Brutus 2039 Skrevet 9. Februar, 2022 Jeg hader at være moralens løftede pegefinger. Mest fordi jeg bestemt ikke selv er perfekt. Men jeg græmmes når jeg i tråd efter tråd læser om nedgørelse af piger med "plastikpatter" og "duckface" og tilsvarende. De fleste her må sgu da være ude over puberteten og har lært, at omtale andre mennesker ordentligt. For det er jo mennesker ligesom os. Hvad har de gjort, at de har fortjent vores foragt? Det er helt fint at vi snakker og skriver om botox, silikonebryster, tatoveringer og lignende. Men gør det på en respektfuld måde! Vi behøver ikke at nedgøre og latterliggøre andre mennesker? Kan vi ikke lide pigens udseende, så kan vi da bare vælge en anden. Jeg skulle have luft. /Brutus 14 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 9. Februar, 2022 Jeg er så ganske enig med dig, @Brutus Sproget herinde er generelt meget umodent, usympatisk og til tider desværre også direkte nedværdigende overfor de GP'er som bliver omtalt. Jeg kan få helt ondt i maven over den måde, og det sprogbrug som nogle folk vælger at bruge når de skriver en anmeldelse. Der bliver gået i detaljer med ALT hvad der er foregået, alt hvad der er blevet sagt, det er ærlig talt ikke i orden. Det bliver meget hurtigt.. '' Og så suttede hun sådan'' og ''Så vendte jeg hende om og tog hende hårdt i hendes *** røv '' og bagefter sagde hun....'' Altså alt alt for eksplicit, hvilket er fuldstændig unødvendigt og tarveligt overfor den kvinde der bliver omtalt. Jeg har sågar læst en anmeldelse hvor kunden gik i detaljer omkring hendes kønslæber, hvordan de så ud og hvordan de var formet osv osv.. Det er ikke fair! Uanset om man har haft en super god oplevelse med en GP eller en mindre god oplevelse, så kan man stadig godt holde en ordenligt tone med respekt overfor kvinden, uden at nævne hver eneste detalje omkring hvordan mødet det foregik fra start til slut. Bevar værdigheden, det er det vigtigste 16 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Annika.Sofia.A skrev, 1 time siden: Jeg er så ganske enig med dig, @Brutus Sproget herinde er generelt meget umodent, usympatisk og til tider desværre også direkte nedværdigende overfor de GP'er som bliver omtalt. Jeg kan få helt ondt i maven over den måde, og det sprogbrug som nogle folk vælger at bruge når de skriver en anmeldelse. Der bliver gået i detaljer med ALT hvad der er foregået, alt hvad der er blevet sagt, det er ærlig talt ikke i orden. Det bliver meget hurtigt.. '' Og så suttede hun sådan'' og ''Så vendte jeg hende om og tog hende hårdt i hendes *** røv '' og bagefter sagde hun....'' Altså alt alt for eksplicit, hvilket er fuldstændig unødvendigt og tarveligt overfor den kvinde der bliver omtalt. Jeg har sågar læst en anmeldelse hvor kunden gik i detaljer omkring hendes kønslæber, hvordan de så ud og hvordan de var formet osv osv.. Det er ikke fair! Uanset om man har haft en super god oplevelse med en GP eller en mindre god oplevelse, så kan man stadig godt holde en ordenligt tone med respekt overfor kvinden, uden at nævne hver eneste detalje omkring hvordan mødet det foregik fra start til slut. Bevar værdigheden, det er det vigtigste Du har fuldstændig ret. Og at der ikke bliver grebet ind fra administratorernes side er en skændsel. At der overhovedet tillades at skrive om kvinder på den måde du her beskriver og som jeg selv har læst mange gange i tidens løb forekommer helt surrealistisk og paradoksalt i et samfund der prøver at bekæmpe racisme og diskrimination af bla. a race og køn. Men der kan vel heller ikke gå så lang tid før det opdages af pressen. Eller det kan man da håbe på. Alt diskrimmination og opfordring til diskrimmination bør komme frem i lyset. Når der skrives om kvinder som var de kvæg - afslører det en dyb foragt - ja vel nærmest had overfor kvinder. Hvorfor er det igrunden tilladt af administrationen, når det ikke er tilladt at kalde hinanden for fjolser og dumme i en debat herinde. Men at nedgøre og latterliggøre kvinder er ok? Redigeret 9. Februar, 2022 af Den lille frøken 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 9. Februar, 2022 Når, folk selv vælger om de vil have plastpatter, andelæber, piercinger eller forstyrrende tatoveringer - så er de selv ude om at blive hængt ud 1 1 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 9. Februar, 2022 Desværre ser en del mænd kvinder som ting, oftest er samme mænd også racister og så går beskrivelserne helt galt. Kvindehad, had mod ting der er anderledes og racisme hænger sammen med udtalt mindreværd og den slags skal udredes i psykiatrien, så udsigter til at kommentarsporet forbedres er nok ikke så gode, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 9. Februar, 2022 Jeg tror at man bliver nødt til at acceptere at debat og anmeldelses fora på EG er et forum for drenge(røve) og at sproget nogle gange bærer en del præg af det. At man BURDE skrive i et ordentligt sprog bliver vi ikke uenige om, men ligesom på alle andre SoMe, så er der en tendens til at man nogen gange glemmer at der er levende mennesker på "den anden side af skærmen". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden: Når, folk selv vælger om de vil have plastpatter, andelæber, piercinger eller forstyrrende tatoveringer - så er de selv ude om at blive hængt ud Er de? Hvis man " vælger" at dyrke sex med en fra sit eget køn, skal man så udskammes fordi der sidder nogle homofobiske mennesker og har brug for at gøre andre små for selv at føle sig stor? Hvis man vælger at barbere sig skaldet, slal man så hånes fordi " rigtige kvinder har da hår" eller hvis man vælger at farve sit hår rødt, skal man så latterliggøres fordi man ikke er " tro mod sin naturlige hårfarve" eller hvad med dem der vælger at stemme på et andet parti end en selv? Eller dem der er kraftigere end en selv? For de har vel valgt at leve usundt når de nu er blevet overvægtige. Hvad med de der vælger at få pisk og blive domineret. Skal de også udskammes.? De er jo også anderledes end de der dyrker alm sex. Så fordi man vælger noget der ikke falder i andres smag. Så giver det andre ret til at diskriminere og tale grimt? Er det virkelig sådan? Redigeret 9. Februar, 2022 af Den lille frøken 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Jeg synes at moderatorerne her i forum gør et godt stykke arbejde med at holde tråde fri for det værste trash, og indenfor regler og retningslinjer. Men som alle andre steder på det store og mangfoldige internet, har man altid mulighed for at lade være med at læse/se ting, som man ikke finder interessante eller ikke bryder sig om. Jeg kommer f.eks. ikke til at læse mere i denne tråd... Redigeret 9. Februar, 2022 af Pinkman slåfejl rettet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chris Cornell Skrevet 9. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, for 4 minutter siden: Så fordi man vælger noget der ikke falder i andres smag. Så giver det andre ret til at diskriminere og tale grimt? Er det virkelig sådan? Nej, det giver ikke nogen en ret. Men internettet og diverse fora og grupper er desværre sådan. Uanset om der diskuteres fodbold, politik, børnopdragelse - eller som her sex og glædespiger - så går tonen hen og bliver pubetær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Pinkman skrev, for 16 minutter siden: Jeg synes at moderatorerne her i forum gør et godt stykke arbejde med at holde tråde fri for det værste trash og indenfor regler og retningslinjer. Men som alle alle andre steder på det store og mangfoldige internet, har man altid mulighed for at lade være med at læse/se ting, som man ikke finder interessante eller ikke bryder sig om. Jeg kommer f.eks. ikke til at læse mere i denne tråd... Både og. For diskrimmination og kvindehad forsvinder jo ikke ved at man lukker øjnene. Og bare " lader være at læse om det" tværtimod. Hvis man ikke tager det frem i lyset, så trives det i mørket i bedste velgående hvor det ikke bliver modsagt. Så at ignorere indlæg der er ubehagelige kan i nogle tilfælde være en god taktik, men er det ikke hvis man ser et mønster og gerne vil være med til at bryde det mønster P. S. En kræftsvulst bliver sjældent mindre af at blive ignoreret. Den vokser sig ofte større og spreder sig i værten indtil den tilsidst har kvalt alt omkring sig. Medmindre altså at den bekæmpes med alle midler Redigeret 9. Februar, 2022 af Den lille frøken 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 9. Februar, 2022 Annika.Sofia.A skrev, for 1 time siden: Jeg kan få helt ondt i maven over den måde, og det sprogbrug som nogle folk vælger at bruge når de skriver en anmeldelse. Der bliver gået i detaljer med ALT hvad der er foregået, alt hvad der er blevet sagt, det er ærlig talt ikke i orden. Det bliver meget hurtigt.. '' Og så suttede hun sådan'' og ''Så vendte jeg hende om og tog hende hårdt i hendes *** røv '' og bagefter sagde hun....'' Altså alt alt for eksplicit, hvilket er fuldstændig unødvendigt og tarveligt overfor den kvinde der bliver omtalt. Jeg har sågar læst en anmeldelse hvor kunden gik i detaljer omkring hendes kønslæber, hvordan de så ud og hvordan de var formet osv osv.. Det er ikke fair! Jeg tror nu det lidt er en balancegang. Jeg skriver selv ret detaljeret med udgangspunkt i de indtryk som intimiteten har givet mig, og det kan sagtens have bund i at jeg har været betaget af detaljer ved pigens krop i forskellig henseende. Jeg er f.eks. vild med at slikke en stor clit der bliver hård eller at give sorte møssere til et fint lille numsehul. Jeg spørger gerne pigen om jeg må skrive lidt, og de gange hun har sagt nej har jeg da holdt mig i skindet eller udeladt de ting hun ikke ville have nævnt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 Jernsvinet skrev, for 45 minutter siden: Når, folk selv vælger om de vil have plastpatter, andelæber, piercinger eller forstyrrende tatoveringer - så er de selv ude om at blive hængt ud helt enig ! drop den dér woke korrekthed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 Lauersen skrev, for 1 minut siden: Jeg tror nu det lidt er en balancegang. Jeg skriver selv ret detaljeret med udgangspunkt i de indtryk som intimiteten har givet mig, og det kan sagtens have bund i at jeg har været betaget af detaljer ved pigens krop i forskellig henseende. Jeg er f.eks. vild med at slikke en stor clit der bliver hård eller at give sorte møssere til et fint lille numsehul. Jeg spørger gerne pigen om jeg må skrive lidt, og de gange hun har sagt nej har jeg da holdt mig i skindet eller udeladt de ting hun ikke ville have nævnt. jamen så er dine anmeldelser helt ubrugelige hvis de er på pigens præmisser - hold nu op med at være så GP slesk ! det er jo sket ikke meningen med forummet her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) numsekenderen skrev, for 6 minutter siden: jamen så er dine anmeldelser helt ubrugelige hvis de er på pigens præmisser - hold nu op med at være så GP slesk ! det er jo sket ikke meningen med forummet her Så man er slesk fordi man tager hensyn? Er hensyntagen = sleskhed? Er det bare skide ligemeget om man sårer eller gør andre mennesker kede af det? Eller er det kun ligemeget når det er en kvinde man har betalt for at dyrke sex med. Så har man ret til alt? Er det sådan du ser det? Redigeret 9. Februar, 2022 af Den lille frøken 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 9. Februar, 2022 numsekenderen skrev, for 4 minutter siden: helt enig ! drop den dér woke korrekthed Jeg kan selv "få knopper" af overdreven korrekthed, men mit oplæg handlede ikke om woke, men om helt almindelig behandling af andre mennesker. Omtal andre som du selv gerne vil omtales. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) numsekenderen skrev, for 8 minutter siden: jamen så er dine anmeldelser helt ubrugelige hvis de er på pigens præmisser - hold nu op med at være så GP slesk ! det er jo sket ikke meningen med forummet her Selvfølgelig kan man skrive en god og anvendelig anmeldelse uden at nedgøre og gå i detaljer, hvis ikke kvinden ønsker det. Jeg kan nu også godt lide at få detaljer med, men det behøver ikke at være der. Uanset hvordan man skriver, så skal det altid være med respekt. Redigeret 9. Februar, 2022 af AB455 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, for 7 minutter siden: Så man er slesk fordi man tager hensyn? Er hensyntagen = sleskhed? Er det bare skide ligemeget om man sårer eller gør andre mennesker kede af det? Eller er det kun ligemeget når det er en kvinde man har betalt for at dyrke sex med. Så har man ret til alt? Er det sådan du ser det? slesk er det når man spørger pigen om hvad man skal skrive... du spørger heller ikke en restaurant hvad de gerne vil høre om dem selv i en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 AB455 skrev, for 6 minutter siden: Selvfølgelig kan man skrive en god og anvendelig anmeldelse uden at nedgøre og gå i detaljer, hvis ikke kvinden ønsker det. Jeg kan nu også godt lide at få detaljer med, men det behøver ikke at være der. Uanset hvordan man skriver, så skal det altid være med respekt. selvfølgelig... men kvinden skal ikke spørges først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 9. Februar, 2022 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Når, folk selv vælger om de vil have plastpatter, andelæber, piercinger eller forstyrrende tatoveringer - så er de selv ude om at blive hængt ud Aaarrgghhhhh, hva? @Jernsvinet......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 9. Februar, 2022 @Brutus jeg kan kun være enig med dig. Nogle har det med at svine de forskellige gp’er til. Jeg kan krumme så meget tæer over hvordan nogle herinde kan sidde og svine andre til. Hvis en kvinde vælger at få lavet silikone bryster eller få lavet læber, så er det jo nok fordi hun godt kan lide det, nogle får det også lavet fordi de har det skidt over nogle ting ved dem selv. Jeg kender da selv nogle stykker der har fået lavet større bryster fordi de simpelhent var så kede af hvordan deres bryster var, og at nogle sidder og sviner andre til med nogle personlige ting kan sgu få mig til at krumme tæer, og det gør ondt at læse når nogle sidder og sviner et andet menneske til, og det værste er nogle er ligeglad med at nogle af pigerne kan læse med og blive kede af det der bliver skrevet. Efter min mening er det at svine andre til på grund af personlige ting noget af det værste man kan gøre overfor et andet menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 9. Februar, 2022 numsekenderen skrev, for 16 minutter siden: jamen så er dine anmeldelser helt ubrugelige hvis de er på pigens præmisser - hold nu op med at være så GP slesk ! det er jo sket ikke meningen med forummet her Du må da bruge dem til lige det du vil. Har hørt fra flere der har taget sig en spiller efter at have læst et par af dem, så jeg tænker ikke jeg ligger for lavt i eksplicit beskrivelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) numsekenderen skrev, for 10 minutter siden: selvfølgelig... men kvinden skal ikke spørges først Hvem bestemmer det? Er det skrevet ned nogle steder? Findes der en over komité der bestemmer hvad man skal tale med kvinder om? Redigeret 9. Februar, 2022 af Den lille frøken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, for 13 minutter siden: Hvem bestemmer det? Er det skrevet ned nogle steder? Findes der en over komité der bestemmer hvad man skal tale med kvinder om? Ja - det er en "objektiv" anmeldelse og ikke hvad pigen synes er skønt at kunden skriver for at at score lidt billige point Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 Lauersen skrev, for 20 minutter siden: Du må da bruge dem til lige det du vil. Har hørt fra flere der har taget sig en spiller efter at have læst et par af dem, så jeg tænker ikke jeg ligger for lavt i eksplicit beskrivelse. spille pik til en anmeldelse ??? så mangler man godtnok stimuli Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 9. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, 1 time siden: Hvis man " vælger" at dyrke sex med en fra sit eget køn, skal man så udskammes Nej, men du blander tingene sammen og afsporer tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg