Hop til indhold
aqunax

Mænd på annoncelight med kvinder som køber

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har lidt tænkt på, om nogen af Jer kan fortælle mig, om mænd har succes med egne annoncer til at finde kvinder på annoncelight? Om kvinder køber, lige som vi mænd gør det?

Jeg spørger, fordi jeg de sidste 3 år har lavet videoer sammen med diverse sugarbabes og andre, der gerne ville have film af min pik og dem, der sutter den, som de kunne sælge videre til interesserede. Jeg har helt været overrasket over, at jeg kan notere mig, at dette er sket 33 gange (og heraf 11 gange med én pige/sugarbabe).
Jeg har fået af vide, at jeg har en flot stor pik til formålet, og at jeg behandler pigen pænt og anonymt, hvorfor de sammen har snakket og sagt "god" for mig. 

Måske du har set min pik, hvis du har bedt om en video af en sugarbabe. 

Mit spørgsmål er nærmere: Vil det give mening at lave en annonce på annoncelight i håb om, at flere kvinder vil synes om ideén og bruge mig/min pik, eller er det et skud i tågen? Jeg har ingen anelse om niveauet af aktivitet af kvinder på "kunde"-siden på annoncelight.

Vh Aqunax

Redigeret af aqunax

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også en nydelig pik. Men kvinder køber ikke pikken, og de kvinder som køber sex, er langt mere interesseret i det intime og hede sex, fordi de ikke får dette i eget hjem eller blot mangler nærværet. 

Men jeg har sikkert set din flotte pik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
aqunax skrev, for 56 minutter siden:

Mit spørgsmål er nærmere: Vil det give mening at lave en annonce på annoncelight i håb om, at flere kvinder vil synes om ideén og bruge mig/min pik, eller er det et skud i tågen? Jeg har ingen anelse om niveauet af aktivitet af kvinder på "kunde"-siden på annoncelight.

Du får mest henvendelser fra mænd med små pikke, der gerne vil se dig kneppe konen med din store pik - men konerne er ikke så interesserede - eller der kommer sjældent noget reelt ud af det - og det er også trælst at være 3. hjul på en gig.

Derudover får du sikkert en masse henvendelser fra "piger", der vil lede dig ind på div. betalingssider - og så er der nogen overvægtige piger, der gerne vil kneppe - men som vil se betaling først - og så er du jo sådan set tilbage i udgangspunktet.

Tror du får mere ud af at være aktiv på div. dating sites, hvor du tilbyder lidt mere end intim hygge ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
aqunax skrev, for 1 time siden:

Hej alle,

Jeg har lidt tænkt på, om nogen af Jer kan fortælle mig, om mænd har succes med egne annoncer til at finde kvinder på annoncelight? Om kvinder køber, lige som vi mænd gør det?

Jeg spørger, fordi jeg de sidste 3 år har lavet videoer sammen med diverse sugarbabes og andre, der gerne ville have film af min pik og dem, der sutter den, som de kunne sælge videre til interesserede. Jeg har helt været overrasket over, at jeg kan notere mig, at dette er sket 33 gange (og heraf 11 gange med én pige/sugarbabe).
Jeg har fået af vide, at jeg har en flot stor pik til formålet, og at jeg behandler pigen pænt og anonymt, hvorfor de sammen har snakket og sagt "god" for mig. 

Måske du har set min pik, hvis du har bedt om en video af en sugarbabe. 

Vh Aqunax

Jeg tror helt sikkert,at hvis du laver en annonce på hjemmesiden annonceliggt.dk, at du for ikke ret meget respons fra kvinder, tror de holder sig væk med at kontakte mænd.. Men når det så er sagt, så tror jeg på scor.dk eller andre steder, vil du få mere held og jeg tror endelig at som Jernsvinet også beskriver, vil du blive kontaktet af piger,som ønsker at du bliver lokket ind på betalingsider, på diverse medier, som Snapchat, WhatsApp og skal betale for deres service, ydelser..

Men jeg kan kun sige, prøv lykken og se hvad der sker.

Mulighed, kan være at prøve. Voksenbasen.dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
aqunax skrev, for 7 timer siden:

Vh Aqunax

Nej, du spilder bare din tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...