100% Gavtyv 177 Skrevet 4. Februar, 2022 Jajaja! Det kan da kaldes ligestilling. Hvis man sluger alle disse, så er det ikke længere kun kvinderne, som bliver tykke af "indholdet" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 4. Februar, 2022 (edited) Det der ville være en fantastisk gave til kæresten på valentines dag ! når nej jeg har ikke en kæreste jeg er single. så må jeg vel vente til mors dag Redigeret 4. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 4. Februar, 2022 -Jomfrutrøster;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 4. Februar, 2022 Møffe skrev, for 37 minutter siden: -Jomfrutrøster;-) Tror ikke der vil gøre meget glæde ved den feminine del af befolkningen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 4. Februar, 2022 Pite skrev, for 14 minutter siden: Tror ikke der vil gøre meget glæde ved den feminine del af befolkningen. Men det er det den bliver kaldt...gg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 4. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, 1 time siden: Jajaja! Det kan da kaldes ligestilling Med den nye minister for ligestilling så ser det skidt ud for ligestillingen….. i hvert fald hvis hun er lige så god for ligestilling som hun var for forsvaret…… 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 4. Februar, 2022 Møffe skrev, for 32 minutter siden: Men det er det den bliver kaldt...gg Jeg har altid troet , at det blev kaldt en brolægger-jomfru ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 4. Februar, 2022 Vendelboen skrev, for 1 minut siden: Jeg har altid troet , at det blev kaldt en brolægger-jomfru ... -Nejda! gg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ritaliener 61 Skrevet 5. Februar, 2022 Kanon1 skrev, for 10 timer siden: Med den nye minister for ligestilling så ser det skidt ud for ligestillingen….. i hvert fald hvis hun er lige så god for ligestilling som hun var for forsvaret…… Hendes problem med forsvaret var udelukkende, at forsvaret er befolket af en stor flok hysteriske kællinger - af hankøn! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 5. Februar, 2022 Piger elsker ofte karbad, til nydelse og afslapning så selvfølgelig er der tænkt på det: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Februar, 2022 ppd skrev, for 3 timer siden: Piger elsker ofte karbad, til nydelse og afslapning så selvfølgelig er der tænkt på det: Straks poppede denne lille politiske vise op i mit hoved... nu kommer den til at hænge ved resten af dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg