peterbs 9 Skrevet 16. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/335124 Jeg var hos Danske Marie, da jeg endelig fik forbindelse, så havde hun mange undskyldninger. Vi aftalte et blovjob, da hun havde suttet ca 2 - 3 min, spurgte hun, om jeg ikke kunne få den til at sprøjte. Havde vi så lavet en masse andet først, så klart, hvis tiden var gået. Det havde vi ikke. Der var rimelig rytligt, Marie er ikke ret høj. Hun er lidt buttet, men det er fast også brysterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duse 1 Skrevet 16. Februar, 2022 Så ikke nogen specielt god oplevelse eller hvad. Har selv haft kig på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marie M Skrevet 16. Februar, 2022 Man kan jo misforstå hinanden, det var bestemt ikke ment som “gider du skynde dig”. Håber ikke det var din oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marie M Skrevet 16. Februar, 2022 Jeg har desværre haft lidt tekniske problemer med min telefon, så derfor har det været svært og få forbindelse til mig.. det er desværre lidt ude af mine hænder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 104 Skrevet 16. Februar, 2022 Hov, linket virker ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbs 9 Skrevet 17. Februar, 2022 Duse skrev, for 19 timer siden: Så ikke nogen specielt god oplevelse eller hvad. Har selv haft kig på hende Nej, det var en kedelig oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marie M Skrevet 17. Februar, 2022 peterbs skrev, 1 time siden: Nej, det var en kedelig oplevelse Det er jeg ked af, du synes. Jeg har heldigvis også mange glade og tilfredse gæster, så er selvfølglig ked af den “negative” omtale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 17. Februar, 2022 peterbs skrev, for 6 timer siden: Nej, det var en kedelig oplevelse Kan ikke være mere enig, spild af tid og penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 17. Februar, 2022 Jeg har læst sammen dårlige anmeldelser af hende i andre tråde, så mon ikke man skal styre udenom hende... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the xxxxxx 4 Skrevet 18. Februar, 2022 jeg har besøgt hende flere gange har kun meget godt at sige især blowjob hvor hun kun bruger munden ikke hænderne som nogen andre piger der tror et blowjob er lig med skal spilles af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 18. Februar, 2022 Marie du er dejlig, elsker at fiste dig. Kan slet ikke genkende det skrevene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 26. April, 2023 Marie M skrev, den 17.2.2022 at 14:04: Det er jeg ked af, du synes. Jeg har heldigvis også mange glade og tilfredse gæster, så er selvfølglig ked af den “negative” omtale. Så må man de håbe du kommer med lidt rosende ord om dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg