Hop til indhold
Brutus

"plastikpatter" og "duckface"

Recommended Posts

numsekenderen skrev, for 28 minutter siden:

åh nej så mange klaphatte dette site tiltrækker..

det er lige meget om det er her, eller fb eller de 10,000 andre sociale medier, men der mangler tydligt admins her på eroguide :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Svendsenaalborg skrev, 1 time siden:

Hold nu op… Tråden handler altså ikke om dig…:)

Min faste 100% kritiker, Svendsen, slår til igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Svendsenaalborg skrev, 1 time siden:

Men hvor går grænsen? 
Må man kommentere på, hvor store brysterne er, eller må man kun det, hvis der er reklameret med noget forkert?

Jeg er fx primært til store piger; må jeg kommentere, at pigen er stor (og dejlig i mine øjne)? Jeg synes, en stor klit er pissefrækt; må jeg kommentere på det; eller må jeg evt kommentere på det, hvis jeg skriver, at det er jeg glad for? 

Det vigtigste må være tonen og ordvalget, og så er der selvfølgelig en svær opgave i at finde balancen ift, hvad man kan skrive. 

Hvis man ikke må beskrive tingene objektivt og i et pænt sprog, så giver et forum for anmeldelser ikke mening; det kan også være en synspunkt, selvfølgelig. 

Tråden handler ikke om dig og dine præferencer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chris Cornell
Annika.Sofia.A skrev, for 2 timer siden:

Korrekt... Du har fanget den. Der er flere af mine danske kolleger som opgiver at kommenter på indlæg herinde, fordi de føler de bliver tilsvinet.

For 2 dage siden var der en bruger som skrev, at man som GP ikke måtte blande sig.. for GP'erne var jo ikke blevet spurgt.. :shock:

Det er en sørgelig tendens der hersker herinde. Jeg ville ønske at alle os GP'er ville turde at stå sammen mod de her grumme kommentar, men jeg forstår godt mine kollegaer som ikke orker det. Ofte skal jeg selv have en længere pause herinde fra fordi det ikke er sundt for mit mentale helbred at blive nedgjort så snart man udtrykker en anden holdning. Og ofte er det bare fordi man er kvinde....

Annika - husk at vi er nogen (ganske sikkert flertallet), som nyder at I er herinde.  Det er trods alt jer vi forguder så meget at vi bruger alle vores sparepenge på at nyde jer i små glimt, og ellers dagdrømmer om jer, når I lægger nye billeder op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden:

Men hvor går grænsen? 
Må man kommentere på, hvor store brysterne er, eller må man kun det, hvis der er reklameret med noget forkert?

Nu er det godt nok ikke mig du spurgte, men fra en Aalborgenser til en anden, så får jeg da lige lyst til at give mit besyv med :)

Så længe det skrives med respekt, så kan jeg altså personligt ikke se noget forkert i at skrive nogle detaljer om pigen. 

Nu nævner du selv brysterne, og hvis du nu skrev, at hun havde et par store flotte fyldige bryster, så vil hun da sikkert blive glad for det. Det vil være respektfuldt at skrive. Man kunne også finde en masse andre ting på en kvindekrop, som kunne fremhæves med respekt. 

Skrev du nu omvendt, at hendes store bryster nærmere lignede en skisok med en femmer i, så vil det nok ikke blive taget så godt imod. Det ville pigen nok blive lidt ked af at læse, og så synes jeg faktisk ikke man skal skrive det. Ikke på den måde i hvert fald. 

Forleden skrev jeg om, at Loren har en flot navlepiercing, der passer perfekt til hendes flade veltrænede mave. Det var detaljeret, men skrevet i respekt og med fuld beundring for hende, da jeg synes hun er hamrende lækker. 

Jeg vil da godt nok blive ked af det, hvis nogle GP’er synes, at det er en iagttagelse, som burde blive mellem Loren og jeg (den kan i øvrigt ses på hendes fotos). 

Jeg kunne så godt have skrevet detaljeret om, hvad Loren og jeg så lavede sexuelt sammen, men det undlod jeg så, men dermed ikke sagt, at det ikke ville kunne lade sig gøre respektfuldt. Selv tror jeg faktisk ikke, at jeg ville kunne lide at læse om mig selv med intime detaljer, derfor skriver jeg heller ikke de intime detaljer om andre. Men ville da blive glad, hvis der stod at jeg fremstod veltrænet, velplejet og var en sød og sexet mand og så ellers lade det blive mellem hende og jeg, hvordan vi krøllede lagerne sammen. 

Loren har i øvrigt skrevet til mig, at hun er glad for det jeg havde skrevet, så ingen problemer der. 

Men tilbage til spørgsmålet. Jeg synes godt du kan skrive nogle detaljer om pigen, såfremt det er noget du tænker hun vil blive glad for at læse. 

Har du kun negativt at skrive om pigens udseende og det der foregik, jamen så pak det lidt ind. Så må vi skrive en pb, hvis vi vil have nogle detaljer. 

Blot min mening, men som du kan se, så er der mange holdninger til det her! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chris Cornell

Vi skal vel skrive om glædespigerne, som vi ville sige til den face to face. Og som vi ønskede at de skrev om os, hvis fortegnet var ændret. Tvivler på at vi ville blive henrykte, hvis vi som kunder blev anmeldt fx sådan her:

“ fedladen Vestegns-type med uren hud. Absolut ingen røv, men masser af røvhår. Han kom efter 2 minutter, men havde ingen anelse om, hvordan man tilfredsstiller en kvinde. Der bliver ingen gentagelse herfra”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 5 timer siden:

En anmeldelse skal bruge til at advare potentielle nye kunder,  hvis GP'en benytter flaske billeder, hvis hun ikke overholder jeres aftale, eller hvis hun har dårlig hygiejne, eller til beskrive om man var tilfreds med oplevelsen eller ej, det gør man også uden at være eksplicit og detaljerede.

Hvem har bestemt det?

Skal vi ikke være ærlige: når en kvinde eller mand vælger at sælge sex og dermed adgang til sin krop bliver kroppen en handelsvare. Kunderne har forskellige præferencer, og det er vel ok at kunderne udveksler informationer om tidligere handler de har indgået for at skabe gennemsigtighed i markedet, og sikre at kunden kan træffe et så informeret valg som mulig ved næste handel, også såvidt angår omtalte vares fysiske egenskaber. Den forventningsafstemning der hermed automatisk sker burde også være til fordel for ærlige sælgere.

De fleste der sælger sex tager sig godt betalt, og det er derfor begrænset hvor mange handler de fleste kunder har mulighed for at indgå, og gennemsigtighed i markedet er derfor et væsentligt element for kunden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 13 timer siden:

Korrekt... Du har fanget den. Der er flere af mine danske kolleger som opgiver at kommenter på indlæg herinde, fordi de føler de bliver tilsvinet.

For 2 dage siden var der en bruger som skrev, at man som GP ikke måtte blande sig.. for GP'erne var jo ikke blevet spurgt.. :shock:

Det er en sørgelig tendens der hersker herinde. Jeg ville ønske at alle os GP'er ville turde at stå sammen mod de her grumme kommentar, men jeg forstår godt mine kollegaer som ikke orker det. Ofte skal jeg selv have en længere pause herinde fra fordi det ikke er sundt for mit mentale helbred at blive nedgjort så snart man udtrykker en anden holdning. Og ofte er det bare fordi man er kvinde....

Er så enig med dig.

Sociale medier er gennemgående usunde for brugernes mentale helbred, specielt dårligt modererede sites såsom FB.

Der sker et eller andet grimt med folk, når de kan sidde trygt og sikkert bag skærmen og ustraffet lade sine indre  svinehunde kommer frem og bjæffe løs.

Selv har jeg for nyligt forladt to ellers spændende fora (Historie og foto relaterede)  fordi ekstremister efterhånden overtog scenen og ødelagde den ellers gode tone og behagelige debat.

Jeg er heller ikke på Facebook, Twitter eller lignende skod medier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gh0st skrev, for 27 minutter siden:

Sociale medier er gennemgående usunde for brugernes mentale helbred

JA, det ses nedenstående:lol:

Gh0st skrev, for 24 minutter siden:

svinehunde kommer frem og bjæffe løs

specielt dårligt modererede sites såsom FB

Jeg er heller ikke på Facebook, Twitter eller lignende skod medier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 16 timer siden:

Men hvor går grænsen? 

Jeg er fx primært til store piger; må jeg kommentere, at pigen er stor (og dejlig i mine øjne)? Jeg synes, en stor klit er pissefrækt; må jeg kommentere på det; eller må jeg evt kommentere på det, hvis jeg skriver, at det er jeg glad for? 

Det vigtigste må være tonen og ordvalget, og så er der selvfølgelig en svær opgave i at finde balancen ift, hvad man kan skrive. 

Hvis man ikke må beskrive tingene objektivt og i et pænt sprog, så giver et forum for anmeldelser ikke mening; det kan også være en synspunkt, selvfølgelig. 

Hvorfor har DU et behov for at udtrykke om hun har store bryster? GP'en har lavet en annonce med billeder, så folk kan jo nemt se om hun har store eller små bryster.

Hvorfor skal du kommenter på om hun er stor? Det kan folk da ligeledes se på hendes billeder. 

Måske synes du en stor klit er fræk, men det giver dig ikke ret til at skrive om det. Du ved ikke om GP'en selv er ulykkelig over hendes store klit, men fordi du skriver det så ved alle både mænd og kvinder om det herinde på EG, hvilket er frit tilgængelig for hele offentligheden. Det handler ikke om dig, og dine præferencer. Det handler om respekt for andre mennesker. 

Du kunne jo skrive til hende efterfølgende '' Tak for et dejligt besøg, jeg nyder dig og ******'' Det behøver altså ikke være noget du går i detaljer med overfor alle andre.

Jo..Anmeldelser giver netop mening i forhold til at advare mod falske billeder, falsk markedsføring, aflysninger af aftaler osv osv.

Lige nu handler det mere om hvem der kan skrive flest udpenslede og eksplicitte detaljer... sørgeligt

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, 1 time siden:

Hvorfor har DU et behov for at udtrykke om hun har store bryster? GP'en har lavet en annonce med billeder, så folk kan jo nemt se om hun har store eller små bryster.

Hvorfor skal du kommenter på om hun er stor? Det kan folk da ligeledes se på hendes billeder. 

Måske synes du en stor klit er fræk, men det giver dig ikke ret til at skrive om det. Du ved ikke om GP'en selv er ulykkelig over hendes store klit, men fordi du skriver det så ved alle både mænd og kvinder om det herinde på EG, hvilket er frit tilgængelig for hele offentligheden. Det handler ikke om dig, og dine præferencer. Det handler om respekt for andre mennesker. 

Du kunne jo skrive til hende efterfølgende '' Tak for et dejligt besøg, jeg nyder dig og ******'' Det behøver altså ikke være noget du går i detaljer med overfor alle andre.

Jo..Anmeldelser giver netop mening i forhold til at advare mod falske billeder, falsk markedsføring, aflysninger af aftaler osv osv.

Lige nu handler det mere om hvem der kan skrive flest udpenslede og eksplicitte detaljer... sørgeligt

Jeg tror ikke helt, du har styr på begreberne “anmeldelse” hhv. “advarsel”:)

Selvfølgelig må man advare mod fx. falske billeder; det kunne man meget passende gøre i det forum, som netop hedder, wait for it…, “Falsk markedsføring”…;)

En anmeldelse er noget andet; det kan du så være for eller imod, og jeg er enig i, at området i sig selv, en anden person, gør det til en svær balancegang. En anmeldelse handler om, hvad man som besøgende har oplevet, og hvordan det svarede til ens forventninger. Den hænger naturligvis meget sammen med pigens annonce, men ikke alt kan ses på billeder fx.

Det er svært at vurdere, hvad man kan skrive i en anmeldelse, men vi kan ikke bare forbyde ting og skriverier, fordi vi er uenige om deres relevans. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det handler ikke om dig, og dine præferencer.

Jo, det er jo netop lige hvad det gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Redigeret for 2 timer siden af Annika.Sofia.A

Fordi det er super relevant. Vi har mange bruger herinde, som nærmest specifikt søger piger med store bryster og nogle gange jo større jo bedre. Derfor er det super relevant når @Svendsenaalborgskriver i sine anmeldelser om pigens bryster var lige så store som billederne viser eller hvad de nu var. Om brysterne var ægte, hårde eller bløde osv. 

Det kan sagtens skrives med respekt og det er trods alt et anmeldelsesforum det her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 20 timer siden:

Nej.... Det er ikke dit valg hvordan du kommenter på andres kønsdele. Det er IKKE i orden. Hvad hvis jeg synes din pik var lille, skæv, og ulækker, skulle jeg så skrive en anmeldelse til alle mine kollegaer og ligge denne anmeldelse på EG som er fuldt ud offentlig,  hvor også andre mandelige kunder også kunne læse med.. Ville du synes det var rart?..... Nej vel!

Hvis du havde booket @numsekenderen som gigolo og lagt en anseelig sum for at han skulle bruge sin pik, ville jeg finde det i orden at skrive at den var "lille, skæv og ulækker" hvis det var tilfældet.

Annika.Sofia.A skrev, for 20 timer siden:

Det er da almen respekt for andre mennesker! 

En anmeldelse skal bruge til at advare potentielle nye kunder,  hvis GP'en benytter flaske billeder, hvis hun ikke overholder jeres aftale, eller hvis hun har dårlig hygiejne, eller til beskrive om man var tilfreds med oplevelsen eller ej, det gør man også uden at være eksplicit og detaljerede. Vi skal ikke udleverer hinanden! Det er sygt at retfærdiggøre dette!

Lad os nu finde medmenneskeligheden frem og opføre os ordenligt :)

Medmenneskelighed skal vi altid udvise :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Søren A skrev, for 6 minutter siden:

Fordi det er super relevant. Vi har mange bruger herinde, som nærmest specifikt søger piger med store bryster og nogle gange jo større jo bedre. Derfor er det super relevant når @Svendsenaalborgskriver i sine anmeldelser om pigens bryster var lige så store som billederne viser eller hvad de nu var. Om brysterne var ægte, hårde eller bløde osv. 

Det kan sagtens skrives med respekt og det er trods alt et anmeldelsesforum det her. 

Helt enig - der er en GP der har fået trusserne i den gale hals der kommenterer mod bedrevidende... klart vi må beskrive kønsdele, behåring, bryster, røv og numsehul.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Bear skrev, for 1 minut siden:

Hvis du havde booket @numsekenderen som gigolo og lagt en anseelig sum for at han skulle bruge sin pik, ville jeg finde det i orden at skrive at den var "lille, skæv og ulækker" hvis det var tilfældet.

Medmenneskelighed skal vi altid udvise :)

præcis :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Davs

Nu kan det jo godt være at vi piger tager penge, for det her sexerri...men det er jo ikke ensbetydende med at vi skal beskrives, som om vi ligger i cellofan i en kølemontre i et supermarkede.

(her er det man skal se billedet for sit indre øje):D

Ville jer drenge, skrive anmeldelsen, som I nogengange gør, hvis pigen sad overfor? eller hvis I havde været til fest med hende eller lign.? nej vel

Men fordi hun bliver betalt, bliver hun reduceret til en vare, man kan tillade sig at skrive hvad som helst om.....hun er jo bare en "vare"!

Herinde er der nogen (jeg har min egen) der direkte sætter en ære, i at være led/ond/modbydelig/nedladende overfor pigerne, og som nogen skriver der bliver færre og færre piger, herinde.

Ja det kræver hård hud på brystet at blive ved med at skrive herinde, man skal syntes det er sjovt.....men det gør også pokkers ondt til tider, når der er en, der nyder at generer en.

Men jeg kan da kun appellere til de drenge, der kan se, når der er skrevet grimt om en pige, eller en piger er ved at miste modet i en debat eller lign. at de kommer op på deres hvide gangere, og finder deres rustning frem og optræder som riddere, det kræver så lidt, men betyder så meget. For der må være gentlemen tilbage i denne verden.

Kom frit frem....så kommer alle skønjumfruerne også!:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden:

Davs

Nu kan det jo godt være at vi piger tager penge, for det her sexerri...men det er jo ikke ensbetydende med at vi skal beskrives, som om vi ligger i cellofan i en kølemontre i et supermarkede.

Ville jer drenge, skrive anmeldelsen, som I nogengange gør, hvis pigen sad overfor? eller hvis I havde været til fest med hende eller lign.? nej vel

Men fordi hun bliver betalt, bliver hun reduceret til en vare, man kan tillade sig at skrive hvad som helst om.....hun er jo bare en "vare"!

Herinde er der nogen (jeg har min egen) der direkte sætter en ære, i at være led/ond/modbydelig/nedladende overfor pigerne, og som nogen skriver der bliver færre og færre piger, herinde.

Ja det kræver hård hud på brystet at blive ved med at skrive herinde, man skal syntes det er sjovt.....men det gør også pokkers ondt til tider, når der er en, der nyder at generer en.

Men jeg kan da kun appellere til de drenge, der kan se, når der er skrevet grimt om en pige, eller en piger er ved at miste modet i en debat eller lign. at de kommer op på deres hvide gangere, og finder deres rustning frem og optræder som riddere, det kræver så lidt, men betyder så meget. For der må være gentlemen tilbage i denne verden.

@Lady Cherie Du har så evigt ret. Jeg må sige du rammer spot on. Nogle herinde skriver de mest grimme og personlige ting om pigerne og er fuldstændig ligeglade med deres følelser og man kan sidde og bliver virkelig flov over sit eget køn . Når en pige kommer med sin mening herinde på debatterne eller på en anmeldelse så bliver hun pillet ned af en der bare skal sidde og være træls bare for at være træls. Jeg håber ikke i mister modet eller giver op, og jeg synes der skal komme flere af jer og i skal blive ved med det i gør for i gør det godt og vi er mange herinde der påskønner at i kommer med jeres meninger og deltager i debatterne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 17 minutter siden:

Davs

Men må man i dine øjne beskrive noget? For ja; I er mennesker og ikke kød i supermarkedet. Men I tager netop også penge for en ydelse. Så det er altså et område, der er specielt og må rumme hensyn til begge sider af branchen og valget om at være glædespige  

Nogle anmeldelser beskriver pigen som “petit”; det er af en eller anden grund generelt set en god ting, og jeg har vist aldrig læst nogen klage over det. Er det ok? (Det er fx relevant for mig, fordi en petit pige næppe vil kunne klare osv… Høhø:wink:…).

Er det så evt. også ok at beskrive en anden pige som stor eller hvilket ord, man nu kan finde, der ikke er værdiladet? Diskussionen har før kørt herinde om, hvordan man omtalte netop store piger på en ordentlig måde.  

Må man skrive, at hun har dejlige store bryster? 

Og hvad med de ting, som ikke kan ses med det blotte øje; hvis hun er kærlig, sjov, humoristisk, reserveret, kølig, træt, sur osv. osv.?…

SELVFØLGELIG skal man skrive pænt, og de fleste mennesker kan da heldigvis også selv læse… Hvis en anmeldelse bruger et grimt og nedværdigende sprog om en pige, så er der forhåbentlig ikke nogen, der tager den alvorligt (og hvor er moderatorerne egentlig henne så?…), men en sober anmeldelse behøver ikke være positiv; ikke alle besøg falder heldigt ud, og ikke alt fremgår af billederne. 

De knallerter, der ikke kan finde ud af at skrive pænt, skal ikke sætte dagsordenen; de skal bare smides ud. På samme måde som de piger, der snyder med billeder, forudbetaling osv osv, heller ikke skal tegne billedet af alle pigerne. 
Det er jo slet ikke de mennesker, der er interessante at diskutere, for der kan ikke være nogen tvivl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 8 timer siden:

Men hvorfor forarges du over at nogle skriver sin begejstring over de store bryster? Og måske at de er krammevenlige. Det kan bestemt have stor betydning, da nogen absolut ikke er. Altså store OG krammevenlige :wub:

Ja, men det bekræfter jo at billederne taler sandt.

Måske synes du en stor klit er fræk, men det giver dig ikke ret til at skrive om det. Du ved ikke om GP'en selv er ulykkelig over hendes store klit,

Enig i at det ville være godt at få bekræftet at det er ok med kvinden, med mindre hun selv fremhæver den i billede eller tekst.

Nej da, også som appetitvækker for en god oplevelse, en dygtig forfører, en sexet kvinde, en frækkert, en... bliv selv ved. Det er det jeg helst vil vide, altså hvordan og hvor god kvinden er til jobbet. Jeg håber jo en (dejlig) service og en illusion.

Dejligt, hvis det er ok med kvinden.

Lady Cherie skrev, for 35 minutter siden:

men det er jo ikke ensbetydende med at vi skal beskrives, som om vi ligger i cellofan i en kølemontre i et supermarkede.

Her kunne jeg ellers godt få nogle slemme tanker med dig i hovedrollen, kære lady :D

Lady Cherie skrev, for 36 minutter siden:

Bestemt ikke "bare"en vare, men man skal naturligvis ikke skrive nogetl, som man ikke kan sige til hendes ansigt. Vel at mærke med respekt.

Lady Cherie skrev, for 38 minutter siden:

Herinde er der nogen (jeg har min egen) der direkte sætter en ære, i at være led/ond/modbydelig/nedladende overfor pigerne,

Og det er ALDRIG i orden. Heldigvis er der også mange der reagerer, og ikke kun blandt kvinderne.

Lady Cherie skrev, for 39 minutter siden:

For der må være gentlemen tilbage i denne verden.

Og det synes jeg faktisk også der er, men de skal jo også have hår på brystet, når tråden løber løbsk og admin løfter pegefingeren. Uanfægtet at det sker i den gode mening.

Grundløse beskyldninger fra forsmåede kunder, bliver jo også irettesat eller mistænkeliggjort.

Lady Cherie skrev, for 44 minutter siden:

Hmm... Jeg håber faktisk ikke det er sandt, for jeg ville sgu nødig støde på en jomfru :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Hr. Svendsen

Nu skal vi to jo ikke diskutere hvad man må og ikke må...for det er vi to jo sådan set enige om...så længere er den ikke.

Men der er jo de Bøhtosser, der ikke fatter en meter af hvad det vil sige at skrive i et høverisk sprog.

Man kan faktisk sagtens skrive en anmeldelse uden at blive vulgær eller nedladende eller det der ligner, hvis man vil.

Men jeg tror faktisk at der er nogen mænd der tror, at nu er vi virkelig i drengeværelset, så får den hele armen med pik, kusse og sæd i hendes fjæs og hun skal satandem ha noget af fars kølle....osv, for nu skal han vise at han er virkelig en mand han er...og godt nok har han betalt for det, men det er så en biting....han er bare  m a n d e n. (og når han s¨er færdig med at lege med puteren, så går han ud og støvsuger til konen kommer hjem):D

Herinde pipper alle med deres næb...men man kan godt gøre det sådan på en måde, som hvis man stod overfor personen.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 5 minutter siden:

Kære Hr. Svendsen

Nu skal vi to jo ikke diskutere hvad man må og ikke må...for det er vi to jo sådan set enige om...så længere er den ikke.

Men der er jo de Bøhtosser, der ikke fatter en meter af hvad det vil sige at skrive i et høverisk sprog.

Man kan faktisk sagtens skrive en anmeldelse uden at blive vulgær eller nedladende eller det der ligner, hvis man vil.

Men jeg tror faktisk at der er nogen mænd der tror, at nu er vi virkelig i drengeværelset, så får den hele armen med pik, kusse og sæd i hendes fjæs og hun skal satandem ha noget af fars kølle....osv, for nu skal han vise at han er virkelig en mand han er...og godt nok har han betalt for det, men det er så en biting....han er bare  m a n d e n. (og når han s¨er færdig med at lege med puteren, så går han ud og støvsuger til konen kommer hjem):D

Herinde pipper alle med deres næb...men man kan godt gøre det sådan på en måde, som hvis man stod overfor personen.

:)

Helt enig. Men jeg kan nu også godt beskrive mørbraden i cellofanen i et ordentligt sprog:)

Så ER vi egentlig enige?

Altså er det i dine øjne ok med beskrivelser, når “bare” sproget og tonen er pæn? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære hr. Svendsen

Nu skal du ikke lege citronpresser med mig...

Jeg har altid sagt:

Skriv anmeldelser Var det godt? skriv om det, var det mindre godt? fortæl det til pigen, måske hun kan gøre noget for at rette op på det.....var det dårligt? hun stjal dine penge osv...advar andre!

Man kan sagtens skrive en god anmeldelse så pigen bliver glad og stolt, og måske undlade ting ved hende der er mindre heldige, men fremhæve hendes fordele, hendes forcer, og hvis der er ting hun er rigtig god til....skriv det.

Hvis du er ude i: hendes brystmål er: hendes hårlængde er: hendes : hendes: hendes: hendes: hendes: og i øvrigt brugte hun st. 39 i sko og havde parfume chanell no5 på nej det er ikke ok.

NÅR du er enig med MIG i det så er VI enige:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Der har været flere kommentarer, som går på, om vi så slet ikke kan skrive om vores eventyr!?
Her er min mening:
Vi skal passe på med ikke at blive bange for vores egen skygge. Det handler jo bare om almindelig anstændighed og respekt for vores medmennesker.

Som med den nye samtykkelov, der jo ikke handler om at udfærdige et skriftligt dokument underskrevet af en advokat inden man har sex, men om at "mærke efter" hos sig selv og sin partner om det vi har gang i er det rigtige for os begge to. (Jeg var i øvrigt bestemt ikke begejstret for den lov i starten men har accepteret, at den nok alligevel er ok, måske nødvendig).

For selvfølgelig kan vi fortælle om en god eller dårlig oplevelse med en glædespige.
Jeg læser selv gerne en velfortalt beretning fra et spændende stævnemøde med en skøn pige. Eller en knapt så godt fortalt historie, for den sags skyld. Det vigtige er respekten og anstændigheden. Begge parter skal kunne have sig selv med i det. Også selvom det måske handler om luderleg og underkastelse.

Er du i tvivl, så lad være. For det må bestemt kunne give et sug i maven, at læse sig hudløst beskrevet. Totalt blottet, som man måske kun ønsker at være i en intim stund, ikke udstillet for alverden.
- Og nedgørende kommentarer er aldrig ok.

/Brutus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
N10Ah skrev, for 2 timer siden:

Når en pige kommer med sin mening herinde på debatterne eller på en anmeldelse så bliver hun pillet ned af en der bare skal sidde og være træls bare for at være træls.

Jeg bliver ærligt talt lidt træt af, at blive ved med at læse den fortælling om, at hver gang en pige herinde kommer med sin mening, så bliver hun pillet ned. 

Hvis det er fortællingen, der bliver ved med at blive fortalt, så ender det jo med at blive den objektive sandhed, men det er det jo ikke vel. 

Tag de tre GP’er som har været aktive i debatten her - og tak for det - så er der da ingen af dem, der er blevet pillet ned på trods af, at det i øvrigt nok er dem, der har måske har haft den hårdeste retorik i tråden. 

Men ja, de får da lidt modspil, ligesom vi får noget modspil af dem og det er da kun fint, at vi kan have en dialog og have en debat om noget, som åbenlyst betyder noget for os.

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...