New User 4 Skrevet 15. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/328897 - Jeg besøgte i dag fantastiske Lucía. Hun var utrolig nem at kommunikere med, mht. at aftale tid, ønsker og varighed. - Stedet i Randers var nemt at finde - diskret med masser af parkeringsmuligheder. - Lucía var utrolig imødekommende med et smil på læben som får en til at smide enhver nervøsitet der måtte være. - Hun er nem at kommunikere med, trods oversættelses-appen i ny og næ blev taget i brug. - Hun var iført sexet rødt undertøj som bare sad perfekt over hendes lækre bryster og perfekte røv. - Hun startede med at gøre mig helt tilpas ved at gnide sig op ad mig, både med front og bagpartiet, så jeg hurtigt kom i stemning. - Efter at jeg havde leget med hendes bryster, slikkede jeg hende og hun fulgte op med et dejligt BJ. - Under hele seancen som indeholdte doggy, misionær, cowgirl og reverse er Lucía nærværende 110% - Hun kommer med den ene spanske glose efter den anden - hvilket bare gør at man kommer endnu mere i stemning. - Super sexet og positiv kvinde. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 15. Februar, 2022 Hun er fantastisk, jeg glæder mig virkelig til hun kommer til Århus igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 102 Skrevet 19. Februar, 2022 Thank you, it is always a pleasure for me. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg