Den Svenske Kok 8 Skrevet 7. Februar, 2022 Hej alle! Jeg skal til viborg snart og jeg vil høre om, der er nogen der kan anbefale mig nogen piger i Viborg downtown? Det kan enten være et thai massage sted med FP eller et bodel/pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 7. Februar, 2022 Den Svenske Kok skrev, for 23 minutter siden: Hej alle! Jeg skal til viborg snart og jeg vil høre om, der er nogen der kan anbefale mig nogen piger i Viborg downtown? Det kan enten være et thai massage sted med FP eller et bodel/pige. Chancen for svar om thai piger, er størst her Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 7. Februar, 2022 Benjamin skrev, for 4 minutter siden: Chancen for svar om thai piger, er størst her Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland - Eroguide.dk Åh jo, godt ord men Ts forslår dog både og, så hvor er det mest rigtig at placerer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 14. September, 2022 Hvor endte du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg