Hop til indhold

Recommended Posts

Havde en forrygende halv time med Ema denne aften - der er en enkelt ret positiv kommentar under efterlysning, men syntes hun fortjener sine egene ‘rigtige’ anmeldelse. Var lidt spændt da hun ikke er så velbeskrevet, men har spillet pik til hendes annonce lidt tid - og hun lever fint op til hendes billeder - de skønneste naturlige fyldige d-skåls bryster som der ikke er nogle restriktioner på at holde om. Meget berøringsvenlig. Hun startede på alle 4, (som på billedet ser jeg lige) med at vende numse til mig, på sengen, og måtte bare spontant lave knæfald og slikke hende, både i det stramme og våde hul mens jeg holdte fast om hendes bryster inde under - fuck det tændte mig, så spillede den stive af imens. Så kom der nogle kys efter hun vendte sig om, lidt forsigtige til en start, men de blev både våde og dejligt grådige sidst i seancen. Hun giver et fint varieret - både håndfrit og vedvarende øko blowjob som jeg kan lide det (hun spurgte om med eller uden - god stil) - og hendes hud er dejlig fin og blød - altså …og den der numse, røven … - det er virkelig sjældent kondom ikke dræber rejsningen for mig og heller ikke her kunne jeg holde den, men så blev det til en masse kæl og snav og handjob/blowjob og jeg fik en lækker forløsning. 
Hun taler fint engelsk og har en super dejlig og frisk personlighed. Adspurgt ville hun blive her noget tid, hvis der kom nok gang i butikken - jeg skal derhen igen :-)

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Vildsvin

Tak for anmeldelsen. Hun ser godt nok lækker ud og den numse, som du skriver…B)

Ved du om hun tilbyder græsk? Kan ikke rigtig se det af hendes annonce. Kunne være super først at slikke hende i stjernen og den glatte fisse, som du også skriver, mens hun ligger på alle fire, og så tage hende grundigt analt mens hun er på alle fire. Tror ikke jeg vil holde længe. :)

Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, 1 time siden:

- det er virkelig sjældent kondom ikke dræber rejsningen for mig og heller ikke her kunne jeg holde den,

Tak for anmeldelsen. Jeg har selv kigget på hende - hvilken højde/vægt vil du skyde hende til?

Har du overvejet at spørge din læge om nogle af de blå piller….så er det problem løst ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 7 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Jeg har selv kigget på hende - hvilken højde/vægt vil du skyde hende til?

Har du overvejet at spørge din læge om nogle af de blå piller….så er det problem løst ;)

Tænker hun er 160-65 ? og vel 60 -65 kg - meget fin krop - og ikke så stor, men ikke nødvendigvis petit - Ja har overvejet det, men er det ikke en glidebane med de blå piller og vil læge bare udskrive det? Frister :-)  og @Larsl den med om hun giver anal må du spørge hende om, jeg ved det ikke. Fik lov til at lege sådan i ydrekanten af røven med en finger, forsigtigt mens hun gav mig blow og spillede den af på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 8 minutter siden:

men er det ikke en glidebane med de blå piller

Det er en lang diskussion, som egentlig ikke egner sig til en anmeldelsestråd. Men kort: Måske. Det kan gå to veje: Du kan blive psykisk afhængig af en pille for at opnå og bevare rejsning (fx ved at blive bekymret over om du kan bevare den, når du ikke har taget pillen, og det bliver så en selvopfyldende profeti). Men omvendt kan den fjerne den bekymring du har nu (du har jo en fasttømret opfattelse af at kondomer hæmmer din rejsning, som bliver en selvopfyldende profeti). Med pillen kan du bryde det bekymringsmønster og senere "trappe ud" igen.

Så der er intet klart svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 3 timer siden:

Ja har overvejet det, men er det ikke en glidebane med de blå piller og vil læge bare udskrive det? Frister :-) 

Som Advarsel skriver…

Det har hjulpet mig og det er fedt at kunne præstere hver gang :)

Jeg fortalte blot min læge at jeg synes der var lidt problemer med rejsning i ny og næ - ingen problemer i at få en recept

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inspireret af ovenstående besøgte jeg Ema.

Ankomer til stedet og ringer og melder min ankomst. HUn svarer hurtigt at hun vil ankomme og åbne døren.

Der går et stykke tid, hvor der ikke sker noget, så tjekker jeg telefonen at der er en SMS om at jeg skal hen til  nabo indgangen. Kunne simpelthen ikke høre telefonen pga. trafiksstøj

Hun er der sammen med 2 veninder

Fin oplevelse et stykke over middel dog uden at jeg var oppe at ringe.

Det er hende på billederne. Har lige været noget i solarie siden og måske taget et kilo på. Meget charmerende og rigtig god kommunikation om alt muligt.

Jeg tvivler stærkt på at hun er til noget i 2-eren som nogen har ytret ønske om.

Berørings og suttevenlige bryster som gynger perfekt når man kommer i gang.

Hun er ikke til rigtige kys eller en finger.

Hun har en fantastisk dejlig fast krop.

Lige en note til nogen. Hun er svagt parfymeret og duften forsvinder ikke sådan lige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej til alle futadores!

Undskyld hvis jeg skriver på engelsk, men jeg er ikke fra Danmark, faktisk skete det noget mærkeligt, men på samme tid var det meget rart at ske!! For et par uger siden var jeg på en tur til København og ... da jeg havde lyst til action, begyndte jeg at lede efter noget, der behager øjet, jeg ledte efter en blondie skønhed og jeg fandt Ema-profilen... oprindeligt var jeg Jeg siger, at det er en forbandet fejltagelse, fordi jeg kender Ema fra Dubai, da hun arbejdede der meget, gutter, jeg ved ikke, hvordan jeg skal beskrive, hvor sjovt det var, i hvert fald vil jeg forlade hendes profil fra masage republic hjemmeside, og også der har hun en masse flot anmeldelse. Det er en rigtig åbensindet pige og de bedste shaggy bryster, jeg ser i mit liv! :

https://massagerepublic.com/my-profile/ema-real-gfe

Tak Ema, håber vi ses igen på din næste tur i Dubai! Kys og kram

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 12.2.2022 at 08:08:

Tænker hun er 160-65 ? og vel 60 -65 kg - meget fin krop - og ikke så stor, men ikke nødvendigvis petit - Ja har overvejet det, men er det ikke en glidebane med de blå piller og vil læge bare udskrive det? Frister :-)  og @Larsl den med om hun giver anal må du spørge hende om, jeg ved det ikke. Fik lov til at lege sådan i ydrekanten af røven med en finger, forsigtigt mens hun gav mig blow og spillede den af på mig.

Ja lægen udskriver det bare :-) Man siger bare at man i ny og næ oplever ikke at kunne holde den oprejst. Lægen er sq ligeglad, og kommer du fra en lille by hvor alle kender alle, er halvdelen af byens mænd over 40 sikkert også på den pille. Jeg var i den mindste flække på Fyn, altså sådan noget 500 indbygger agtigt. Og de havde hele udvalget og hun rynkede ikke engang på næsen da jeg indleverede recept. ( altså elektronisk) Jeg bruger 25mg og det er den mindste dosis, og giver næsten ingen bivirkninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, den 5.4.2022 at 22:46:

Ja lægen udskriver det bare :-) Man siger bare at man i ny og næ oplever ikke at kunne holde den oprejst. Lægen er sq ligeglad, og kommer du fra en lille by hvor alle kender alle, er halvdelen af byens mænd over 40 sikkert også på den pille. Jeg var i den mindste flække på Fyn, altså sådan noget 500 indbygger agtigt. Og de havde hele udvalget og hun rynkede ikke engang på næsen da jeg indleverede recept. ( altså elektronisk) Jeg bruger 25mg og det er den mindste dosis, og giver næsten ingen bivirkninger.

Men er det ikke en glidebane med de blå. Bliver man afhængig af dem med tid. Jeg tør ikke men klarer den også pt. Ændrer nok holdning hvis jeg engang får svært ved at holde rejsningen

Tænker om nogle kender andre alternativer en den blå. Har hørt om noget gel fra Østen. Er der nogen som kender til det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Erik51 skrev, for 3 timer siden:

Men er det ikke en glidebane med de blå. Bliver man afhængig af dem med tid. Jeg tør ikke men klarer den også pt. Ændrer nok holdning hvis jeg engang får svært ved at holde rejsningen

Tænker om nogle kender andre alternativer en den blå. Har hørt om noget gel fra Østen. Er der nogen som kender til det?

Jeg har heller ikke et problem når jeg er sammen med en kvinde jeg kender og er tryg ved, men tjubang sex uden at så meget som flirte kan godt forvirre lillemanden, så er pillen sq meget god.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...