Den halvfede 3 Skrevet 1. Februar, 2022 Jeg kan huske at jeg mødte nogle rigtig søde kvinder hos Siam for nogle år tilbage. Er der nogen, der ved hvor de er nu? Jeg tænker specielt på Jen og Anni, men også Lucy og Wan? (lille kvinde med bøjle). Der var vist en razzia på et tidspunkt engang sidst i 2018 hvor nogle af disse kvinder blev udvist. En personlig mail vil være helt fint hvis nogen kunne/ville være behjælpelig med oplysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Februar, 2022 Den halvfede skrev, for 45 minutter siden: Jeg kan huske at jeg mødte nogle rigtig søde kvinder hos Siam for nogle år tilbage. Er der nogen, der ved hvor de er nu? Jeg tænker specielt på Jen og Anni, men også Lucy og Wan? (lille kvinde med bøjle). Der var vist en razzia på et tidspunkt engang sidst i 2018 hvor nogle af disse kvinder blev udvist. En personlig mail vil være helt fint hvis nogen kunne/ville være behjælpelig med oplysninger. Der var ganske rigtigt en razzia, og Jen og Anni blev sendt tilbage til Thailand. Anni fik en del års indrejseforbud, jeg ved ikke med Jen. De to andre mener jeg ikke var tilstede den dag, men hvor de er ved jeg ikke. Stedet er ikke rigtig kommet tilbage til fordums storhed. Det var også der Beer, under navnet Nut vederkvægede mænd, når hun da ikke var på Winner. Byen har ikke rigtig rejst sig igen efter de mange razziaer der var dengang. Dog er der på det seneste sket lidt, dog i det lidt ældre segment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den halvfede 3 Skrevet 1. Februar, 2022 Jeg husker at Mai fortalte mig på et tidspunkt at netop Jen og Anni desværre ikke kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
detgodeliv 28 Skrevet 31. Juli, 2022 (edited) nogen der har været der fornylig Redigeret 31. Juli, 2022 af detgodeliv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 10. Oktober, 2022 Aarhuselsker skrev, den 1.2.2022 at 17:14: Dog er der på det seneste sket lidt, dog i det lidt ældre segment Fortæl! Jeg har ofte oplevet at de "ikke helt unge" thai'er ofte gør sig mere umage med at give en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Oktober, 2022 lpoh skrev, for 25 minutter siden: Fortæl! Jeg har ofte oplevet at de "ikke helt unge" thai'er ofte gør sig mere umage med at give en god oplevelse Mit indlæg er fra februar Jeg aner ikke hvad der sker på stedet pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg