Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/326979

Besøgte Linda i mandags. Lille sød og smilende pige med en harmonisk krop hvor det hele passer sammen. Hendes ung pige bryster passer fint til kroppen. Lidt sjovt, men hun har hår på fissen. :)

Det var en sød oplevelse med blide små kys – forsigtigt og ikke for dybt blow, men på en sød måde. Hun agerer fint når hun bliver slikket :) Sexdelen ikke noget at klage over.

Berøringsvenlig og autentisk i hendes service. Alt sødt og blidt. Og kom jeg på de kanter inden hun rejste videre til Spanien, besøgte jeg hende gerne igen. Sikker på hun ville vinde ved nærmere bekendtskab. Alt i alt et godkendt besøg med stort potentiale ved de næste besøg. Hun vinder i den grad af hendes personlighed. Et lille minus, men tror det ville komme hen ad vejen - lidt mere rockmusik. :) :rolleyes:

Det er snævert i lokalet – og tilgangen til badet er ikke det bedste, men det lever jeg fint med når alt fremtræder RENT.

Så hermed også en Rose til mutter der styrer løjerne. Hun finder åbenbart nogle søde piger, men jeg kunne godt tænke mig hun fik en pige stalden, der var lidt mere musik i – på den gode GFE front :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Månestjerne skrev, for 8 timer siden:

Hendes ung pige bryster passer fint til kroppen. Lidt sjovt, men hun har hår på fissen. :)

Dog lidt svært at se hvem hun er på billedet uden navn :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere erfaringer herfra? Ser godt ud. Tror jeg vil forbi en af dagene.

jeg ser at de har rimming på menukortet. Er det noget der er nogen der har erfaringer med? Jeg har kun prøvet det en enkelt gang i udlandet, hvor hun gjorde det kortvarigt og endda uden at jeg havde bedt om det. Det var satme frækt og det kunne jeg godt tænke mig at prøve igen. Men jeg har simpelthen ikke kunnet få mig selv til at bede om det endnu. Men når de nu har det på menuen…. ;-) 
Nogen erfaringer med prisniveau på den slags?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 3 minutter siden:

Flere erfaringer herfra? Ser godt ud. Tror jeg vil forbi en af dagene.

jeg ser at de har rimming på menukortet. Er det noget der er nogen der har erfaringer med? Jeg har kun prøvet det en enkelt gang i udlandet, hvor hun gjorde det kortvarigt og endda uden at jeg havde bedt om det. Det var satme frækt og det kunne jeg godt tænke mig at prøve igen. Men jeg har simpelthen ikke kunnet få mig selv til at bede om det endnu. Men når de nu har det på menuen…. ;-) 
Nogen erfaringer med prisniveau på den slags?

Nå, nu er linket ændret. Før var det denne her man fik op

https://annoncelight.dk/showad/337294

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Linda her i weekenden. Hun er den pige man gerne vil tage med hjem…. Kæft hun er fræk og helt naturligt. God til massage og en krop, som i min verden, siger spar 2…

Hun var nøgen unden massagen og derefter en pussyslide og et blow som godt kunne være dybere.. Hende ned og lægge og fik smagt på en frisk og velduftende fi…. Hun var naturligt våd så ingen problemer med at trænge i bund. Til info er hun specielt glad for langsomme lange bevægelser.

Jeg var ved at være der og ville gerne afslutte på brysterne. Kæft det var frækt med hende liggende på briksen, skiftevis hånd og blow og mig med en/to finger i hende. Hun blev mere er mere våd og da det begyndte at smaske kunne jeg ikke holde længere….

Sindsyg dejlig oplevelse med en sindsyg dejlig pige….

Sagde hun rejste på ferie på Gran Canarie og kom tilbage, men man ved jo aldrig…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Syvnitretten skrev, for 1 time siden:

Nogen der har opdateret link til annoncen ? 

Alle 3 piger hos Tiger/Rose er rejst hjem/på ferie, så du er desværre en postgang for sent ude. Måske kommer en eller flere af dem retur.

Redigeret af 100% Gavtyv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...