer her, dejlige våde tungekys..efter lidt frem og tilbage, tænkte jeg okay der er “lidt” god plads i dette hul, så trak mig ud og legede lidt med baghullet, ingen protester.. så pressede jeg forsigtig mig ind og så blev hun sgu noget af en frækkert, hold da op det kunne hun lide, og safterne flød ud og ned over banditten så den blev holdt smurt,    Wauw..

vi tungekyssede vildt og vådt, en rigtig girlfriend experiemce..så der gik ikke længe før jeg måtte overgive mig..det var noget af en Anal oplevelse.. 

Jeg har besøgt hende en del gange nu, men er ikke så tændt mere. For mig er det lidt fake, det hun præsterer. Og ja, der er mange i lysthuset om dagen - minimum 10-12 stykker er mit bud bedømt ud fra antallet af mænd, der kommer og går, når jeg er der. Jeg prøvede på anal ved mit første besøg - 300 ekstra, skulle Mutti have. Men da jeg kunne mærke, at hun egentlig ikke havde lyst, blev det ikke fuldbyrdet. Det kan være mig eller omstændighederne, der gav hende ulyst.

Jeg ved ikke, om jeg kommer igen. Men det har måske noget med mig at gøre ;-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 11 timer siden:

Jeg har besøgt hende en del gange nu, men er ikke så tændt mere. For mig er det lidt fake, det hun præsterer. Og ja, der er mange i lysthuset om dagen - minimum 10-12 stykker er mit bud bedømt ud fra antallet af mænd, der kommer og går, når jeg er der. Jeg prøvede på anal ved mit første besøg - 300 ekstra, skulle Mutti have. Men da jeg kunne mærke, at hun egentlig ikke havde lyst, blev det ikke fuldbyrdet. Det kan være mig eller omstændighederne, der gav hende ulyst.

Jeg ved ikke, om jeg kommer igen. Men det har måske noget med mig at gøre ;-) :-)

Det skal du ikke tage så tungt. Alt ske i relationen, og vi er trods alt kun mennesker - også pigerne :).

Hos nogle piger er der ikke så god kemi. Hos andre kan man tydeligt mærke det modsatte. Andre igen er top profesionelle og leverer varen selvom der måske ikke er kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
Gladforpir skrev, for 22 timer siden:

Jeg giver dig fuldstændig ret og Det virker meget overfladisk og samlebåndsagtigt, måske det skyldes tilstrømningen. :D

Men Hun er uden tvivl en erfaren kvinde som bare levere varen og bliver glad når hun ser pengene. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai love skrev, den 31.1.2022 at 22:00:

Skal det forstås som, at hun puttede den ind uden kondom?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Saxo skrev, den 2.2.2022 at 16:46:

Skal det forstås som, at hun puttede den ind uden kondom?

Har godt læst man kan få sex uden kondom, i kraft af det så valgte jeg ihvertfald med gummi ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
Thai love skrev, den 31.1.2022 at 22:00:

Det kan være du er kommet med i klubben af "kundekærester" :) har flere gange sovet sammen med hende i klinikken (mod betaling naturligvis) Det var også en spændende girlfriend oplevelse. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
Thai Nyder skrev, den 5.2.2022 at 16:10:

Hvad er "hotel" prisen så?:)

Det kommer nok an på hvad du ønsker af "room service" :D 

Money talk`s og som nævnt tidligere, så er der altid mulighed for forhandling, hvis du vifter med sedlerne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen

Jeg har fået en skideballe af mutti.. 

Tror der er gået for meget "loppemarked" i pris forhandlingerne.... Så nye Boller i suppen..Beklager :)

Har lovet at skrive priserne i butikken. og de er 1000,- halv time og 1500,- hel time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 16 timer siden:

Jeg har fået en skideballe af mutti.. 

Tror der er gået for meget "loppemarked" i pris forhandlingerne.... Så nye Boller i suppen..Beklager :)

Har lovet at skrive priserne i butikken. og de er 1000,- halv time og 1500,- hel time. 

Ja man kan hurtigt ødelægge det for sig selv og alle andre, når man ikke bare vil accepterer pigernes pris <_<

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...