Hop til indhold

Recommended Posts

Jag ber om ursäkt för svenskan samt för min första rapport.

Jag besökte Tina

https://annoncelight.dk/showad/308761

och hade en fantastisk upplevelse. Butiken är inte det fräschaste men rumen är stora och behagliga. Det finns möjlighet för dusch, inte den finaste men den fungerar. Men det är ju för Tina man besöker stället och hon är väldigt, väldigt duktig. Jag fick en helt Ok massage med lagom mycket "beröring" mer mot slutet innan det blev dags att vända. Tina behåller ju trosorna på men för övrigt är hon naken. Djupa kyssar, beröringdvänliga bröst och ett helt otroligt blowjob med CIM. Tina är en mycket behaglig person och jag kan rekommendera henne till 100%. Om jag kommer igen? Helt säkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tack för din beskrivning. Låter härligt och henne vill jag absolut besöka. Lite synd med trosorna men om brösten är tillåtna så kan det vara ok också, syns jag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svensk_viking skrev, for 52 minutter siden:

Jag besökte Tina

och hade en fantastisk upplevelse. Butiken är inte det fräschaste men rumen är stora och behagliga. Det finns möjlighet för dusch, inte den finaste men den fungerar. Men det är ju för Tina man besöker stället och hon är väldigt, väldigt duktig. Jag fick en helt Ok massage med lagom mycket "beröring" mer mot slutet innan det blev dags att vända. Tina behåller ju trosorna på men för övrigt är hon naken. Djupa kyssar, beröringdvänliga bröst och ett helt otroligt blowjob med CIM. Tina är en mycket behaglig person och jag kan rekommendera henne till 100%. Om jag kommer igen? Helt säkert!

Tak for dit indlæg. MEN. Det vil lette forståelsen, om du ville køre dit svenske indlæg gennem Google translate og poste det på dansk. Mange herrinde er ikke lige så  sprogligt begavede som du og jeg, at de forstår svensk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, for 7 minutter siden:

Tak for dit indlæg. MEN. Det vil lette forståelsen, om du ville køre dit svenske indlæg gennem Google translate og poste det på dansk. Mange herrinde er ikke lige så  sprogligt begavede som du og jeg, at de forstår svensk.

Jeg undskylder for det svenske og for min første rapport.

Jeg besøgte Tina

og havde en god oplevelse. Butikken er ikke den friskeste, men værelserne er store og komfortable. Der er mulighed for et brusebad, ikke det pæneste men det virker. Men det er for Tina, du besøger stedet, og hun er meget, meget god. Jeg fik en helt Ok massage med det helt rigtige "touch" mere mod slutningen inden det var tid til at vende om. Tina beholder sine trusser på, men ellers er hun nøgen. Dybe kys, berøringsvenlige bryster og et utroligt blowjob med CIM. Tina er et meget sødt menneske, og jeg kan anbefale hende 100%. Hvis jeg kommer igen? Helt bestemt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svensk_viking skrev, 1 time siden:

Jag besökte Tina

Der er ingen grund til at undskylde, at du skriver på svensk. Det er berigende, at se vore svenske og norske naboer skrive her på Eroguide.

Skulle der være nogen, som har svært ved at læse svensk eller norsk, så kan de bare bruge Google translate. Så jeg er meget uenig med @Default User

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, 1 time siden:

Hun tager ikke trusserne af under behandlingen -så ingen dansk? Hvad mon hun gemmer i trusserne??:shock:

Hun gider bare ikke knaldes af dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svensk_viking skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Og skriv du bare videre på svensk. Intet problem!

Benjamin skrev, 1 time siden:

Skulle der være nogen, som har svært ved at læse svensk eller norsk, så kan de bare bruge Google translate

Enig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, den 2.2.2022 at 15:17:

begavede som du 

Nu er man vel næppe ekstra ordinært begavet, hvis man forstår svensk, i både skrift og tale,.............set i lyset af at man rent faktisk ER svensker!!

Og til dig, @Svensk_viking, velkommen til, og skriv du bare videre på svensk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 32 minutter siden:

Nu er man vel næppe ekstra ordinært begavet, hvis man forstår svensk, i både skrift og tale,.............set i lyset af at man rent faktisk ER svensker!!

Nej det er jeg enig i. Svensk er et letbegribeligt sprog og vi snakker desuden som vi skriver.

Dansk derimod .... de danskere som forstår dansk og desuden kan skrive det rigtigt, måtte altså være temmelig begavede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, den 2.2.2022 at 15:21:

Hun tager ikke trusserne af under behandlingen -så ingen dansk? Hvad mon hun gemmer i trusserne??:shock:

Haha, skal du skrive dette i hver eneste tråd om Tina? :D Vi har jo allerede været det igennem en gang i denne tråd (hvor du endda skrev at du var blevet beroliget):

https://www.eroguide.dk/forum/topic/135371-tina-thai-vidunderlig-kvinde/

Tina har det samme i trusserne som alle andre almindelige kvinder. Det er der ingen tvivl om, vi er mange der besøgte hende den gang trusserne ikke var på. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svensk_viking skrev, den 2.2.2022 at 14:22:

Jag besökte Tina

Hvad for en

masaage bestilt du ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harley30 skrev, for 10 timer siden:

Hvad for en

masaage bestilt du ? 

Jag bad inte om någon speciell massage utan jag fick den vanliga. Den var mest behaglig, mellan hård, men hon hittade några ömma punkter och tog hand om dem. Jag betvivlar inte att Tina är duktig på att massera men det var ju nu inte därför jag besökte henne. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad så med alle dem der skriver på engelsk??? er det virkelig så svært at forstå svensk for dig?? hvad med om DU lavede en kopi og kom det på "google translate" eller på dansk "google oversæt"

Del dette indlæg

Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 40 minutter siden:

hvad så med alle dem der skriver på engelsk??? er det virkelig så svært at forstå svensk for dig?? hvad med om DU lavede en kopi og kom det på "google translate" eller på dansk "google oversæt"

Hej alla,

Det är naturligtvis inget problem om ni föredrar att jag skriver på engelska istället. Jag tycker dock att det är lite löjligt att skriva på engelska. Jag läser anmälningar på danska med glädje, en och annan gång så tar jag hjälp av Google eller någon annan översättningstjänst men i stort sett går det utan några större problem. 

Jag vill inte skriva danska via en översättningstjändt, min erfarenhet är att det blir väldigt mycket fel och underliga formuleringar då. Så länge jag inte får en massiv storm om att sluta skriva på svenska så  fortsätter jag på ärans och hjältarnas språk (svenska). Allt för den nordiska sammanhållningens skull! 

Ps. Läsa är en sak, prata en annan. Det går rätt bra att förstå dialekter från Själland men det finns personer som kommer från exempelvis Jylland där jag faktiskt inte förstår ett enda dugg (och jag har förstått att motsatsen också gäller, det är olika lätt för er från Danmark att förstå talad svenska beroende på var ni kommer från).  Nog om språk nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svensk_viking skrev, for 29 minutter siden:

Så länge jag inte får en massiv storm om att sluta skriva på svenska så  fortsätter jag på ärans och hjältarnas språk (svenska).

Kør du bare på, på Sveafolkets sprog. Særligt for os der er vokset op med Trazan och banarne og Preben och Preben der gør sig i de danske specialiteter forstår det så fint :biggrin:

Svensk_viking skrev, for 41 minutter siden:

men det finns personer som kommer från exempelvis Jylland där jag faktiskt inte förstår ett enda dugg

Heller ikke jeg :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svensk_viking skrev, for 9 timer siden:

Hej alla,

Det är naturligtvis inget problem om ni föredrar att jag skriver på engelska istället. Jag tycker dock att det är lite löjligt att skriva på engelska. 

Hejsan @Svensk_viking..........kommentaren som @oldguy49, skriver,........ er IKKE til dig, men derimod, med rette til @Default User

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var hos Tina i dag og kunne næsten ikke stå på benene bagefter.

Hold kæft, hvor hun er dejlig, berøringsvenlig, megasød, dejligt smil, smukke mandelformede øjne, kysser godt, god at snakke med… og giver et fuldstændigt fantastisk blowjob. Shiiiit. Jeg var ved at booke en tid hver dag det næste år inden jeg gik… :wub:

…og så er hun også rigtig dygtig til at massere.

Happy, happy, happy :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er vokset op i det mørke Jylland og forstår derfor bedre Tysk og Engelsk end Svensk. Der skal dog ikke så meget til da Svensk er så sort for mig at jeg altid taler Engelsk med mine Svenske kollegaer. Jeg vil dog alligevel fortrække at man skriver på et sprog som man mester fremfor at poste en google translation af sit skriv. På den måde kan dem som forstår skribentens sprog da i det mindste få noget ud af indlægget. Vi andre må så bare kæmpe med google translate hvis indlægget er vigtigt nok for os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er langt ude at antyde at hun ikke er kvinde. Det er hun 100%.

Tak for den fine anmeldelse, @Svensk_viking får lyst til at besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad får dig til at tro, at du skulle være mere sproglig begavet end mange herinde? 

Hvorfor mener du, at du på vegne af mange herinde skal bede om Google translate? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bag Tinas trusser gemmer sig den lækreste mis, som jeg har været så heldig både at slikke og kneppe adskillige gange, den gang hun tilbød disse fornøjelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svensk_viking skrev, den 2.2.2022 at 15:26:

Jeg undskylder for det svenske og for min første rapport

Kære svenske broder! Du skal på INGEN måde undskylde dit svenske, men derimod fortsætte med at skrive på svensk. Vi skandinaver skal kunne forstå hinandens sprog. Kan man ikke det, så er det bare med at komme i gang med at lære det! Det er et grundlæggende element i almen dannelse! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...