stramfyr 0 Skrevet 9. Februar, 2022 Hva syndes i er bedst bolle eller få en sutter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mystx 101 Skrevet 9. Februar, 2022 stramfyr skrev, for 2 minutter siden: Hva syndes i er bedst bolle eller få en sutter? Lidt som at spørge: kan du bedst lide bøf eller kylling? Nogle gange har man lyst til det ene, andre gange det andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 10. Februar, 2022 Er det "Stramfyr" 14 år der spørger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 10. Februar, 2022 stramfyr skrev, for 1 time siden: Hva syndes i er bedst bolle eller få en sutter? Hallo - er der nogen hjemme!! Jeg foretrækker en fastelavnsbolle. Sutter er forbeholdt babyer. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 10. Februar, 2022 Krølle Bølle Jr. skrev, for 7 timer siden: Hallo - er der nogen hjemme!! Jeg foretrækker en fastelavnsbolle. Sutter er forbeholdt babyer. Ja fastelavn boller er bedst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 10. Februar, 2022 stramfyr skrev, for 9 timer siden: Hva syndes i er bedst bolle eller få en sutter? Velkommen ind i voksen verden. For nogle mænd forstærker helt andre sex ydelser. Gå efter hvad du selv synes er fræk i stedet for hvad fleretalt synes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 10. Februar, 2022 (edited) Det er jo lidt hvad man er til, for mit vedkommende er sex noget af det mest intime og hellige og efter min mening ikke noget der bare skal overståes, jeg har heller ikke sex med en bare for at få lettet trykket. jeg vil sige at det mest smukke ved sex er nærheden og det nærværende mellem to mennesker, at se en kvindes nydelse er noget af det smukkeste for mig. Følelsen af at blive begæret af et andet menneske kan ikke beskrives. Så jeg foretrække vel samlejet. Redigeret 10. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg