Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/335124

Jeg var hos Danske Marie, da jeg endelig fik forbindelse, så havde hun mange undskyldninger.

Vi aftalte et blovjob, da hun havde suttet ca 2 - 3 min, spurgte hun, om jeg ikke kunne få den til at sprøjte.

Havde vi så lavet en masse andet først, så klart, hvis tiden var gået. Det havde vi ikke.

Der var rimelig rytligt, Marie er ikke ret høj.

Hun er lidt buttet, men det er fast også brysterne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Marie M

Man kan jo misforstå hinanden, det var bestemt ikke ment som “gider du skynde dig”. Håber ikke det var din oplevelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Marie M

Jeg har desværre haft lidt tekniske problemer med min telefon, så derfor har det været svært og få forbindelse til mig.. det er desværre lidt ude af mine hænder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Duse skrev, for 19 timer siden:

Så ikke nogen specielt god oplevelse eller hvad.

Har selv haft kig på hende

Nej, det var en kedelig oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Marie M
peterbs skrev, 1 time siden:

Nej, det var en kedelig oplevelse

Det er jeg ked af, du synes. Jeg har heldigvis også mange glade og tilfredse gæster, så er selvfølglig ked af den “negative” omtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har besøgt hende flere gange har kun meget godt at sige især blowjob hvor hun kun bruger munden ikke hænderne som nogen andre piger der tror et blowjob er lig med skal spilles af

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marie M skrev, den 17.2.2022 at 14:04:

Det er jeg ked af, du synes. Jeg har heldigvis også mange glade og tilfredse gæster, så er selvfølglig ked af den “negative” omtale.

Så må man de håbe du kommer med lidt rosende ord om dig ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...