Hop til indhold
Guest N10Ah

Erfaringer og råd om sex med par søges

Recommended Posts

Guest N10Ah
Nannas Hjørne skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har godt nok ikke læst alle kommentarer forinden, så bær over, hvis det er skrevet før. 

Scor er jo sat sådan op, at profiler har en gæstebog. Jeg synes også at setups helt uden at bekræfte med alle parter er lidt iffy, men hvis det var et par med flere gode indlæg i gæstebogen, fra personer som tidligere havde leget med, ville jeg personligt have en del mere ro i maven. Så det kan du eventuelt tjekke op på, om de har :)

@Nannas Hjørne tak for dit input Det er helt okay det er der ikke nogle der har skrevet om :)

men jo de har en gæstebog og der er folk der har skrevet i den, men det er fra andre par på cirka deres egen alder. Så vidt jeg kan forstå er det noget nyt at de søger unge fyre :) jeg har en god mavefornemmelse og jeg synes manden virker til at være en man kan stole på, så jeg har en god fornemmelse af det hele. Der kommer en opdatering på hvordan det hele gik på søndag  så kan du jo følge med der hvis du har lyst :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
N10Ah skrev, for 18 minutter siden:

@Nannas Hjørne tak for dit input Det er helt okay det er der ikke nogle der har skrevet om :)

men jo de har en gæstebog og der er folk der har skrevet i den, men det er fra andre par på cirka deres egen alder. Så vidt jeg kan forstå er det noget nyt at de søger unge fyre :) jeg har en god mavefornemmelse og jeg synes manden virker til at være en man kan stole på, så jeg har en god fornemmelse af det hele. Der kommer en opdatering på hvordan det hele gik på søndag  så kan du jo følge med der hvis du har lyst :)

Det behøver heller ikke være indlæg fra identiske setups, men bare den sikre viden om at de succesfuldt har levet svingerlivet med personer som var glade for at lege med, er en ret god indikator for, at hun er med på legene og de kender hinanden grænser osv. 

Held og lykke! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Lady Cherie skrev, den 3.2.2022 at 19:38:

Hej Lovalova

Jeg kan ikke svare dig på det spørgsmål andet, end at han tændt nok på at "lave" aftalen....

Måske sidde og snakke om hvad der skulle ske osv

Jeg oplever jo mange der har fantasier, som når det kommer til virkelighed,....så er det noget helt andet.

Og der er jo nogen fantasier, man skal lade være med at afprøve, men stadig lade dem være være den "fantasi/film", som man (jer drenge) kan spille pik til.

Tror ikke jeg kan forklare det anderledes.

(det var lige fra den store lærebog, ud i sex, jeg kan):D

Erfaring og sund fornuft.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Nannas Hjørne skrev, for 31 minutter siden:

Det behøver heller ikke være indlæg fra identiske setups, men bare den sikre viden om at de succesfuldt har levet svingerlivet med personer som var glade for at lege med, er en ret god indikator for, at hun er med på legene og de kender hinanden grænser osv. 

Held og lykke! 

Nej det er rigtig nok. Det virker ihvertfald til at de er afklaret omkring dette, også konen, havde jeg den mindste dårlige mavefornemmelse så havde jeg ikke gennnemført det, men jeg har en god mavefornemmelse og jeg tror på manden så jeg har det godt med det og glæder mig til på lørdag. Du kom med et rigtig godt input og bestemt nogle gode råd, og Det virker virkelig til at du ved hvad du snakker om og det er kun fedt at du kommer med dine erfaringer og for det skal du have et kæmpe tak :)

tusind tak, jeg er virkelig spændt på det hele :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle er mere risiko villige end andre :D  

Jeg synes at kunne huske andre herinde som har skrevet om oplevelser, som har prøvet det setup, hvor kvinden sjovt nok ikke lige havde tid den dag alligevel, hvor manden så forslog om de 2 ikke bare kunne være sammen! Det var dog ved et møde indendørs privat og ikke et offentligt sted. Men det er da heller ikke utænkelig at de er reelle :) 

Men havde du ikke lige fundet guld, i en anden tråd? :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
holstebronx skrev, for 17 minutter siden:

Nogle er mere risiko villige end andre :D  

Jeg synes at kunne huske andre herinde som har skrevet om oplevelser, som har prøvet det setup, hvor kvinden sjovt nok ikke lige havde tid den dag alligevel, hvor manden så forslog om de 2 ikke bare kunne være sammen! Det var dog ved et møde indendørs privat og ikke et offentligt sted. Men det er da heller ikke utænkelig at de er reelle :) 

Men havde du ikke lige fundet guld, i en anden tråd? :ph34r:

Ja det kan der være noget om :)

Ja jeg har også hørt om at setup ikke gik godt eller at den pågældende person blev brandt af, men jeg har en god fornemmelse her :)

jo det har jeg, men jeg er jo stadig single. Fordi man har noget kørende er det ikke ens betydning med at man er forpligtede,vi tager det som det kommer og ser hvor det føre hen og hvis hende og jeg går hen og bliver kærester jamen så sletter jeg tinder, min eroguide bruger og alt hvad der høre til :) men lige nu har vi noget kørende.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

mine damer og mænd

jeg må nok hellere komme med en opdatering på setuppet i lørdags.

Det gik sgu godt, jeg fik ingen lussing men jeg fik en hed omgang med en fræk og lækker kvinde i sin bedste alder :)

setuppet foregik i byen i Århus, og jeg gjorde som jeg fik besked på. Jeg gik hen og tog hende tæt indtil mig, og sagde hun så godt ud. Jeg var sgu lidt bange for at få en kæmpe lussing, men det gjorde jeg ikke, hun sagde bare “nå det var dig vi skulle mødes med” vi får en masse drinks og danser lidt. Det skal lige siges jeg danser af helvedes til. 

vi går på det hotel hvor magien skal ske. Kvinden er en yderst lækker kvinde, hun holder sig vildt godt, hun havde nogle dejlige silikone bryster og en slank og veltrænet krop. 

Hvis man skulle bruge fagudtryk Fra denne verden så var sexen ren PSE

Det eneste der var virkelig mærkeligt for mig var at manden sad og polerede 1 tallet til mig der bollede hans kone han var dog ikke selv deltagende , og spurgte hende jævnligt om det var godt, og sagde at det var frækt at jeg bollede hans kone.  Men det smukke var ved det hele at jeg fik at vide oplevelsen fik hende til at føle sig ung igen, og det er da dejligt at få at vide.

alt i alt var det en fin oplevelse, er det noget der skal gentages ? Det ved jeg ikke, det kommer an på så meget :) jeg vil også sige at jeg havde virkelig mange tømmermænd søndag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...