Guest N10Ah Skrevet 31. Januar, 2022 (edited) Som Titlen lyder på søger jeg lidt erfaring omkring sex med et scor.dk par, jeg har ikke prøvet at have sex med et par før. Det skal lige siges at scor parret er i er åbent forhold, og de søger Unge veltrænet fyre der skal komme og have en hed omgang med konen, så der er de rimelig afklaret om hvad der skal ske. Konen er en rigtig flot kvinde med en flot og trænet krop hun er cirka i midt 40’erne, manden er lidt ældre og ser ud til at være en rar gut. Jeg har ikke brugt min scor profil siden november, jeg gav lidt op fordi jeg ikke rigtig fandt det jeg søgte, jeg fik kun en aftale sat i stand på scor som ikke rigtig gik særlig godt. Men her i sidste uge fik jeg lige pludselig en besked fra et par, hvor det så er manden jeg har været i kontakt med hvor han spørg mig om jeg kunne have lyst til at have sex med hans kone imens han kigger på hvilket jeg så siger ja til. Jeg skal mødes med dem om en 14 dages tid. han giver information omkring setuppet og sætter mig ind i hvordan det hele skal foregå. Det skal foregå således at jeg skal mødes dem i byen i og få nogle drinks med dem hvorefter vi går op på det hotel de opholder sig på og der skal Magien så ske. Han fortæller mig at konen ikke ved at jeg kommer, men jeg får så at vide af manden at når jeg kommer hen hvor vi skal have drinks, så skal jeg gå og give hende et klap i numsen eller tage hende tæt ind til mig og sige “hold kæft hvor ser du godt ud” det skal selvfølgelig virke naturligt da det åbenbart tænder hende, og så vil hun være klar på setuppet og vide at det er mig om skal komme og have sex med hende. Det er en rimelig offensiv måde, at begive sig hen til en kvinde på, som jeg absolut ikke kender. Jeg må da nok indrømme at jeg vil føle mig en smule snydt hvis det endte ud i at jeg fik en kæmpe lussing af konen fordi manden sagde jeg skulle henvende mig til hende på den måde. De har snakket med mange som åbenbart havde det hele i munden men turde ikke møde op når tiden kom til at mødes, så jeg tænkte at det lød egentlig meget frækt og kvinden ser rigtig godt ud og jeg sagde ja til at mødes med dem, men jeg skal da gerne være ærlig at indrømme at jeg har det lidt mærkeligt med at have sex med en anden mands kone alt imens han sidder og polere pokalen til en ung fyr der har sex med hans kone, det kan også være han kommer og deltager hvilket vel er fair nok da det jo er hans kone og alt respekt for det. Som jeg plejer at plejer at sige “ mor har ikke opdraget en quitter” så jeg møder op til det scor setup, når man har sagt ja så overholder man det og det vælger jeg at gøre, koste hvad det koste vil. Og når det bliver dagen hvor det hele skal ske, så er der ingen vej udenom en at jeg må gå ind til det hele som en kriger. Jeg tror da nok det skal blive meget frækt i sidste ende Så jeg er ret nervøs omkring hele setuppet og omkring det med at have sex med en anden mands kone imens han sidder og kigger på og rykker banditten af imens . Manden har sågar spurgt mig om jeg har haft sex/ erfaring med ældre kvinder, jeg har besøgt en glædespige der også var i midten af 40’erne men den detalje valgte jeg ikke at fortælle ham, så jeg sagde nej men tanken om sex med en kvinde der er noget ældre end jeg er var fræk hvilket er rigtigt nok for mit vedkommende. Det skal da også siges at jeg er rimelig beæret over at jeg er blevet valgt som den udkårne der skal komme og have en hed omgang med konen. mit spørgsmål er så om der er nogle kære EG bruger eller nogle af de søde piger der har erfaringer med den slags scor setup ? Eller sex med par ? Hvordan skal jeg forholde mig til at have sex med en anden mands kone, alt imens han river banditten af til at jeg har sex med hans kone, og at han muligvis skulle komme og deltage ?. Altså det er jo hans kone så det har jeg da fuld respekt for, der skal ikke være nogen tvivl, men da jeg ikke rigtig har prøvet det så er det lidt mærkeligt for mig. Men ja det ville være fedt hvis jeg kunne få nogle gode råd eller høre andre erfaringer med sex med par de tages ihvertfald imod med åbne arme. Redigeret 31. Januar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 1. Februar, 2022 Jeg havde en kæreste en gang som gerne ville se mig knalde med andre kvinder, men jeg havde set det gå gal med andre. Alt for mange sværkontrollerede følelser i spil. Jeg ville ikke lægge krop til nogens fantasi på den måden. Havde nemlig en ven som lavede en masse set-ups med sin kæreste hvor andre mænd skulle knalde hende. Nogle gange meget fantasifulde. Han prøvede også med mig, men jeg nægtede. Det korte af det lange er at han endte op på nerveklinik med en total breakdown. Sorry, det var vel ikke svar på dit spørgsmål. Hvad jeg prøver at sige måske, er at der sikkert findes par som er fuldstændigt afklarede med hvad de har igang. Men der findes også dem som ikke er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 1. Februar, 2022 Hej ! Jeg har mødtes med par flere gange. Jeg har altid insisteret på lige at tale med konen inden. Jeg har en telefon med et eget telefonnummer og en whatsapp profil så jeg kN være anonym. Hvis de nægter er det nok fordi det bare er en mads fantasi eller det der er værre (scam). Når det så lykkes er det fedt. HAVDE i en årrække er vennepar hvor hun tændte på at når man var på besøg knappede man bare op og stak pikken i munden på hende. Vildt. God fornøjelse.... få det afklaret inden du møder op er mit råd... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 1. Februar, 2022 Bananas skrev, for 3 timer siden: Det korte af det lange er at han endte op på nerveklinik med en total breakdown. Det var da noget af et motiverende svar Jeg har faktisk en del erfaring i dette game, blandt andet med en del par fra scor. Ingen regel uden undtagelser, men de par der tillader sig og andre legepartnere den slags lege er typisk meget afklarede par, der hviler ret godt i sig selv og hinanden, og baserer sig på stor respekt for hinanden. Det er også typisk par som har været sammen i mange år og som derfor har skabt et fundament, hvor de tør lege med andre og stoler på hinanden, når de gør det. Som sagt kan det også være anderledes, men det er min generelle erfaring. N10Ah skrev, for 4 timer siden: Hvordan skal jeg forholde mig til at have sex med en anden mands kone Først og fremmest, så skal du nok som tidligere nævnt, lige gøre noget ekstra for at sikre dig hendes accept af legen på forhånd. Jeg har selv været i tilsvarende setup, men alligevel så er det en ufed usikkerhed for konsekvenser, når man lige klasker hånden i røven på en fremmed kvinde Så afklar, at de som par BEGGE er med på setuppet, så du ikke bliver kuppet til noget af en liderlig ægtemand uden konens accept. Så skal du afklare med dig selv, om du reelt har lyst til at være 3. hjul. Dels så skal du reelt præstere noget for hendes skyld, imens manden måske bare kigger på. Men samtidig skal du acceptere, at du er en lidt fremmed 3. part, hvor du alligevel kan mærke deres indbyrdes forståelse og kommunikation, som du ikke er en del af. De fleste par er søde, opmærksomme og integrerende, men du vil altid kunne mærke det. Når det så er sagt, så kan der blive tale om fantastiske sexuelle oplevelser, fordi kvinden i setuppet normalt er meget varme og liderlige af setuppet og man ofte lærer nogle åbne og spændende mennesker at kende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 1. Februar, 2022 Sørg for at kvinden er med på det. Jeg har skrevet med flere syge makkere, som har sendt billeder af deres lækre kone, men når jeg lige ville hilse på hende i telefonen, stopper korrespondancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 1. Februar, 2022 Jeg har prøvet det en del gange og synes det lyder som et fedt setup. det er naturligvis vigtigt at kvinden også tænder på ideen når du starter med at smække hende bagi men det finder du jo ud af måske kan du få en fornemmelse af det inde du smækker hende. Måske måden hun ser rundt i lokalet på … hendes ansigtetsuntryk eller lignenende.. gangen “inden smækket” når hun går forbi dig. Det at have sex foran andre er for nogle meget svært. Det er egentligt naturligt nok fordi sex jo er en sårbar ting Aller dybest inde. Man viser sig selv 100 procent for et andet menneske og så lige en observatør jeg synes det er fedt og vildt, men sørg for at “stå i dig selv” og fokuser på at være tilstede og nyde det selv og sørg for at fokuser på “jer” og ikke ham. I kan evt aftale at han er med iform af at han må sige noget til jer, eller kontrollere det i laver.. men hvis aftalen er at han er en flue på vægen så ret 100 procent fokus på “jer” og slip ham. velkommen i den nye fagre verden, du finder hurtigt ud af om det er noget for dig eller ej, men sørg for at slip nervøsiteten og bare være dig selv og kast dig i armene på den skønne dame i fyrrende - kvinder i den alder er (også) mega lækre at have sex med hvis de har fundet sig selv og ved hvad de vil… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 1. Februar, 2022 Jeg har det prøvet det 2 gange, hvor et kæreste par ville have mig med. Den ene var en pige jeg havde datet på tinder engang, og hendes kæreste tændte på at kigge på at hans kæreste blev knaldet. Jeg var ikke helt glad for det Han sad bare på en stol og spillede den af, og kom med kommentarer som "ja knep min kæreste" Hvilket ødelagde lidt af stemningen. Anden gang var det med et par hvor begge var aktive, lidt bedre men stadig ikke noget som fik mig op og ringe. Hendes fantasi var DP og det rent praktiske omkring stillinger osv. var faktisk ikke helt nemt. Jeg lå nederst med lillemanden i 2ern og han lå ovenpå og gav den gas i missen. men da jeg jo af gode grunde ikke rigtig kunne bevæge noget, var jeg egentlig bare en buttplug. Samt at hans nosser konstant piskede mine nosser. Ikke optimalt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 1. Februar, 2022 Hej @N10Ah Sikke et spændende setup Jeg har tidligere været i swinger miljøet en 15 år siden med min daværende kone. Vi har også haft spændende setup's med både par, piger og fyre. Selvfølgelig er vi også blevet snydt, hvor modparten ikke er dukket op men min erfaring er, at de fleste på Scor.dk er reelle. Er det en par-profil, som du er blevet kontaktet af, eller er det "kun" manden, som har kontaktet dig? Hvis det er en par profil, der måske oven i købet har en profil tekst, der efterspørger det setup eller lignende, som du er blevet kontaktet omkring, ville jeg ikke betænke mig. Er det kun mandens profil, ville jeg måske undersøge det lidt nærmere og spørge om hans kone også har en profil på Scor eller høre, om muligheden for kontakt med hende forud for mødet blot for at forventningsafstemme. Setup'et vil stadig fungere, men du undgår evt. pinligheder eller en flad lussing, hvis nu kvinden ikke er med på det En 3-kant mfm eller fmf er altid frækt, men det vil være lidt som første gang, at du var sammen med en GP hvis ikke, at du har prøvet det før Nogle tænder på at se sin partner være sammen med en anden og det lyder til at være tilfældet her, så du skal ikke være nervøs men blot nyde situationen, når du er sammen med kvinden med eller uden hendes partners deltagelse. Du skal blot opføre dig, som hvis det havde været en GP. God fornøjelse med setup'et. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 (edited) Bananas skrev, for 7 timer siden: Jeg havde en kæreste en gang som gerne ville se mig knalde med andre kvinder, men jeg havde set det gå gal med andre. Alt for mange sværkontrollerede følelser i spil. Jeg ville ikke lægge krop til nogens fantasi på den måden. Havde nemlig en ven som lavede en masse set-ups med sin kæreste hvor andre mænd skulle knalde hende. Nogle gange meget fantasifulde. Han prøvede også med mig, men jeg nægtede. Det korte af det lange er at han endte op på nerveklinik med en total breakdown. Sorry, det var vel ikke svar på dit spørgsmål. Hvad jeg prøver at sige måske, er at der sikkert findes par som er fuldstændigt afklarede med hvad de har igang. Men der findes også dem som ikke er. Der er mange ting der kan gå galt i dette setup. Men jeg har sagt ja og er af den holdning at når man har en aftale så holder man den. Jeg er stadig ung, og det bliver jeg ikke ved med at være og jeg vil gerne opleve min ungdom til fulde, og det her med at have sex med en kvinde der er noget ældre end mig og gerne vil have sex med en ung fyr er lidt en drengerøvsdrøm. det er heller ikke hver gang man får en mulighed som denne, så man er sgu et skarn hvis ikke tager imod sådan en chance som denne. Jeg er ked af at høre det med din ven, men i dette tilfælde tror jeg de er fuldt afklaret med dette setup, det virker til at være et par der elsker hinanden, men søger lidt ekstra krydderi, og det synes jeg der er noget smukt ved at være så afklaret med hinanden . For mit vedkommende er der ingen følelser indblandet, for det første er hun ældre end mig og har mand hun elsker, og for det andet så har jeg det på samme måde med dette som et besøg hos en gp, det uforpligtende og der blevet spillet med åbne kort om at det bare er uforpligtende sex med en kvinde der kunne være min stedmor. Redigeret 1. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4418 Skrevet 1. Februar, 2022 skunken skrev, for 1 time siden: Jeg lå nederst med lillemanden i 2ern og han lå ovenpå og gav den gas i missen. men da jeg jo af gode grunde ikke rigtig kunne bevæge noget, var jeg egentlig bare en buttplug. Samt at hans nosser konstant piskede mine nosser. Ikke optimalt. +1 fra mig. Hold kæft, det er sjovt formuleret! Du er den direkte årsag til, at min mundfuld kaffe var godt på vej til at blive spredt ud over hele bordet… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, 1 time siden: Sikke et spændende setup Jeg har tidligere været i swinger miljøet en 15 år siden med min daværende kone. Vi har også haft spændende setup's med både par, piger og fyre. Selvfølgelig er vi også blevet snydt, hvor modparten ikke er dukket op men min erfaring er, at de fleste på Scor.dk er reelle. Hejsa @100% Gavtyv Tak for dit input og dine råd Det må man sige ja til, jeg er også spændt på det og ser frem til det planlagte setup det er fedt at høre fra en der har prøvet det, og kan uddele erfaringer, for som sagt er jeg helt grøn i lige netop dette tilfælde. Og jeg har også det indtryk at de fleste par på scor.dk er til at regne med når der skal laves et setup, jeg har sagt ja til aftalen, og når man har en aftale så holder jeg den så der er ingen vej tilbage og jeg møder også op. 100% Gavtyv skrev, 1 time siden: Er det en par-profil, som du er blevet kontaktet af, eller er det "kun" manden, som har kontaktet dig? Hvis det er en par profil, der måske oven i købet har en profil tekst, der efterspørger det setup eller lignende, som du er blevet kontaktet omkring, ville jeg ikke betænke mig. Er det kun mandens profil, ville jeg måske undersøge det lidt nærmere og spørge om hans kone også har en profil på Scor eller høre, om muligheden for kontakt med hende forud for mødet blot for at forventningsafstemme. Setup'et vil stadig fungere, men du undgår evt. pinligheder eller en flad lussing, hvis nu kvinden ikke er med på det Det er en par profil der har kontaktet mig, men det er manden jeg har været i kontakt med, så det er ham der står for setuppet. Jeg har også været i telefonisk kontakt med ham hvor jeg har fået informationer om setuppet, så det er en par profil. Det eneste der er sådan lidt små underligt er at jeg fik at vide af manden at konen ikke ved at jeg kommer, og hvis hun vidste det så var hun ikke klar for det tænder hende ikke at vide hvem der kommer og skal have sex med hende så hun ved jo som sagt ikke at jeg kommer det glemte jeg også at skrive, så det jeg får at vide er som jeg nævnte i mit indslag at jeg bare skal gå hen og eventuelt give hende et klap i røven, eller tage hende tæt indtil mig og sige at hun ser vildt godt ud. Og derfor er jeg lidt nervøs for om hun nu ikke er med på det og ikke kan lide det for jeg vil jo for Guds skyld ikke krænke hende eller gøre noget hun ikke vil have, jeg ville have det så skidt med hvis hun ikke kan lide det og det bare er manden der ikke har aftalt det med hende 100% Gavtyv skrev, for 1 time siden: En 3-kant mfm eller fmf er altid frækt, men det vil være lidt som første gang, at du var sammen med en GP hvis ikke, at du har prøvet det før Nogle tænder på at se sin partner være sammen med en anden og det lyder til at være tilfældet her, så du skal ikke være nervøs men blot nyde situationen, når du er sammen med kvinden med eller uden hendes partners deltagelse. Du skal blot opføre dig, som hvis det havde været en GP. God fornøjelse med setup'et. Det lyder også frækt på en en eller anden måde. Men ja som du nævner er det som et første besøg hos en gp og jeg er helt grøn i lige netop med at have sex med en andens kone. Jeg har også den opfattelse at manden tænder på at se en ung fyr have sex med hans kone, og da han skrev til mig sagde han at jeg var det de søgte efter og det er jeg skam beæret over. Da jeg er ung og gerne vil opleve ungdommen og det der høre med til at være ung ser jeg dette som en rigtig drengerøvs drøm der går i opfyldelse, det er jo ikke hver gang man får sådan en mulighed som denne, der er noget vildt frækt ved at en kvinde i 40’erne gider at have sex med en ung fyr på 27 år som mig jeg kan hermed sige at jeg vil gå ind med den samme respekt for kvinden jeg skal Mødes med som var det et besøg hos en gp, jeg har fået at vide hvad hun ikke vil have og det har jeg den dybeste respekt for, og jeg respektere kvindens grænser ligesom hvis det var et besøg hos en glædespige, jeg er en respektfuld, ydmyg og høflig ung herre. du skal igen have mange tak for dit gode input og dine gode råd, det er dejligt du gad at dele dine erfaringer med swinger miljøet. Jeg glæder mig til setuppet kan jeg lige hilse og sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 skunken skrev, for 2 timer siden: Jeg har det prøvet det 2 gange, hvor et kæreste par ville have mig med. Den ene var en pige jeg havde datet på tinder engang, og hendes kæreste tændte på at kigge på at hans kæreste blev knaldet. Jeg var ikke helt glad for det Han sad bare på en stol og spillede den af, og kom med kommentarer som "ja knep min kæreste" Hvilket ødelagde lidt af stemningen. Anden gang var det med et par hvor begge var aktive, lidt bedre men stadig ikke noget som fik mig op og ringe. Hendes fantasi var DP og det rent praktiske omkring stillinger osv. var faktisk ikke helt nemt. Jeg lå nederst med lillemanden i 2ern og han lå ovenpå og gav den gas i missen. men da jeg jo af gode grunde ikke rigtig kunne bevæge noget, var jeg egentlig bare en buttplug. Samt at hans nosser konstant piskede mine nosser. Ikke optimalt. Det lyder til du har haft en semi dårlig oplevelse med det, det kan nok godt være lidt mærkeligt at to mænds bolcher mødes imens man har sex med den samme kvinde, men jeg har sagt ja til Møddet og som skrevet har min mor ikke opdraget en quitter, så jeg må møde op som en kriger, også selvom mine dadler skulle risikere at møde hans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 1. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 1 minut siden: Det lyder til du har haft en semi dårlig oplevelse med det, det kan nok godt være lidt mærkeligt at to mænds bolcher mødes imens man har sex med den samme kvinde, men jeg har sagt ja til Møddet og som skrevet har min mor ikke opdraget en quitter, så jeg må møde op som en kriger, også selvom mine dadler skulle risikere at møde hans. Sådan Se det som ting man lige skal tænke over og forvente. Men nej det var ikke oplevelser jeg ville være foruden, det var ikke min boldgade, men man skal da prøve at spille på alle underlag. Bucketlist... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 Anders-and skrev, for 3 timer siden: Jeg har prøvet det en del gange og synes det lyder som et fedt setup. det er naturligvis vigtigt at kvinden også tænder på ideen når du starter med at smække hende bagi men det finder du jo ud af måske kan du få en fornemmelse af det inde du smækker hende. Måske måden hun ser rundt i lokalet på … hendes ansigtetsuntryk eller lignenende.. gangen “inden smækket” når hun går forbi dig. Det at have sex foran andre er for nogle meget svært. Det er egentligt naturligt nok fordi sex jo er en sårbar ting Aller dybest inde. Man viser sig selv 100 procent for et andet menneske og så lige en observatør jeg synes det er fedt og vildt, men sørg for at “stå i dig selv” og fokuser på at være tilstede og nyde det selv og sørg for at fokuser på “jer” og ikke ham. I kan evt aftale at han er med iform af at han må sige noget til jer, eller kontrollere det i laver.. men hvis aftalen er at han er en flue på vægen så ret 100 procent fokus på “jer” og slip ham. velkommen i den nye fagre verden, du finder hurtigt ud af om det er noget for dig eller ej, men sørg for at slip nervøsiteten og bare være dig selv og kast dig i armene på den skønne dame i fyrrende - kvinder i den alder er (også) mega lækre at have sex med hvis de har fundet sig selv og ved hvad de vil… Tusind tak for dit gode input og dine råd dem sætter jeg står pris på dine gode råd har jeg taget til mig jeg vil kaste mig ud i det med åbne Arme. jeg vil som du siger mærke efter situationen. du har ret, det er meget nyt for mig have sex med en imens der er en tilskuer, og sex er meget helligt og sårbart så det er noget jeg lige skal tænke igennem. Men jeg glæder mig til setuppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 JJOH skrev, for 5 timer siden: Sørg for at kvinden er med på det. Jeg har skrevet med flere syge makkere, som har sendt billeder af deres lækre kone, men når jeg lige ville hilse på hende i telefonen, stopper korrespondancen. Tusind tak for dit gode råd og input de er taget til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 (edited) OldGentlemann skrev, for 5 timer siden: Det var da noget af et motiverende svar Jeg har faktisk en del erfaring i dette game, blandt andet med en del par fra scor. Ingen regel uden undtagelser, men de par der tillader sig og andre legepartnere den slags lege er typisk meget afklarede par, der hviler ret godt i sig selv og hinanden, og baserer sig på stor respekt for hinanden. Det er også typisk par som har været sammen i mange år og som derfor har skabt et fundament, hvor de tør lege med andre og stoler på hinanden, når de gør det. Som sagt kan det også være anderledes, men det er min generelle erfaring. Først og fremmest, så skal du nok som tidligere nævnt, lige gøre noget ekstra for at sikre dig hendes accept af legen på forhånd. Jeg har selv været i tilsvarende setup, men alligevel så er det en ufed usikkerhed for konsekvenser, når man lige klasker hånden i røven på en fremmed kvinde Så afklar, at de som par BEGGE er med på setuppet, så du ikke bliver kuppet til noget af en liderlig ægtemand uden konens accept. Så skal du afklare med dig selv, om du reelt har lyst til at være 3. hjul. Dels så skal du reelt præstere noget for hendes skyld, imens manden måske bare kigger på. Men samtidig skal du acceptere, at du er en lidt fremmed 3. part, hvor du alligevel kan mærke deres indbyrdes forståelse og kommunikation, som du ikke er en del af. De fleste par er søde, opmærksomme og integrerende, men du vil altid kunne mærke det. Når det så er sagt, så kan der blive tale om fantastiske sexuelle oplevelser, fordi kvinden i setuppet normalt er meget varme og liderlige af setuppet og man ofte lærer nogle åbne og spændende mennesker at kende. Tusind tak for dit gode input og råd. Dine gode råd er taget til mig Det er jo en par profil på scor.dk, der har taget kontakt til mig, jeg har en form for tillid til at manden som har arrangeret det setup er til St stole på, jeg vil jo som sagt for alt i verden ikke krænke kvinden så jeg høre ham en ekstra gang inden setuppet at alt er okay og han er sikker på at jeg ikke vil komme ud for en rigtig træls situation. jeg er afklaret med at jeg er en der skal have uforpligtende sex med en anden mands kone, jeg synes der er noget smukt ved at et par der elsker hinanden så meget og til og med er så afklaret med hinanden om at man gerne vil have lidt mere krydderi i par forholdet. For min side er der ikke nogen følelser indblandet, jeg er afklaret med at jeg skal have sex med en gift kvinde som elsker sin mand og hvor manden sidder og kigger på. Jeg ser dette som en drengerøvs drøm der er gået i opfyldelse, og jeg er lidt beæret over at jeg får Denne mulighed altså at have sex med en rigtig flot og lækker kvinde der er i 40’erne og at jeg var den kandidat de søgte Redigeret 1. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 skunken skrev, for 10 minutter siden: Sådan Se det som ting man lige skal tænke over og forvente. Men nej det var ikke oplevelser jeg ville være foruden, det var ikke min boldgade, men man skal da prøve at spille på alle underlag. Bucketlist... Jeg har tænkt det godt igennem som du Nævner er det en ting man skal opleve imens jeg er ung og inden jeg dør, Så jeg vil derfor glæde mig meget til denne oplevelse man skal jo prøve det ligesom du har for at kunne sige det enten ikke var mig eller at det faktisk var virkelig frækt. I øvrigt så er konen altså ret lækker så jeg ser da virkelig frem til at møde dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 1. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 3 minutter siden: jeg er afklaret med at jeg er en der skal have uforpligtende sex med en anden mands kone, jeg synes der er noget smukt ved at et par der elsker hinanden så meget og til og med er så afklaret med hinanden om at man gerne vil have lidt mere krydderi i par forholdet. For min side er der ikke nogen følelser indblandet, jeg er afklaret med at jeg skal have sex med en gift kvinde som elsker sin mand og hvor manden sidder og kigger på. Jeg ser dette som en drengerøvs drøm der er gået i opfyldelse, og jeg er lidt beæret over at jeg får Denne mulighed altså at have sex med en rigtig flot og lækker kvinde der er i 40’erne og at jeg var den kandidat de søgte Flot reflekteret GO FOR IT! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 bifyr71 skrev, for 6 timer siden: Hej ! Jeg har mødtes med par flere gange. Jeg har altid insisteret på lige at tale med konen inden. Jeg har en telefon med et eget telefonnummer og en whatsapp profil så jeg kN være anonym. Hvis de nægter er det nok fordi det bare er en mads fantasi eller det der er værre (scam). Når det så lykkes er det fedt. HAVDE i en årrække er vennepar hvor hun tændte på at når man var på besøg knappede man bare op og stak pikken i munden på hende. Vildt. God fornøjelse.... få det afklaret inden du møder op er mit råd... Tak dit gode input og gode råd, de er tager til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 1. Februar, 2022 N10Ah skrev, 1 time siden: jeg kan hermed sige at jeg vil gå ind med den samme respekt for kvinden jeg skal Mødes med som var det et besøg hos en gp, jeg har fået at vide hvad hun ikke vil have og det har jeg den dybeste respekt for, og jeg respektere kvindens grænser ligesom hvis det var et besøg hos en glædespige, jeg er en respektfuld, ydmyg og høflig ung herre. Jamen med den indstilling og at det er en par-profil, som har henvendt sig til dig, kan det da kun blive sjovt, godt og spændende. Jeg glæder mig til at høre, hvordan det er gået om en 14 dages tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 26 minutter siden: Jamen med den indstilling og at det er en par-profil, som har henvendt sig til dig, kan det da kun blive sjovt, godt og spændende. Jeg glæder mig til at høre, hvordan det er gået om en 14 dages tid Jeg har bare en stor respekt for kvinder generelt og vil betegne mig selv som en ung gentleman, også især når man skal have noget så helligt og sårbart som sex med et andet menneske man faktisk på ingen måder kender jeg ser meget frem til det, jeg kan faktisk næsten ikke vente. Jeg vil gerne give en rapport om dette frække setup, jeg håber jeg kan finde tråden her til den tid for jeg vil da gerne fortælle om oplevelsen og hvordan det gik og om det er noget jeg skal prøve igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 1. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 2 timer siden: Tusind tak for dit gode input og dine råd dem sætter jeg står pris på dine gode råd har jeg taget til mig jeg vil kaste mig ud i det med åbne Arme. jeg vil som du siger mærke efter situationen. du har ret, det er meget nyt for mig have sex med en imens der er en tilskuer, og sex er meget helligt og sårbart så det er noget jeg lige skal tænke igennem. Men jeg glæder mig til setuppet Ja for pokker det kan jeg sgu godt forstå :) det er jo også mega sjovt :) og se hvordan det løber af sig :) held og Lykke med det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 Anders-and skrev, for 15 minutter siden: Ja for pokker det kan jeg sgu godt forstå det er jo også mega sjovt og se hvordan det løber af sig held og Lykke med det hele Beklager de små stavefejl, jeg skriver vidst lidt for hurtigt Jeg er lidt spændt på det hele, jeg var lige inde og kigge på profilen igen, og hun er altså virkelig fræk, og efter at have læst om parret så ser det altså ud til at det nok skal ende godt, de er virkelig afklaret med situationen. Så jeg glæder mig til det frække setup. jeg har tænkt mig at give lyd fra mig når det frække møde er afsluttet, det kunne jo være der var nogle der gerne vil høre om oplevelsen, det synes jeg lidt vil være på sin plads tusind tak for det, jeg glædet mig det kan jeg sige allerede nu, og jeg er spændt på hvordan det ender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 1. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 21 minutter siden: Beklager de små stavefejl, jeg skriver vidst lidt for hurtigt Jeg er lidt spændt på det hele, jeg var lige inde og kigge på profilen igen, og hun er altså virkelig fræk, og efter at have læst om parret så ser det altså ud til at det nok skal ende godt, de er virkelig afklaret med situationen. Så jeg glæder mig til det frække setup. jeg har tænkt mig at give lyd fra mig når det frække møde er afsluttet, det kunne jo være der var nogle der gerne vil høre om oplevelsen, det synes jeg lidt vil være på sin plads tusind tak for det, jeg glædet mig det kan jeg sige allerede nu, og jeg er spændt på hvordan det ender Ja det er da et fedt setup :) skriv endeligt en pm hvis du har brug for en makker med hende en dag :))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 Anders-and skrev, for 29 minutter siden: skriv endeligt en pm hvis du har brug for en makker med hende en dag :))) Det kan sagtens arrangeres, jeg skal nok give rapport om det var en succes hvis det er en succes så kunne en ekstra fyr nok godt komme på tale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg