Hop til indhold
Guest Smalhans

Saffron

Recommended Posts

Guest Smalhans

Tror måske det ender med at jeg besøger hende alligevel, hendes krop lokker.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smalhans skrev, den 10.2.2022 at 21:33:

Tror måske det ender med at jeg besøger hende alligevel, hendes krop lokker.... 

Fik du besøgt hende? Og i givet fald hvordan var oplevelsen så? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans
Fynbofyr skrev, for 5 timer siden:

Fik du besøgt hende? Og i givet fald hvordan var oplevelsen så? 

Nope, prøvede Josefine Odense (men i Aarup) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans
Joan skrev, for 2 timer siden:

Har du et link 

Hun er kun på når hun er aktiv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par år siden, sidst jeg arbejdede i Odense...

Jeg havde en rigtig god oplevelse... Jeg nyder at slikke en pige, til hun kommer, for derefter at mærke hvor våd hun er når jeg trænger op i hende bagefter... Hun opfyldte fuldt ud mine behov, måtte dog vende hende om i en doggy som afslutning...

Saffron er en dejlig naturlig pige og er man til STORE TUNGE ÆGTE bryster, så skal man helt sikkert besøge hende... 

Hun er ikke en pige der larmer under sex, men hun bliver dejlig våd når man slikker hende, så man er ikke i tvivl om at hun nyder det, det høres også tydeligt på hendes vejrtrækning... 

Jeg skal helt sikkert forbi igen, forhåbentligt inden længe chef!?!?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Buttfreak.

Det er nu ikke helt så godt observeret med de 'STORE TUNGE ÆGTE bryster'.
De er pæne, men lavet.
OK. Du husker stadig det væsentlige efter to år, at du havde en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans

Tja, jeg må se om hendes bryster vinder over dårlige anmeldelser. Skal skal ikke (besøge Saffron) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mangler ofte at hendes annoncer kommer senest dagen før man kan møde hende istedet er det nærmest når hun er på vej hjem, desuden er der køreturen ! Nogen som har lidt mere erfaring med Saffron ? Og er det kun i Odense man kan træffe skønheden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flotfynfyr

Jeg så hende for omkring 5 år siden i Odense, og hendes bryster var bestemt silikone på det tidspunkt.

De så heller ikke nyere ud (ingen nyere ar), så enten tænker Buttfreak på en anden pige, så hende for meget længe siden eller ved ikke, hvordan rigtige bryster føles.

Som andre har sagt, både denne tråd og mange andre (let at finde ved at søge på 'Saffron' her) viser hun ingen empati eller tegn på nydelse. Som et resultat er jeg aldrig blevet fristet til at gå tilbage, selvom hun tilbyder nogle tjenester, jeg kan lide (dvs. sex uden).

Hun har været kendt for at rejse til både Aarhus og København, men plejer at være i Odense ser det ud til.
KBH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stoler helt sikkert på jer der siger at de er fake, men må så også sige, at de er så "gode" at de har taget røven på mig... Syntes at det er et par rigtig gode bryster :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans

Kan ikke få hendes billeder ud af hovedet desværre, så måske ender det med et besøg... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flotfynfyr
Smalhans wrote, 1 hour ago:

Can't get her pictures out of her head unfortunately, so maybe it will end with a visit ... 

Jeg kender den følelse – når de gode billeder vinder over de dårlige anmeldelser eller andre advarselstegn.
Og hvis du vælger at besøge hende, håber jeg du får en god oplevelse.

Redigeret af flotfynfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Saffron for mindst 5 år siden. Oplevelsen var ikke dårlig, men som nævnt er hun ikke særlig aktiv. Jeg slikkede og kneppede hende i missionær til den halve time næsten var gået og tømte mig i hende. Brysterne var lige blevet hjulpet på det tidspunkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...