Tigerdyr 28 Skrevet 10. September, 2013 Jeg sidder og surfer lidt rundt på nettet, og faldt over følgende prøv at se pigens højde - Nogen der tør besøge hende ? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 10. September, 2013 Jeg sidder og surfer lidt rundt på nettet, og faldt over følgende[attachment=0]skræmmende.png[/attachment] prøv at se pigens højde - Nogen der tør besøge hende ? Hehe, jeg så engang en annonce i EB, hvor der bla. stod: 16 meter høj og naturligvis glatbarberet :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. September, 2013 Jeg sidder og surfer lidt rundt på nettet, og faldt over følgende[attachment=0]skræmmende.png[/attachment] prøv at se pigens højde - Nogen der tør besøge hende ? Godt set, vi husker jo nok filmen fra 60'erne med the GIANT-WOMAN ! Hvem drømmer ikke om at bestige en dejlig kvinde man skal op af bakker, ned i dale, ind i fugtige huler.... :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 10. September, 2013 en annonce på AC sidst igen hemmeligt nummer på mail tak... hmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. September, 2013 en annonce på AC sidst igen hemmeligt nummer på mail tak... hmmmmDen minder om annoncen fra pigen bag privat/diskret på Husum Torv. Hun kan ikke kontaktes telefonisk, men på sms og e-mail. E-mailen står imidlertid intetsteds i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 10. September, 2013 Den minder om annoncen fra pigen bag privat/diskret på Husum Torv. Hun kan ikke kontaktes telefonisk, men på sms og e-mail. E-mailen står imidlertid intetsteds i annoncen. Ja det er da også genialt... Nej det her er nu taget fra en par annonce ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. September, 2013 Jeg har været der....sagde straks, "jeg ligger øverst under hele akten" :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyr 28 Skrevet 10. September, 2013 Hej Nille (Eller andre som er klogere end mig ) Hvad menes der med AC ? Nu har jeg tænkt og tænkt uden held... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 10. September, 2013 Hej Nille (Eller andre som er klogere end mig ) Hvad menes der med AC ? Nu har jeg tænkt og tænkt uden held... Det kunne stå for Akademikernes Centralorganisation, og i min bil er der en knap, hvor det står på - den er til air condition :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. September, 2013 Hej Nille (Eller andre som er klogere end mig ) Hvad menes der med AC ? Nu har jeg tænkt og tænkt uden held... Trykfejl tror jeg. Der menes nok AL Annonce Light Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 10. September, 2013 Jeg sidder og surfer lidt rundt på nettet, og faldt over følgende[attachment=0]skræmmende.png[/attachment] prøv at se pigens højde - Nogen der tør besøge hende ? Jeg tænker bare.....hvor store må de der bryster så ikke være!! :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 11. September, 2013 Hun er lige lovlig høj, men halløj hun er lækker. Tror faktisk godt jeg kunne se igennem fingrene med de 11 meter når pigen er SÅ foxy! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 11. September, 2013 med den højde burde hun da veje mere end 49 kg :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus52 17 Skrevet 10. Marts, 2014 Hvad men Hende Husum Pigen, skriver hun er i Århus, Idag Mandag m m.IO Kontakt Til hende, , Hvorfor Skriver Hun så ik et par ord hun er forhindret Det er vel det mindste man kan gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 11. Marts, 2014 De overdriver altid lidt i annoncerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenmacho 15 Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg så en annonce: Trans 20 cm. - måske er det en fra Minitrans 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg så en annonce: Trans 20 cm. - måske er det en fra Minitrans Så tør jeg ikke tænke på flyttemand Olsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 14. Marts, 2014 Det må da snarere mere Maxi-trans. Mon der er 24-7 betjening! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg