Hop til indhold

Recommended Posts

En lille anmeldelse herfra

I lørdags besøgte jeg Victoria Gorgeous. Følgende pige:

http://www.massage247.dk/profil.php?id=114

Først og fremmest er billeder 100% ægte.

Jeg går efter latina pigerne, da jeg godt kan lide en lidt fyldig strittene røv hvilket må siges Victoria har. Og yderligere er hun velsignet med et par dejlig store bryster.

En rigtig "fake" pige efter min smag.

Om akten kan siges at det var rigtig godt, hun levede sig ind i situation, og der var ikke det der manglede under den halve time jeg havde bestilt.

Herfra kan hun klart anbefales et visit forbi, hun render lidt frem og tilbage mellem Danmark og Brasilien men grib chancen når hun er her.

Knaegten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tog hen og besøgte hende. :) Hvis man kan lide silikone, og tattoos, så er hun perfekt. Hold da op en krop hun har. Og hun elsker at få slikket fisse.. :)

Kan klart anbefale hende. Hun er her kun et par dage mere.

Nå ja og ansigtet. Det er ganske nydeligt. Men det var nu ikke meget tid jeg brugte på at kigge på det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kalle666

Har været der for 6 mnd. siden. Glimrende oplevelse.

Imponerende numse må man sige. Ved ikke hvordan den er blevet formet så rund, men dejlig det er den.

Hun virkede lidt genert den dag jeg var forbi og forholdte sig også forholdsvis passiv under akten. Fandt dog ud af at hvis hun lå på ryggen kunne jeg få dilleren helt i bund og muligvis også videre op:-) Dejlig følelse. Hun begyndte dog at bløde lidt efter noget tid og blev vist ikke mindre forlegen af det. Hehe..

Men dejlig pige må man sgu sige. Ikke meget kommunikation da hendes engelske vist ikke er helt godt.

Eneste store minus var at hendes hår føltes hårdt og stift. Hun farver det og det var det nok blevet lidt medtaget af.

Jeg foretrækker blødt og fint hår. Farven er mindre vigtig. Blondine-brunette. Tomato-potato. Bare det føles godt.

Kys var hun heller ikke meget for. Men ok, så må hun bare finde sig i det mere fokus på underlivet.. Muahhh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er jeg færdig hos Victoria :-) super lækker pige, hold kæft en krop!

Hun er berøringsvenlig. Jeg fik lov til at slikke hende, og vi havde en fræk 69'er.

Nogle har spurgt ind til hendes røv. Så jeg spurgte hende lige. Det er silikone :) men hold op den er helt fantastisk at se på.

Jeg betalte 1000. For super fransk og dansk.

Hendes engelsk er ikke god, så det er svært at kommunikere. Men hun er sød og du føler dig velkommen. Der var ingen stress med tiden. Da vi var færdige, snakkede vi sammen (så godt som det nu kunne lade sig gøre) og jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at røre hende imens :P

Man skal ikke regne med kys. Men det er også fint nok. Det var det sidste jeg tænkte på. Ville heller glo på loft spejlet da hun red mig :D

God fornøjelse drenge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der for 6 mnd. siden. Glimrende oplevelse.

Imponerende numse må man sige. Ved ikke hvordan den er blevet formet så rund, men dejlig det er den.

Hun virkede lidt genert den dag jeg var forbi og forholdte sig også forholdsvis passiv under akten. Fandt dog ud af at hvis hun lå på ryggen kunne jeg få dilleren helt i bund og muligvis også videre op:-) Dejlig følelse. Hun begyndte dog at bløde lidt efter noget tid og blev vist ikke mindre forlegen af det. Hehe..

Men dejlig pige må man sgu sige. Ikke meget kommunikation da hendes engelske vist ikke er helt godt.

Eneste store minus var at hendes hår føltes hårdt og stift. Hun farver det og det var det nok blevet lidt medtaget af.

Jeg foretrækker blødt og fint hår. Farven er mindre vigtig. Blondine-brunette. Tomato-potato. Bare det føles godt.

Kys var hun heller ikke meget for. Men ok, så må hun bare finde sig i det mere fokus på underlivet.. Muahhh

Denne skal jeg lige forstå??? hvad fedt ved at hammer pik så hårdt i hende så hun bløder??? det forstår jeg ikke... jeg synes mange herinde søges GFE... jeg tænker bare og jeg ved at det er en gammel tråd, men nu er hun i danmark...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kalle666

Der står ingen steder at fedt at hun blødte ;-)

Der står at det var godt at komme heeelt ind og at det var sjovt at hun blev forlegen.

Men ok, lidt sadist er man så måske nok..

Var hun ellers god? Har godt set hun er tilbage..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...