Srg Shemale 20 Skrevet 1. Februar, 2022 Efter at have læst en anmeldelse Så tog jeg chancen og skrev til Sophia Var dog lidt usikker da hun ingen billeder har på sin annonce https://annoncelight.dk/showad/321086 men efter at have læst anmeldelsen kunne det ikke gå helt galt Hun skrev hun havde tidlige tider så kunne nå forbi inden jeg kørte på job Jeg må sige min første reaktion da hun åbnede døren var wooooow hvor ser hun lækker ud Mulat lækker brun krop med former en fantastisk røv Jeg hoppet i et hurtig bad og klaret det økonomiske og så gik det ellers stille og roligt skridt for skridt Hendes mund arbejde var til ug+ så jeg kunne høre englene synge Hun satte sig op og begyndte at ridde mig og det var også til ug+ så jeg måtte stoppe hende så jeg ikke kom for hurtigt Jeg lagde mig til rette imellem hendes ben og fik så ellers lov til at slikke hende godt og længe Kunne mærke hun nyder hvad hun laver og det ikke var fake lyde hun kommer med Det blev til lidt mere stutteri og så ellers afslutning i dogging position og endnu engang UG+ hun lavet lige 2 hurtige ryk med røven og bummmm så kom jeg sgu hurtigere end hurtig Så 110% jeg vil anbefale hende og skal nok også komme retur til hende på et tidspunkt Snyd ikke jer selv for et møde med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srg Shemale 20 Skrevet 1. Februar, 2022 Joan skrev, for 4 timer siden: Er hun Araber Lad dig ikke snyde hun ligner en lækker solbrun babe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 1. Februar, 2022 (edited) Har besøgt hende en enkelt gang sidste år....jo, hun er da ok sød og rar...arabiske gener, meeeen lidt for stor og tung en dame til mig......meget middelmådig sex som jeg husker det. Har ikke haft behov for et genbesøg. Redigeret 1. Februar, 2022 af GIANT COCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 6. Februar, 2022 Srg Shemale skrev, den 1.2.2022 at 11:40: Efter at have læst en anmeldelse Så tog jeg chancen og skrev til Sophia Var dog lidt usikker da hun ingen billeder har på sin annonce https://annoncelight.dk/showad/321086 men efter at have læst anmeldelsen kunne det ikke gå helt galt Hun skrev hun havde tidlige tider så kunne nå forbi inden jeg kørte på job Jeg må sige min første reaktion da hun åbnede døren var wooooow hvor ser hun lækker ud Mulat lækker brun krop med former en fantastisk røv Jeg hoppet i et hurtig bad og klaret det økonomiske og så gik det ellers stille og roligt skridt for skridt Hendes mund arbejde var til ug+ så jeg kunne høre englene synge Hun satte sig op og begyndte at ridde mig og det var også til ug+ så jeg måtte stoppe hende så jeg ikke kom for hurtigt Jeg lagde mig til rette imellem hendes ben og fik så ellers lov til at slikke hende godt og længe Kunne mærke hun nyder hvad hun laver og det ikke var fake lyde hun kommer med Det blev til lidt mere stutteri og så ellers afslutning i dogging position og endnu engang UG+ hun lavet lige 2 hurtige ryk med røven og bummmm så kom jeg sgu hurtigere end hurtig Så 110% jeg vil anbefale hende og skal nok også komme retur til hende på et tidspunkt Snyd ikke jer selv for et møde med hende Var alt med gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srg Shemale 20 Skrevet 7. Februar, 2022 HMA skrev, for 4 timer siden: Var alt med gummi? Hun skriver at hvis du har andre ønsker skal du skrive til hende Så tænker at det er en mulighed uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srg Shemale 20 Skrevet 8. Februar, 2022 HMA skrev, for 18 timer siden: Er hun tyk/kraftig? Vil ikke kalde hende for tyk Hun har former og er bestemt ikke et lille nips Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srg Shemale 20 Skrevet 22. Marts, 2022 HMA skrev, for 5 timer siden: Knalder hun uden? Hun skriver at hvis du har andre ønsker skal du skrive til hende Så tænker at det er en mulighed uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 28. Marts, 2022 (edited) Jeg har også mødt hende for ca. 1 års tid siden i Odense. Hun er ikke tyk, men en høj kvinde med former. Velplaceret former i min optik. Sød, smilende og glad. Meget positivt møde. Hun tilbød den gang uden kondom, både ved bj og sex - jeg holdte dog mig til sex med kondom. Hun snakker helt flydende dansk og har nok af arabisk baggrund, men lyder til at hun er fuldt ud integreret. Så som tidligere nævnt, så kunne hun lige så godt gå som en meget solbrun babe. Redigeret 28. Marts, 2022 af Vnx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg