Hop til indhold
komfritfrem

Maya06 i Vejle

Recommended Posts

komfritfrem skrev, den 2.2.2022 at 17:07:

https://annoncelight.dk/showad/329521

Er der nogen, som har prøvet hendes services? Hvis ja, hører jeg gerne lidt om hendes udseende, bryster og kvaliteten i hendes services. 

Der var ikke meget respons, så derfor tog jeg selv en tur.

Jeg bestilte 45 min hos damen, som i kommunikationen før mødet fortalte hun var 31 og italiensk.

Jeg kommer ind til en dame, som er omkring de 50, pengene skifter hænder og jeg bliver bedt om at lægge mig på maven. Hun smører noget ildelugtende olie på ryggen og begynder b2b, som hun kører 5-7 minutter uden nogen pirring. Hun beder mig vende om og hælder lidt af den ildelugtende olie på overkroppen af mig, selv om jeg siger det lugter dårligt. Hun siger det er nødvendigt for b2b. Hun begynder efter 2-3 minutters massage af bryst at massere pikken og spørger hurtigt derefter om jeg vil have blowjob, hvilket jeg takker ja til, herefter går der vel går 5 minutter inden jeg skyder den af, så max halvdelen af tiden er brugt. Hun spørger, om jeg vil have et bad, hvortil jeg svarer ja tak, men om vi kan afkorte aftalen til 30 minutter og så give det for meget betalte retur. Hun er rigtig dårlig til engelsk, så enten vil eller kan hun ikke forstå, hvad det er jeg siger. 

Hun giver herefter et par minutters massage på benene. Jeg siger, at jeg gerne vil bade nu, for jeg har ikke lyst til at være længere i den oliestank.

Besøget var alt i alt meget skuffende. Hun var dårlig til at massere, "olien" eller hvad det nu var stank ad h..... til, hun var vel 20 år ældre end hun udgav sig for. 

Her et døgns tid senere kan jeg stadig lugte "olien", selv om jeg har været i bad 2 gange siden og skiftet tøj.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...