Guest N10Ah Skrevet 7. Februar, 2022 (edited) Det det med når man virkelig finder sit guld er sgu en helt speciel følelse. At finde guldet kan komme i mange former, for eksempel synes jeg at Guldberg’s pensler er de bedste at male med, og jeg synes dyrups maling er den bedste maling i verden jeg mener at den dækker fantastisk og giver et flot resultat nogle er glad for flüggers maling og så videre. For nogle er at finde guldet for eksempel en kuglepen der bare er perfekt at skrive med og så kan man jo fortsætte. Det kan også være at man finder en glædespige der bare er super sød, og har alt det på menukortet man kunne drømme om og giver en super nærværende gfe med kys og kram og alt den slags, der mener jeg så også at jeg har fundet mit guld som de faste gp’er jeg besøger. jeg har sgu også været så heldig at finde noget guld på tinder. Jeg er begyndt at se denne her rigtig flotte pige hvor der er sket ting og sager jeg ikke behøver at komme nærmere ind på, men hun er en rigtig lille nips på cirka samme alder som jeg er, for mig er hun det lækreste i verden. Jeg er lige kommet hjem fra den mest spontane date. Jeg kan godt lide at planlægge en date, og planlægge hvad man skal lave på en date. Men jeg kan også lide spontanitet, jeg kan komme med et eksempel spontane byture kan oftest ende ud i at blive den bedste bytur man har haft, det kan selvfølgelig også ende ud i at blive den værste bytur men tit og ofte mener jeg at det spontane og uplanlagte kan ende rigtig godt hvilket den date jeg har været på også gjorde. Jeg har som nævnt ses med den her pige i et stykke tid nu, vi har været ude og spise sammen i biograffen sammen og flere ting. vi har kysset og været intime sammen hun er så sød og jeg kan virkelig ikke få nok af hende og så ser hun virkelig godt ud, hun er virkelig smuk. Hun skrev til mig i dag fordi hun var lidt små Snottet og var lidt pylret og skrev i en besked på Snapchat ud af det blå imens jeg var på vej til fitness “jeg ville ønske der var en der kunne komme og passe på mig”Det skal lige siges, jeg er ufatteligt dårlig til at opfange signaler, og hentydninger altså sådan virkelig dårlig, jeg skal næsten have det skåret ud i pap hvis en pige for eksempel vil have jeg skal kysse hende men da jeg fik den besked stod det klart for mig at hun ville have jeg skulle komme og besøge hende i dag og jeg vidste godt hvad der stod på skemaet jeg droppet enda min træning, det skal siges jeg er lidt små afhængig af træning og jeg træner stort set hver dag, men for sådan en sød pige vil jeg smide alt hvad jeg har i hænderne for. Det var vildt spontant og det endte kun godt. Vi var så oppe og spise hos hendes veninde. Efter vi havde spist trækker veninden mig lige ud for at ryge en smøg da hun lige skulle fortælle mig noget, og jeg tænkte at jeg skulle have skældud over et eller andet, men nej det skulle jeg ikke. Piger snakker jo med deres veninder, ligesom vi snakker med vores venner og de to havde så snakket om at hun har fået følelser for mig, og der blev jeg lidt overrasket (altså på den positive måde) jeg havde absolut ikke regnet med at hun har fået følelser for mig for jeg troede egentlig bare vi var blevet bollevenner men nej sådan var det ikke, men følelserne er gengældt skulle jeg så hilse at sige. da vi var kommet hjem til hende ligger vi og ser en film, men det skal lige siges vi fik kun set 5 minutter og så var den ligepludselig ikke så interessant alligevel. Vi lå bare og kyssede, og nussede hinanden og alt det. Det var den rareste fornemmelse, og par akrobatikken fejlet sgu heller ikke noget. Det var en sand GFE i verdensklasse, jeg skulle dog ikke betale for det, kyssende og sexen var ganske gratis. efterfølgende lå vi og snakket lidt om det hendes veninde havde fortalt mig og om hvordan vi havde det med hinanden og vi fik begge lagt kortene på bordet og blev enige om at vi følte noget for hinanden og vi blev enige om at vi har noget kørende. Det skal siges ja jeg er blevet lidt ramt i hjertet på den gode måde, jeg er en følsom fyr ikke over følsom men følsom. Og jeg må nok komme til kende med at jeg er gået hen og blevet lidt små forelsket i hende, men jeg vil heller ikke forhaste tingene, jeg vil stadig gå på dates med hende endnu det skal jo heller ikke gå for hurtigt kan man sige. Følelsen jeg har i maven lige nu er den samme som følelsen efter et succesfuldt besøg hos en glædespige dog bare endnu stærkere, jeg bliver ikke forelsket i en glædespige da jeg godt ved hvad det indebære at besøge dem. Når man besøger en glædespige, så er det jo som vi alle ved under betalte forhold det skal man lige jo lige huske at have med i baghovedet, man føler sig som en konge i den tid man har betalt for og man skal huske at nyde det så længe man kan for 30 minutter eller 45 minutter eller en time kan flyve afsted og så står man på gaden. Det gjorde tiden med hende jeg dater desværre også, men den her følelse jeg har i maven er så ægte som noget kan være her følte jeg virkelig mig virkelig som en konge hele vejen igennem og begæret jeg vil ikke sige elsket endnu men jeg følte mig så ægte begæret i hendes samvær som noget kan være og har gjordt det alle gange vi har været sammen, jeg kan slet ikke forklare hvordan det føles, det med at man ligger og har en pigeni armene nøgen og helt tæt indtil sig og tættere på en noget kan være er bare den mest fantastiske følelse og det er det man virkelig kan kalde the real deal. Hendes duft er over alt på mig, selv min bil dufter af hende. Jeg må nok indrømme at ja jeg har fået følelser for hende og det dejligste ved det hele er at de er gensidige. Jeg kan slet ikke få hende ud af hovedet, et besøg hos en glædespige kommer jeg hurtigt over, altså ment med at man tænker sikke et fedt og dejligt besøg og sikke et dejlig sus og kick og man er høj efter hele oplevelsen men så ligger jeg også det på hylden. Men det her er noget helt helt andet hende kan jeg tænke på i dagevis, og det er både dejlig men det kan også gøre lidt ondt, for jeg savner hende når jeg ikke er hos hende, og det er nok fordi jeg er blevet lidt små varm på hende. jeg vil mene at jeg her har fundet mig guld, mit tinder guld. Redigeret 8. Februar, 2022 af N10Ah Tilføjelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 310 Skrevet 8. Februar, 2022 Det lyder som om at du omgående skal melde dig ud af "vores lille forening" og glemme alt om os Held og lykke med fremtiden. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 8. Februar, 2022 Tak for at fortælle om dit liv. Nyd hver dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 239 Skrevet 8. Februar, 2022 Tillykke med guldfundet, og tak for at dele det med os her. Nyd livet og kærligheden, det er det man skal. Men allervigtigst: Lad være med at sammenligne det rigtige liv du oplever nu med det erstatningsliv, og de begreber der kører herinde. Måske forelskelsen en dag damper lidt af igen, men lad nu være med at lade det gå ud over kærligheden. Kh. Nyde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 8. Februar, 2022 Æv da også for en gang pladder-romantisk sladder!! Ej, pjat til side Du er sg'u da gået hen og blevet rigtig godt gammeldavs forelsket @N10Ah. Dejlig historie og tak for at dele. Som Martin1963 skriver, så skal vi jo nok ikke forvente at se dig så meget herinde nu, da du jo åbenbart har fundet guldet. Jeg forventer da også, at du holder dig langt væk fra os, EG og alle søgesiderne, selvom jeg da lidt vil savne dine gode indlæg. Dog må du selvfølgelig gerne besøge os engang imellem og lige lade os høre, hvordan det går med dit guld-fund. Alt mulig held og lykke og nu kan du jo så spare op til noget helt andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 8. Februar, 2022 @N10Ah, jeg håber at du oplever det som jeg oplevede for mange år siden, at vågne op med en pige, og kigge på hende, og lige pludselig var det det som talte, at vågne op sammen med hende, sex`en var også af betydning, men det at vågne op, ligge og kigge på hende og opdage hvor heldig man var, det er det som det hele handler om. Selv i dag er jeg glad for den følelse, og håber aldrig den går væk. Ja jeg kan godt lide at kigge på smukke piger, og også tænke på hvordan det vil være at have sex med dem, men der er ikke ret mange piger, hvor jeg ønsker at vågne op sammen med det. Når du oplever det, så kæmp for at det kommer til at holde, det er værd at kæmpe for. Håber det bedste for dig fremover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 8. Februar, 2022 Gider ikke og læse lange historier. Hvad pointen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 8. Februar, 2022 Olympus skrev, for 2 timer siden: Gider ikke og læse lange historier. Hvad pointen? Hvad er din pointe med dit indlæg? Det er tilladt at skippe og gå videre... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Februar, 2022 Olympus skrev, for 2 timer siden: Gider ikke og læse lange historier. Hvad pointen? Det er så fint du kan vise dine følelser uden at floves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. Februar, 2022 Martin1963 skrev, for 7 timer siden: Det lyder som om at du omgående skal melde dig ud af "vores lille forening" og glemme alt om os Held og lykke med fremtiden. Den tid kommer en dag, og det bliver dagen hvor jeg får titlen “ i et forhold”. Mig og min date har noget kørende og der er følelser indblandet, men den moderne dating verden/tinder dating er dejligt men når det så er sagt så er det også et mysterium, jeg tager det stille og roligt jeg vil ikke forhaste det som jeg også nævnte, men følelserne for hinanden er gengældt men meget kan ske og ændre sig når man dater jeg vil stadig være til at finde herinde endnu , dette er ikke min afsked men desværre kommer alt til ende en dag, og mit farvel kommer den dag jeg har fået mig en kæreste. At glemme eroguide kommer ikke til at ske, og jeg synes heller ikke det er noget der skal glemmes, det er nok noget der vil være gemt i mine minder for altid men det vil som sagt være et minde Tusind tak for det, jeg må jo se hvad der sker og forhåbentlig kan det ende ud i at jeg finder min soul mate Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. Februar, 2022 (edited) Pollerik skrev, for 7 timer siden: Tak for at fortælle om dit liv. Nyd hver dag. Det var så lidt, du kan tro jeg nyder hver dag som var det sidste dag på jorden. Og det gør jeg endnu mere efter igår. Verden er sgu et dejligt stadig at være. Redigeret 8. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. Februar, 2022 Grydeskeen skrev, for 3 timer siden: @N10Ah, jeg håber at du oplever det som jeg oplevede for mange år siden, at vågne op med en pige, og kigge på hende, og lige pludselig var det det som talte, at vågne op sammen med hende, sex`en var også af betydning, men det at vågne op, ligge og kigge på hende og opdage hvor heldig man var, det er det som det hele handler om. Selv i dag er jeg glad for den følelse, og håber aldrig den går væk. Ja jeg kan godt lide at kigge på smukke piger, og også tænke på hvordan det vil være at have sex med dem, men der er ikke ret mange piger, hvor jeg ønsker at vågne op sammen med det. Når du oplever det, så kæmp for at det kommer til at holde, det er værd at kæmpe for. Håber det bedste for dig fremover. Kære @Grydeskeen tak for dit smukke input. at vågne op med en sød, dejlig og smuk pige i armene kan intet erstatte, især ikke hvis det er en man elsker. Inden jeg smuttede lå hun og små sov lidt, det var også derfor jeg blev nød til at smutte hjem af, men at se hende ligge trygt og godt i mine arme var noget så smukt, og følelsen af at et andet menneske er tryg ved en er den dejligste følelse at have. Og følelsen af virkelig at blive begæret under sex kan intet beskrive. jeg vil kæmpe for det her, men jeg tager det stille og roligt jeg passer også på mig selv, hvilket man også skal. Jeg vil ikke forhaste det, for vi dater stadig og meget kan desværre ændre sig, sådan er den moderne dating verden. Jeg vil stadig være til at finde her på EG, men den dag at hun bliver min kæreste, så vil min tid herinde være slut. Men jeg vil kæmpe for hende det skal der ikke være nogle tvivl om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 4 timer siden: Æv da også for en gang pladder-romantisk sladder!! Ej, pjat til side Du er sg'u da gået hen og blevet rigtig godt gammeldavs forelsket @N10Ah. Dejlig historie og tak for at dele. Som Martin1963 skriver, så skal vi jo nok ikke forvente at se dig så meget herinde nu, da du jo åbenbart har fundet guldet. Jeg forventer da også, at du holder dig langt væk fra os, EG og alle søgesiderne, selvom jeg da lidt vil savne dine gode indlæg. Dog må du selvfølgelig gerne besøge os engang imellem og lige lade os høre, hvordan det går med dit guld-fund. Alt mulig held og lykke og nu kan du jo så spare op til noget helt andet Hehe ups ja det blev vidst lidt romantisk Jeg siger tak for dit søde input. Ja jeg må nok komme til kende med at jeg er blevet ramt af den gode gamle forelskelse, hun har ramt et ømt punkt. Og at vide at følelserne fra hendes side også er gengældt er sgu dejligt. meeeeen min tid herinde er ikke slut endnu, dette skulle ikke ses som en afsked, så i slipper ikke helt for mig endnu der kan nå at ske en masse endnu, den moderne dating verden er et mysterie, jeg er forelsket i hende og det skal der ikke være nogen tvivl om Hun har også gensidige følelser for mig , men vi tager det begge stille og roligt og ser hvad dette føre til. Det er ikke et farvel fra mig endnu, jeg vil stadig være til at finde her, og du vil stadig kunne finde opslag fra mig af lidt endnu. Jeg er virkelig glad for at du kan lide mine oplæg og indslag og jeg får et smil på læben at vide at den kan bruges endnu, men dem kan du altså finde endnu. Min tid er ovre her når jeg 100 % har fået en kæreste, så jeg er her endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. Februar, 2022 Nyde skrev, for 6 timer siden: Tillykke med guldfundet, og tak for at dele det med os her. Mange tak skal du have, og selv tak for dit gode input. Nyde skrev, for 6 timer siden: Nyd livet og kærligheden, det er det man skal. Du kan tro jeg nyder livet, og kærligheden. Især efter igår. Nyde skrev, for 6 timer siden: Men allervigtigst: Lad være med at sammenligne det rigtige liv du oplever nu med det erstatningsliv, og de begreber der kører herinde. Jeg kan godt se hvad du mener, min samligning var skrevet med et glimt i øjet. Det jeg føler nu er the real deal, og kan ikke samlignes det er vi fuldstændig enige i. Nyde skrev, for 6 timer siden: Måske forelskelsen en dag damper lidt af igen, men lad nu være med at lade det gå ud over kærligheden. Det kan den godt ja, men det er nu en dejlig følelse at have, og ja man skal også tænke på noget andet, men lige nu er jeg ramt af den gode gamle forelskelse, jeg tænker på pigen og har gjort det siden jeg kom hjem det er jo også meget normalt når man nu bliver lidt små varm på en pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. Februar, 2022 (edited) Olympus skrev, for 4 timer siden: Gider ikke og læse lange historier. Hvad pointen? Nej okay. Men ingen tvinger dig til at læse mit oplæg igennem, jeg tvinger dig ihvertfald ikke. Du er mere end velkommen til at springe mit indlæg over hvis det ikke falder i din smag. hvad pointen er ? Skal der være nogen pointe ? hvis der skal være en pointe, så er det som @Aarhuselsker beskriver. Jeg deler nogle følelser jeg ikke kan dele hvor som helst og uden at skulle være flov over at dele mine følelser og er det så forkert ? Eroguide er for mig et Forum hvor man kan fortælle om sine oplevelser med en glædespige eller snakke om det man ikke lige kan snakke med familien, vennerne eller kollegaerne om da man kan blive dømt, eller set ned på fordi man betaler for sex med et andet menneske, hvilket der absolut intet er galt i. Men jeg ser også eroguide som et Forum hvor man kan dele nogle tanker og følelser med mennesker man ikke kender overhovedet, og det kan faktisk være godt at snakke, skrive eller dele tanker og følelser med mennesker man slet ikke kender a la overhovedet. Det er blandt andet derfor dette indlæg er sat ind i hyggesnak. Det er vel okay at man fortæller om en pige man er blevet varm på, det er vel okay at man fortæller om at man er blevet lidt små forelsket i en pige og dele oplevelsen det er vel okay ? Jeg kan ikke sidde og skrive sådan noget her andre steder. Derfor deler jeg det på eroguide. Redigeret 8. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Godt gået , jeg er glad på din vegne. Og ønsker dig held og Lykke . Redigeret 9. Februar, 2022 af Betelgeuse1965 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Martin1963 skrev, for 19 timer siden: Det lyder som om at du omgående skal melde dig ud af "vores lille forening" og glemme alt om os Held og lykke med fremtiden. Jeg er enig , hvis hun er så fantastisk . Så gå all ind . Det vil jeg gøre. Redigeret 9. Februar, 2022 af Betelgeuse1965 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 10. Februar, 2022 @N10Ahjeg ved ikke om jeg misforstår dig en lille smule, men forstod egentlig dit indlæg som om, at du virkelig havde fundet guldet og altså ikke længere har behov eller lyst for at dyrke sex med andre end hende her, som du jo har oprigtige og formentlig også store følelser for. Men sideløbende med dit udmærkede indlæg kan man så følge med i, at du stadigvæk skal mødes med et par her i weekenden og så har du vist lige lavet en aftale med en i Aarhus - tror jeg det var - i næste uge. Har jeg misforstået noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 10. Februar, 2022 (edited) Søren A skrev, for 55 minutter siden: jeg ved ikke om jeg misforstår dig en lille smule, men forstod egentlig dit indlæg som om, at du virkelig havde fundet guldet og altså ikke længere har behov eller lyst for at dyrke sex med andre end hende her, som du jo har oprigtige og formentlig også store følelser for. Jeg har bestemt fundet mit guld og det lover godt, men jeg har været i tinder gamet i et langt stykke tid efterhånden, og jeg ved at mange spiller på flere heste ,også selvom man har noget kørende. Jeg har oplevet flere gange at selvom man har noget kørende så kan der ske massere ting som at den anden part skulle finde en anden der var mere interesant og kunne byde på mere end jeg kan. Som jeg også nævner vi har noget kørende, og følelserne er gensidige, men efter min mening er man ikke forpligtede til hinanden, men skulle vi gå hen og blive kærester hvilket jeg håber på, så sletter jeg min tinder, scor og Eroguide profil og stopper mine besøg omgående. Jeg ved ikke om min forklaring giver mening, men jeg har bare oplevet i den moderne dating verden at selvom man har noget kørende så kan ting ændre sig lyn hurtigt, og ja følelserne fra både min side og hendes side er gensidige men vi har også snakket om forventningerne, og vi er enige om at vi tager det stille og roligt og vi ser hvad der sker, jeg håber da det ender ud i at vi bliver kærester og bliver vi det så er jeg ikke at finde herinde eller andre dating sider. Redigeret 10. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 10. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 13 minutter siden: men skulle vi gå hen og blive kærester hvilket jeg håber på, så sletter jeg min tinder, scor og Eroguide profil og stopper mine besøg omgående. Fornuftigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 10. Februar, 2022 sweetstone skrev, for 22 minutter siden: Fornuftigt Jeg kan godt se forvirringen, men er man i tinder verden og har oplevet det jeg har i dating verden så kan det give bedre mening. Men jeg har givet den bedste forklaring jeg kunne. Hun er også enig i at meget kan ske og vi ser tiden an men hun håber ligesom jeg også på det bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 10. Februar, 2022 (edited) N10Ah skrev, for 59 minutter siden: Jeg har bestemt fundet mit guld og det lover godt, men jeg har været i tinder gamet i et langt stykke tid efterhånden, og jeg ved at mange spiller på flere heste ,også selvom man har noget kørende. Jeg har oplevet flere gange at selvom man har noget kørende så kan der ske massere ting som at den anden part skulle finde en anden der var mere interesant og kunne byde på mere end jeg kan. Som jeg også nævner vi har noget kørende, og følelserne er gensidige, men efter min mening er man ikke forpligtede til hinanden, men skulle vi gå hen og blive kærester hvilket jeg håber på, så sletter jeg min tinder, scor og Eroguide profil og stopper mine besøg omgående. Jeg ved ikke om min forklaring giver mening, men jeg har bare oplevet i den moderne dating verden at selvom man har noget kørende så kan ting ændre sig lyn hurtigt, og ja følelserne fra både min side og hendes side er gensidige men vi har også snakket om forventningerne, og vi er enige om at vi tager det stille og roligt og vi ser hvad der sker, jeg håber da det ender ud i at vi bliver kærester og bliver vi det så er jeg ikke at finde herinde eller andre dating sider. For pokker hvor jeg føler mig gammel nu Redigeret 10. Februar, 2022 af Bear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 10. Februar, 2022 Bear skrev, for 8 minutter siden: For pokker hvor jeg føler mig gammel nu Jeg vil da skyde på at du er i din bedste alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 10. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 5 minutter siden: Jeg vil da skyde på at du er i din bedste alder Det er man altid :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 10. Februar, 2022 Bear skrev, Lige nu: Det er man altid Bestemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg