MrLovaLova 1083 Skrevet 1. Februar, 2022 Jeg har prøvet det en del gange, både som ekstra fyr, og som par hvor vi har besøg af en ekstra fyr om som vi også stadig gør af og til. Du virker som en flink fyr med masser af pli så det skal helt sikkert nok gå godt. Det er selvfølgelig en spøjs situation at stå i når det er en anden mands kone, men slap bare af og nyd det. Manden har givet nogle hints til et frækt setup, følg det, og frem for alt vis hende at du begærer hende og tag hende, dét fornemmer jeg er fantasien og krydderiet de eftersøger. Vær dig selv, men vær også afklaret med hvilke forventninger parret har, du skal tænke på at du er den ekstra her. Personligt så har jeg erfaret at selve akten ikke skal gå så meget ud på kys/kæl frække ord osv. Det kan hurtigt blive møgkedeligt mere aktion, og gem snakken kæleriet til pauserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 1. Februar, 2022 Lyder spændende - også selvom det er et pænt stykke ud over mine egne grænser. Men som flere skriver, go for it - vi lever kun en gang. Et råd fra en som altså ikke har haft en tilsvarende oplevelse. Pas på dig selv og forbered dig på hvor dine egne grænser går. Jeg er sikker på at de også synes det skal blive sjovt for dig, men hvis ikke, så er det ok at sige fra og ultimativt sige stop. God tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, for 28 minutter siden: Jeg har prøvet det en del gange, både som ekstra fyr, og som par hvor vi har besøg af en ekstra fyr om som vi også stadig gør af og til. Du virker som en flink fyr med masser af pli så det skal helt sikkert nok gå godt. Det er selvfølgelig en spøjs situation at stå i når det er en anden mands kone, men slap bare af og nyd det. Manden har givet nogle hints til et frækt setup, følg det, og frem for alt vis hende at du begærer hende og tag hende, dét fornemmer jeg er fantasien og krydderiet de eftersøger. Vær dig selv, men vær også afklaret med hvilke forventninger parret har, du skal tænke på at du er den ekstra her. Personligt så har jeg erfaret at selve akten ikke skal gå så meget ud på kys/kæl frække ord osv. Det kan hurtigt blive møgkedeligt mere aktion, og gem snakken kæleriet til pauserne. Tak for dit gode input og dine råd de er gode og jeg har taget dem til mig det er fedt at høre fra en der er erfaren inde det For dette swinger miljø. tak for det fine kompliment, det værdsætter jeg, jeg gør ihvertfald mit bedste Ja altså det skal jo ikke forståes som om at jeg er fuldstændig skrænt over det, det er bare list en uvandt situation, at skulle have sex med en anden mands kone det er lidt som du siger en spøjs situation. Men når det så er sagt, så er konen en rigtig Lækker og smuk moden kvinde i 40’erne, hun er ret trænet og har en atletisk krop af hvad jeg kan se. Du beskriver faktisk helt korrekt hvad konen tænder på, netop at blive begæret og få opmærksomhed af en ung veltrænet fyr, og det er jeg beæret over at jeg har fået muligheden for at være den de søgte. Manden har givet mig en god forklaring op setuppet og jeg er også spændt det skal der ikke være bogen tvivl om parret har den forventning om at jeg skal begære hende som du siger når vi mødes på det diskotek vi skal være på , altså jeg skal virkelig begære hvilket ikke bliver svært for hun er lækker det må jeg giver hende, manden har heller ikke noget imod at jeg diskret tager på hende ( vi er jo i et offentlig sted) eller at vi kysser. til sexen delen har manden fortalt mig st det skal den bare have fuld hammer, det bliver vidst en blanding af blid kæreste sex men også det hårde. Jeg her selvfølgelig også fået at vide de ting hun ikke vil have og det respektere jeg selvfølgelig til fulde. du kan tro jeg glæder mig til setuppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 (edited) AB455 skrev, for 35 minutter siden: Lyder spændende - også selvom det er et pænt stykke ud over mine egne grænser. Men som flere skriver, go for it - vi lever kun en gang. Et råd fra en som altså ikke har haft en tilsvarende oplevelse. Pas på dig selv og forbered dig på hvor dine egne grænser går. Jeg er sikker på at de også synes det skal blive sjovt for dig, men hvis ikke, så er det ok at sige fra og ultimativt sige stop. God tur Tak for dit gode input og dine gode råd de er taget til mig Du kan tro jeg også er spændt. Det er også lidt grænseoverskridende for mig, men igen jeg bliver jo ikke ved med at være 27 år, og som du siger lever vi kun en gang. Find råd er velkomne, jeg kan fortælle dig at mig og ham gutten der står for setuppet har snakket med mig om mine grænser, det skal jo være en god oplevelse for os alle og der vil blive taget hensyn til os alle, det skal jo helst være frækt og ikke træls. Jeg glæder mig rigtig meget til det og jeg har tænkt mig at fortælle om oplevelsen når den er slut Redigeret 1. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4418 Skrevet 1. Februar, 2022 Ikke for at være ham den kedelige, og vurderet ud fra de mange opmuntringer er det sikkert mig, som ser spøgelser, men jeg får det til følgende, @N10Ah: Du har set en parprofil online og talt med manden bag profilen. Han beder dig klaske sin uvidende kone bagi og lægge an på hende. Du har ikke haft kontakt med hende og dit move skal holdes hemmeligt overfor konen. Du ved derfor ikke, om hun i det hele taget er med på ideen, eller om det bare er manden, som har lavet en parprofil og måske på aftenen vil lege ridder og komme sin kvinde til undsætning, når du klasker hende bagi og lægger an på hende. Det er nederen at virke som en lyseslukker, men der er et par advarselslamper, som er tændt hos mig. Også selvom andre har haft gode oplevelser med ægte profiler og ville have tiltro til det beskrevne setup. Som i øvrigt er ok frækt, hvis det ender med at udspille sig, som du beskriver det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 1. Februar, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 29 minutter siden: Ikke for at være ham den kedelige, og vurderet ud fra de mange opmuntringer er det sikkert mig, som ser spøgelser, men jeg får det til følgende, @N10Ah: Du har set en parprofil online og talt med manden bag profilen. Han beder dig klaske sin uvidende kone bagi og lægge an på hende. Du har ikke haft kontakt med hende og dit move skal holdes hemmeligt overfor konen. Du ved derfor ikke, om hun i det hele taget er med på ideen, eller om det bare er manden, som har lavet en parprofil og måske på aftenen vil lege ridder og komme sin kvinde til undsætning, når du klasker hende bagi og lægger an på hende. Det er nederen at virke som en lyseslukker, men der er et par advarselslamper, som er tændt hos mig. Også selvom andre har haft gode oplevelser med ægte profiler og ville have tiltro til det beskrevne setup. Som i øvrigt er ok frækt, hvis det ender med at udspille sig, som du beskriver det. ah nu ser du sgu spøgelser! Hvis det virkelig var dét der var planen ville konen nok syntes det var temmelig underligt manden havde siddet og skrevet til TS på scor at han skulle gøre det. Slap bare af @N10Ah selvom hun er uvidende om setuppet så vil hun da helt sikkert have nogle små hints eller lign i løbet af dagen at noget skal ske. Tro mig kvinder er ikke helt dumme, og hun vil helt sikkert også have fået lidt at vide inden, så hun er gjort klar de rigtige steder ( vasket, barberet osv ) Nyd det! Hilsen ham den misundelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 31 minutter siden: Ikke for at være ham den kedelige, og vurderet ud fra de mange opmuntringer er det sikkert mig, som ser spøgelser, men jeg får det til følgende, @N10Ah: Du har set en parprofil online og talt med manden bag profilen. Han beder dig klaske sin uvidende kone bagi og lægge an på hende. Du har ikke haft kontakt med hende og dit move skal holdes hemmeligt overfor konen. Du ved derfor ikke, om hun i det hele taget er med på ideen, eller om det bare er manden, som har lavet en parprofil og måske på aftenen vil lege ridder og komme sin kvinde til undsætning, når du klasker hende bagi og lægger an på hende. Det er nederen at virke som en lyseslukker, men der er et par advarselslamper, som er tændt hos mig. Også selvom andre har haft gode oplevelser med ægte profiler og ville have tiltro til det beskrevne setup. Som i øvrigt er ok frækt, hvis det ender med at udspille sig, som du beskriver det. Det synes jeg nu ikke du er, du siger din ærlig mening og tak for det. Ja vi er enige om at det godt kan gå galt. Men jeg har efter dette opslag været mere i dialog med manden. Og jeg har ikke et dårligt Vibe med det, jeg har fået en god mavefornemmelse nu efter en dybere samtale med manden. Angående det med at holde movet skjult for konen, så tror jeg at der menes at hun gerne vil overraskes og at det tænder hende at hun ikke ved hvem der kommer, men når jeg så laver mit move se ved hun at det er mig der skal agere som legepartner, jeg håber det giver mening det jeg har skrevet jeg har formuleret mig så godt jeg kunne. Du er ikke den kedelig type, du siger jo blot din ærlige mening, og kan godt se hvad du mener, men som sagt i det ovenstående så har jeg fået en ret god mavefornemmelse og en bedre forståelse for setuppet. Men Ja det er et frækt setup, og jeg håber på det bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 1. Februar, 2022 @N10Ah - Jeg synes det lyder som en sjov omgang. go for it Jeg ville gerne tilbyde lign sammen med konen, hun vil dog helst holde skidt og kanel hver for sig hvilket jeg så har accepteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden: Slap bare af @N10Ah selvom hun er uvidende om setuppet så vil hun da helt sikkert have nogle små hints eller lign i løbet af dagen at noget skal ske. Tro mig kvinder er ikke helt dumme, og hun vil helt sikkert også have fået lidt at vide inden, så hun er gjort klar de rigtige steder ( vasket, barberet osv ) Jeg har haft en følgende dialog med manden, han er god til at forklare situationen og han følger mig godt op på hvad konen tænder på og så videre, og jeg er langt mere tryg nu og har en god mavefornemmelse med det hele så jeg er mere rolig nu jeg tror ikke hun er helt uvidende om det, jeg tror bare ikke at hun ved hvem den unge fyr er, jeg håber det giver Mening det jeg skriver MrLovaLova skrev, for 8 minutter siden: Nyd det! Hilsen ham den misundelige Jeg må sige jeg glæder mig utrolig meget jeg vil ikke dele et billede af kvinden, det ville ikke være okay, men jeg må sige at hun er lækker og ligner en der går op i sin sundhed for hun står sgu knivskarpt må jeg sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 mr. WilD skrev, for 3 minutter siden: Jeg synes det lyder som en sjov omgang. go for it Det synes jeg også, det lidt uvandt men jeg springer ud i det, og jeg har sagt ja og lovet dem at jeg kommer så det overholder jeg en aftale er en aftale mr. WilD skrev, for 4 minutter siden: Jeg ville gerne tilbyde lign sammen med konen, hun vil dog helst holde skidt og kanel hver for sig hvilket jeg så har accepteret. Jeg kan godt forstå din tankegang, men jeg tror man skal være rimelig afklaret med hinanden omkring sådan noget. Det kan jo ende ud i jalousi, et knust hjerte eller det der nu kan følge med. Parret jeg skal mødes med virker afklaret, og man kan mærke at de elsker hinanden, der er ingen følelser indblandet fra min side af, det er uforpligtende sex mellem en ung fyr og et par der elsker hinanden og søger spænding. Det er også helt fair at man er i et forhold hvor man bare forholder sig til sin partner, og det er helt ok det er der ingen skam i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vigilante61 46 Skrevet 1. Februar, 2022 Glæder mig så meget til at høre om oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Februar, 2022 Vigilante61 skrev, for 2 minutter siden: Glæder mig så meget til at høre om oplevelsen Der kommer en rapport fra min side af, jeg ved godt jeg kom til at sige at det er om 14 dage, men det er allerede på næste lørdag så det er tidligere end forventet. jeg håber lidt du/i andre gæve gutter modtaget min rapport med jubel og klapsalver hvis det altså bliver en succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 2. Februar, 2022 Hej @N10Ah jeg har prøvet det set up to gange, første gang viste det sig at kvinden ikke ville, det var mandens fantasi alene, og han forsøgte mens jeg var stede at overtsle hende, og jeg oplyste så at jeg var stået af og forlod hjemmet I anden sammenhæng møder jeg så. Kvinden uden hendes mand, de var blevet skilt og der havde vi så et fedt samvær nogle gange. Anden gang ville manden uden at have talt om det deltage med mig som modtager til analt med ham, så han fik en på lampen og jeg smuttede - jeg blev senere inviteret af konen til et sex møde kun hende og jeg, jeg takkede nej, så sørg for at den kvinde du har sex med selv er med på den leg, og lav en aftale med manden, om hans og din rolle. god fornøjelse Bødlen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. Februar, 2022 Bødlen skrev, 1 time siden: Hej @N10Ah jeg har prøvet det set up to gange, første gang viste det sig at kvinden ikke ville, det var mandens fantasi alene, og han forsøgte mens jeg var stede at overtsle hende, og jeg oplyste så at jeg var stået af og forlod hjemmet I anden sammenhæng møder jeg så. Kvinden uden hendes mand, de var blevet skilt og der havde vi så et fedt samvær nogle gange. Anden gang ville manden uden at have talt om det deltage med mig som modtager til analt med ham, så han fik en på lampen og jeg smuttede - jeg blev senere inviteret af konen til et sex møde kun hende og jeg, jeg takkede nej, så sørg for at den kvinde du har sex med selv er med på den leg, og lav en aftale med manden, om hans og din rolle. god fornøjelse Bødlen. Ja okay, det lyder som et lidt mislykket setup. Altså jeg er godt klar over at det kan gå galt. Men jeg har bare ikke en dårlig mavefornemmelse mere. Jeg har tænkt mig at høre om alt er okay inden det går løs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 2. Februar, 2022 Hej N10Ah Ja jeg må jo indrømme jeg har også et helt festfyrværkerri af røde lamper, der blinker helt vildt når jeg læser om dit kommende møde. I min branche har jeg mødt ret mange mænd, der pr. telefon har forespurgt om de må tage deres kone med? (Nu skal det siges at jeg modtager ikke par) Hvad jeg så har svaret, så har manden gerne svaret: at konen bare skal se på?....så har jeg svaret: at jeg vil gerne snakke med konen!...skægt er hun ikke hjemme, eller også bliver røret lagt på. Alså har det været en fantasi fra hans side,....der er måske ikke en kone overhoved. Nu siger jeg ikke at der ikke er det i dit tilfælde....men var jeg et sted henne med min mand og jeg var uvidende om nogen form for aftale og der kom en fremmede mand og tog på mig, så ville jeg stikke ham en på torsken, og placere mit knæ i hans dingleværk...Jeg ville være rasende. (jeg har alså heller ikke nogen gratis ta-selv-bod) Så mit råd til dig...jamen tag afsted..start med at snakke sødt med konen.....så kan du kæle for hende.....men læs hende for pokker...læs hende! Go for it. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 2. Februar, 2022 Lady Cherie skrev, for 41 minutter siden: men var jeg et sted henne med min mand og jeg var uvidende om nogen form for aftale og der kom en fremmede mand og tog på mig, så ville jeg stikke ham en på torsken, og placere mit knæ i hans dingleværk...Jeg ville være rasende. Fuck der gik mine planer i skraldespanden. Jeg havde ellers lige udprovet en ny kostyme og en idé om at overraske dig med et diskret, supermandskærligt smæk i numsen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 2. Februar, 2022 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå Clark-Banan...du må alt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. Februar, 2022 (edited) Lady Cherie skrev, 1 time siden: Hej N10Ah Ja jeg må jo indrømme jeg har også et helt festfyrværkerri af røde lamper, der blinker helt vildt når jeg læser om dit kommende møde. I min branche har jeg mødt ret mange mænd, der pr. telefon har forespurgt om de må tage deres kone med? (Nu skal det siges at jeg modtager ikke par) Hvad jeg så har svaret, så har manden gerne svaret: at konen bare skal se på?....så har jeg svaret: at jeg vil gerne snakke med konen!...skægt er hun ikke hjemme, eller også bliver røret lagt på. Alså har det været en fantasi fra hans side,....der er måske ikke en kone overhoved. Nu siger jeg ikke at der ikke er det i dit tilfælde....men var jeg et sted henne med min mand og jeg var uvidende om nogen form for aftale og der kom en fremmede mand og tog på mig, så ville jeg stikke ham en på torsken, og placere mit knæ i hans dingleværk...Jeg ville være rasende. (jeg har alså heller ikke nogen gratis ta-selv-bod) Så mit råd til dig...jamen tag afsted..start med at snakke sødt med konen.....så kan du kæle for hende.....men læs hende for pokker...læs hende! Go for it. Hej @Lady Cherie tak for gode dit input og dit gode råd Altså ja jeg kan egentlig godt følge dig, det er en meget offensiv måde at jeg skal begive mig hen til kvinde jeg slet ikke kender på den måde, men altså jeg ved ikke om Det er mig der er ung og naiv men jeg er meget godtroende og for mig virker det til at manden er til at stole på. Jeg har snakket lidt med ham frem og tilbage, og det jeg kan forstå på det hele er at hun er med på at der kommer en, hun ved bare ikke hvem det er for så var hun ikke klar på det hvis hun vidste hvem det var det er ihvertfald sådan jeg har forstået det. Jeg kunne godt forestille mig du har mødt mange af den slags mænd i denne branche, og når det så kommer til at snakke med konen så stikker de halen mellem benene og så må man jo konkludere at konen ikke var med på mandens ide jeg vil da gerne indrømme at jeg er møg nervøs, ikke for selve det at have sex med konen, men mere den måde jeg skal begive mig til hende på som jeg har nævnt jeg stoler da på manden og på det han siger, som sagt jeg er meget godtroende, men jeg vil jo for alt i verden ikke krænke hende eller gøre noget hun ikke vil have, og det ville da ikke være særlig fedt hvis det ender ud i at jeg får en kæmpe lussing eller et slag i bolcherne det ville da ikke være drømme scenariet men jeg vil nu alligevel tage en snak Ham på scor dagen inden det hele går Løs og sikre mig at det et okay og at han kan love mig at jeg ikke får en ordentlig lussing. Jeg har da tænkt Mig at møde op hvis jeg skal være helt ærlig er jeg møg nervøs, men jeg har lovet at fortælle hvordan det gik når mødet er afsluttet. Du kan jo følge med og Se hvordan det gik jeg håber selvfølgelig på at det ender ud i en hed omgang med en smuk og lækker kvinde i sin bedste alder, og ikke et mærke fra en hånd på min kind eller nogle ømme testikler endnu engang tak for dit input Redigeret 2. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 3. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 16 timer siden: Hej @Lady Cherie tak for gode dit input og dit gode råd Altså ja jeg kan egentlig godt følge dig, det er en meget offensiv måde at jeg skal begive mig hen til kvinde jeg slet ikke kender på den måde, men altså jeg ved ikke om Det er mig der er ung og naiv men jeg er meget godtroende og for mig virker det til at manden er til at stole på. Jeg har snakket lidt med ham frem og tilbage, og det jeg kan forstå på det hele er at hun er med på at der kommer en, hun ved bare ikke hvem det er for så var hun ikke klar på det hvis hun vidste hvem det var det er ihvertfald sådan jeg har forstået det. Jeg kunne godt forestille mig du har mødt mange af den slags mænd i denne branche, og når det så kommer til at snakke med konen så stikker de halen mellem benene og så må man jo konkludere at konen ikke var med på mandens ide jeg vil da gerne indrømme at jeg er møg nervøs, ikke for selve det at have sex med konen, men mere den måde jeg skal begive mig til hende på som jeg har nævnt jeg stoler da på manden og på det han siger, som sagt jeg er meget godtroende, men jeg vil jo for alt i verden ikke krænke hende eller gøre noget hun ikke vil have, og det ville da ikke være særlig fedt hvis det ender ud i at jeg får en kæmpe lussing eller et slag i bolcherne det ville da ikke være drømme scenariet men jeg vil nu alligevel tage en snak Ham på scor dagen inden det hele går Løs og sikre mig at det et okay og at han kan love mig at jeg ikke får en ordentlig lussing. Jeg har da tænkt Mig at møde op hvis jeg skal være helt ærlig er jeg møg nervøs, men jeg har lovet at fortælle hvordan det gik når mødet er afsluttet. Du kan jo følge med og Se hvordan det gik jeg håber selvfølgelig på at det ender ud i en hed omgang med en smuk og lækker kvinde i sin bedste alder, og ikke et mærke fra en hånd på min kind eller nogle ømme testikler endnu engang tak for dit input Tag nu og slap helt af! Du har tillid til manden, og han har tillid til dig, så arbejd videre med det. Det kan ødelægge mere end det gavner hvis man begynder at nære mistro til hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 3. Februar, 2022 Lady Cherie skrev, for 18 timer siden: Hej N10Ah Ja jeg må jo indrømme jeg har også et helt festfyrværkerri af røde lamper, der blinker helt vildt når jeg læser om dit kommende møde. I min branche har jeg mødt ret mange mænd, der pr. telefon har forespurgt om de må tage deres kone med? (Nu skal det siges at jeg modtager ikke par) Hvad jeg så har svaret, så har manden gerne svaret: at konen bare skal se på?....så har jeg svaret: at jeg vil gerne snakke med konen!...skægt er hun ikke hjemme, eller også bliver røret lagt på. Alså har det været en fantasi fra hans side,....der er måske ikke en kone overhoved. Nu siger jeg ikke at der ikke er det i dit tilfælde....men var jeg et sted henne med min mand og jeg var uvidende om nogen form for aftale og der kom en fremmede mand og tog på mig, så ville jeg stikke ham en på torsken, og placere mit knæ i hans dingleværk...Jeg ville være rasende. (jeg har alså heller ikke nogen gratis ta-selv-bod) Så mit råd til dig...jamen tag afsted..start med at snakke sødt med konen.....så kan du kæle for hende.....men læs hende for pokker...læs hende! Go for it. Lidt offtopic for denne tråd. Undskyld, men jeg fatter simpelthen ikke din forklaring?? En mand ringer til dig og spørger om han må tage sin kone med til at se på. Du vil gerne snakke med konen, men hun eksisterer ifølge dig så ikke? Hvad hulen skulle manden få ud af det? Hvis du havde sagt ja havde han så dukket op alene eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 3. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden: Tag nu og slap helt af! Du har tillid til manden, og han har tillid til dig, så arbejd videre med det. Det kan ødelægge mere end det gavner hvis man begynder at nære mistro til hinanden. Du har ret jeg har bestemt også tænkt mig fuldføre det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 3. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, for 5 timer siden: Lidt offtopic for denne tråd. Undskyld, men jeg fatter simpelthen ikke din forklaring?? En mand ringer til dig og spørger om han må tage sin kone med til at se på. Du vil gerne snakke med konen, men hun eksisterer ifølge dig så ikke? Hvad hulen skulle manden få ud af det? Hvis du havde sagt ja havde han så dukket op alene eller hvad? Hej Lovalova Jeg kan ikke svare dig på det spørgsmål andet, end at han tændt nok på at "lave" aftalen.... Måske sidde og snakke om hvad der skulle ske osv Jeg oplever jo mange der har fantasier, som når det kommer til virkelighed,....så er det noget helt andet. Og der er jo nogen fantasier, man skal lade være med at afprøve, men stadig lade dem være være den "fantasi/film", som man (jer drenge) kan spille pik til. Tror ikke jeg kan forklare det anderledes. (det var lige fra den store lærebog, ud i sex, jeg kan) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vigilante61 46 Skrevet 8. Februar, 2022 Hvordan gik det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. Februar, 2022 Vigilante61 skrev, Lige nu: Hvordan gik det? Det er mig der har sagt forkert, det er denne lørdag setuppet finder sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 8. Februar, 2022 Jeg har godt nok ikke læst alle kommentarer forinden, så bær over, hvis det er skrevet før. Scor er jo sat sådan op, at profiler har en gæstebog. Jeg synes også at setups helt uden at bekræfte med alle parter er lidt iffy, men hvis det var et par med flere gode indlæg i gæstebogen, fra personer som tidligere havde leget med, ville jeg personligt have en del mere ro i maven. Så det kan du eventuelt tjekke op på, om de har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg