Hop til indhold

Recommended Posts

Det er planen at besøge Tukta eller Anna for første gang på torsdag. Link er vist unødvendigt :-) 

Jeg har læst en masse fed omtale af især Tukta, men også Anna. For jer som kender damerne godt.....Hvem vil I anbefale at besøge, hvis man hungrer efter en gang vild thai-sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Begge gør det godt. Jeg er også mest til Tukta. 

Idet jeg ved at trådstarter ofte godt kan lide piger med lidt mere ‘sul på kroppen’, bør han ikke se bort fra Anna. Hun er ikke tyk, men hun er højere, har større (godt lavede kunstige) bryster og en større røv. 

God tur!

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 11 timer siden:

Begge gør det godt. Jeg er også mest til Tukta. 

Idet jeg ved at trådstarter ofte godt kan lide piger med lidt mere ‘sul på kroppen’, bør han ikke se bort fra Anna. Hun er ikke tyk, men hun er højere, har større (godt lavede kunstige) bryster og en større røv. 

God tur!

Tak for svar. Og du har fuldstændig ret :-)

Men når det kommer til thai-piger så forholder det sig faktisk lidt anderledes....mærkeligt nok. Det fandt jeg ud af efter jeg engang besøgte May i Odense ved solcenteret :-) 

Kan dog stadig godt li' en thaipige med et par gode lår og en lidt fyldig numse ;-) 

Men der er vist ingen tvivl om hvem jeg skal besøge. Der kommer selvfølgelig lige et lille skriv senere.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...