Hop til indhold
Guest Betelgeuse1965

Marina Århus

Recommended Posts

Jeg regner med snarest, at besøge Kaya, hvis ´referenceliste´ er omtrent den samme - i min optik fantastisk smuk og tilsyneladende karisma, iflg. nogle anmeldelser .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde lavet en aftale med hende i går, der desværre gik i vasken, da hun ringede og sagde hun havde fået mens - øv!!

MEN hatten af for at hun melder ud. Kommunikationen omkring aftalen gik fint, godt engelsk, og mere end bare et par ord, og så adressen... Og hun lød rigtig sød og venlig, så jeg vil helt klart forsøge igen om nogle dage....

Hører gerne hvis der er andre der “kommer i mål”.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AK69 skrev, den 4.2.2022 at 06:49:

Jeg havde lavet en aftale med hende i går, der desværre gik i vasken, da hun ringede og sagde hun havde fået mens - øv!!

MEN hatten af for at hun melder ud. Kommunikationen omkring aftalen gik fint, godt engelsk, og mere end bare et par ord, og så adressen... Og hun lød rigtig sød og venlig, så jeg vil helt klart forsøge igen om nogle dage....

Hører gerne hvis der er andre der “kommer i mål”.

Fejl kvinde sorry

Mister12

Redigeret af Mister12
Fejl kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...