Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været på et dejligt besøg ved Bee. Hun er super sød og nem at tale med, dog kun på engelsk. Blid massage hvor hun var nøgen under hele massagen som gik over i en 69 da jeg blev bedt om at vende mig om. Bagefter slikkede jeg hende til hun kom og bollede hende bagefter i en missionær, selvfølgelig med regnfrakke på. 
Pigen 8/10

Stedet 5/10 rummet ok, men det trækker ned at man ikke kan få et bad. 

Prisen 9/10 prisen var normal for 30 min fp. 

Vil jeg komme igen? Kunne sagtens ske :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucasberggreen skrev, for 13 timer siden:

Kan se at hun har ændret navn nu til Keaw...

Eller også er det en ny pige. Den anden pige (Nana) kommer fra Årup på Fyn, hvor hun har holdt til et lille stykke tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Bee I aften 

Det var en meget positiv oplevelse. Hun er enormt sød. Vi grinede meget god stemning. Hun mente hun ville massere min ryg først. Men det er jo lidt svært når jeg blev ved med at ligge på ryggen. Hun forstod godt hentydningen. Så lidt dejlige kys, nussen og pillen. Jeg ønskede så at slikke. Det kunne hun virkelig godt li. Under det timelange besøg kom hun 3 gange. Den 3. Gang pillede hun ved sig selv men jeg onanerer. Hold kæft det var frækt 

Hun er virkelig sød, imødekommende og dejlig. Behøver jeg skrive I skal passe godt på hende. Sluttede af med et varmt bad. Sveden havde haglet af mig. Så det var nødvendigt 

Kommer jeg igen. Det lovede jeg hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne fik ikke lige en klokke til at ringe, men der var et eller andet, da jeg så hende i virkeligheden. Kan bare ikke huske hvilket sted at jeg er stødt på hende før, og om hun kaldte sig Bee der, eller gik under et andet navn.

Nå - men hun gjorde det rigtig fornuftigt med både massagedelen og resten.

Stedet er yderst udiskret. Indgang fra rimelig befærdet gade, hvor der dog er et lille indhak, så man ikke kan ses fra den anden ende af byen, med de lige gader... Ydermere er rummene utroligt ringe isoleret, da der var en anden kunde i det andet rum, som var kom under behandling mens jeg var der. Ja, jeg kunne have ført ordret referat, såfremt jeg ønskede det, og havde ikke indtryk af at de råbte til hinanden - nærmere tvært imod

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 12 timer siden:

Billederne fik ikke lige en klokke til at ringe, men der var et eller andet, da jeg så hende i virkeligheden. Kan bare ikke huske hvilket sted at jeg er stødt på hende før, og om hun kaldte sig Bee der, eller gik under et andet navn.

Nå - men hun gjorde det rigtig fornuftigt med både massagedelen og resten.

Stedet er yderst udiskret. Indgang fra rimelig befærdet gade, hvor der dog er et lille indhak, så man ikke kan ses fra den anden ende af byen, med de lige gader... Ydermere er rummene utroligt ringe isoleret, da der var en anden kunde i det andet rum, som var kom under behandling mens jeg var der. Ja, jeg kunne have ført ordret referat, såfremt jeg ønskede det, og havde ikke indtryk af at de råbte til hinanden - nærmere tvært imod

Hun ligner godt nok May eller Maya som først var i Odense ved et solcenter - siden mellem Odense og Otterup....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 26.2.2022 at 10:14:

Hun ligner godt nok May eller Maya som først var i Odense ved et solcenter - siden mellem Odense og Otterup....

Nej hun var tyndere og endnu mindre bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i dag men gik men gik igen uden aftale. Tænker at der skal mere end moms på hendes alder. Men sød og smilende det er pigen på billeder, der bliver der ikke snydt. 
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Bee i går på en adresse jeg tidligere har været på, og var tilfreds med servicen. Jeg havde ikke ringet i forvejen, men gik til butikken og blev lukket ind af Bee, med stort smil og varm velkomst.

Ville nøjes med oliemassage og hj, men Bee overtalte mig til fuld pakke for 1.000,- kroner for en time. Og det fortrød jeg bestemt ikke.

Bee var nøgen fra start til slut og gav en rigtig dejlig massage, mens jeg lå på maven. Og der var masser af dejlig pirring undervejs. Der efter om på ryggen, hvor Bee koncentrerede sig om de ædlere dele, men spurgte også til, om jeg ville slikke hende. Det blev så en gang dejlig facesitting, hvor efter hun gav økoblow, mens jeg fik lov at forkæle hendes mis med fingrene.

Sluttede med en dejlig ridetur, med gummi på selvfølgelig, og derefter lidt afsluttende massage af benene.

Bee er en fantastisk flot og rigtig sød dame, alderen skal nok passe med de 30. Dejlige naturlige bryster. Masser af kram og kys på kinden. Desuden er Bee nem at snakke med på engelsk, meget lattermild, service minded og smiler hele tiden. Virker til at hun kan lide hvad hun laver.

Jeg skal helt sikkert forbi igen, når jeg kommer i nærheden af Fredericia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
stein skrev, for 2 timer siden:

Hun skriver at hun er høj. Hvor højt er det mon?

Jeg vil tro 1,95 alt afhængig af sko den pågældende dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, den 8.5.2022 at 21:45:

Jeg vil tro 1,95 alt afhængig af sko den pågældende dag 

Hvis det er rigtigt får jeg vist brug for en skammel for at nå op. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Den Lange skrev, for 13 timer siden:

Hvis det er rigtigt får jeg vist brug for en skammel for at nå op. :D

Ih altså, nu går jeg ud fra hun ligger ned under besøget, i øvrigt er Thai altid 150 cm så hvor svært ka det være :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...