TheRock 2 Skrevet 10. September, 2013 Jeg er i Skanderborg i næste weekend og undrer om der er nogen der kan anbefale nogle gode steder/piger i området. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 10. September, 2013 Jeg er i Skanderborg i næste weekend og undrer om der er nogen der kan anbefale nogle gode steder/piger i området. På forhånd tak. Josefine annoncerer jævnligt på "Sexpiger". Og hun kan i den grad anbefales -dejlig, varm og og lidenskabelig kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 10. September, 2013 Jeg er i Skanderborg i næste weekend og undrer om der er nogen der kan anbefale nogle gode steder/piger i området. På forhånd tak. Jeg er selv tidligere blevet anbefalet Tess: viewtopic.php?f=24&t=490 http://www.gimel.dk/log/Anmeldelser2/Sh ... sp?ID=4356 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 142 Skrevet 11. September, 2013 Josefine annoncerer jævnligt på "Sexpiger". Og hun kan i den grad anbefales -dejlig, varm og og lidenskabelig kvinde. Enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg