Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Marts, 2022 exostar skrev, for 5 minutter siden: ved du om de modtaget sms booking på det nummer du skrev? Jeg har altid ringet på det. Ved ikke om det er et mobilnummer. Men mutter taler dansk, så ring bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den halvfede 3 Skrevet 2. Marts, 2022 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Dronning Margrethes Vej 31 8200 Aarhus N Tlf. 86 21 25 27 Jeg er ikke helt sikker på nummeret er rigtigt mere, men prøv. Har Lily selv godkendt at du oplyser adressen herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Marts, 2022 Den halvfede skrev, for 6 minutter siden: Har Lily selv godkendt at du oplyser adressen herinde? ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 2. Marts, 2022 exostar skrev, for 7 timer siden: Tusinde mange mange tak Hr Aarhuselsker, beklager jeg ikke var høflig, sætter pris på din info ved du om de modtaget sms booking på det nummer du skrev? Da det er et “86” nr tror jeg ikke du skal forvente at en sms vil gå igennem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 129 Skrevet 3. Marts, 2022 Ham der gutten skrev, for 11 timer siden: Da det er et “86” nr tror jeg ikke du skal forvente at en sms vil gå igennem Man kan godt sende en sms til nummeret, det gør jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denungegænger 0 Skrevet 31. Maj, 2022 Aarhuselsker skrev, den 2.3.2022 at 14:05: ja Ved du hvor Lily er nu? Trænger til at besøge hende igen - har oprettet denne bruger i håbet om at finde hende haha. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Maj, 2022 Denungegænger skrev, for 11 minutter siden: Ved du hvor Lily er nu? Trænger til at besøge hende igen - har oprettet denne bruger i håbet om at finde hende haha. På forhånd tak Ikke sikker, men spørg på Dr. Margrethesvej, nævnt længere oppe i tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denungegænger 0 Skrevet 31. Maj, 2022 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Ikke sikker, men spørg på Dr. Margrethesvej, nævnt længere oppe i tråden Jeg har allerede snakket med dem, og mutter ved det desværre ikke :/ Mener efterhånden at have prøvet alt haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Maj, 2022 Denungegænger skrev, for 5 minutter siden: Jeg har allerede snakket med dem, og mutter ved det desværre ikke :/ Mener efterhånden at have prøvet alt haha Ok, så har jeg ikke yderligere forslag Men lav en tråd i efterlysninger på hende, hun har jo en del afhængige mænd omkring sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 25. November, 2023 Pigen i annoncen kalder sig nu Miya. Er det den samme? https://annoncelight.dk/showad/255824 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 207 Skrevet 25. November, 2023 Lily i Aarhus finder du her: https://annoncelight.dk/showad/360497 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg