Randy 137 Skrevet 16. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/337526 Kunne ikke stå for titlen. Fik arrangeret en tid i aftes. Pigen er super nem at skrive med, både på engelsk og dansk, hun var også nem at kommunikere med mundtligt, dog ikke en der snakker ørene af dig. Det må være øko chokolade for hun var mere lækker end billederne. Hendes hud var helt fantastisk blød også. Smuk og lækker som kold asti på en varm sommerdag. Hun var berøringsvenlig, og ændrede ikke facon efter betaling. Dejlig sex og kunne mærke hun blødte mere op undervejs da det begyndte at blive godt. Stedet er et BnB og det er OK. Absolut pengene værd, og en af de få gange jeg ikke har været irriteret på mig selv når jeg kørte hjem. 100% klar anbefaling herfra. pro tip: Hun sætter pris på man er soigneret. Så tag et bad og gør dig lækker før du tager derhen. Vær høflig og respektfuld. 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig 33 Skrevet 16. Februar, 2022 Stedet er det et BnB i Næsby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeifNissen 41 Skrevet 17. Februar, 2022 sød tøs.. hun er også cam girl på siden dkwebcam.dk hvis man har lyst til at se hende "live" inden møde.. https://dkwebcam.dk/profile/196909/AriaHill 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 17. Februar, 2022 Hvad er et BnB?...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 17. Februar, 2022 Big3lover skrev, for 2 timer siden: Hvad er et BnB?...... Bed & Breakfast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 17. Februar, 2022 Randy skrev, for 8 timer siden: pro tip: Hun sætter pris på man er soigneret. Så tag et bad og gør dig lækker før du tager derhen. Vær høflig og respektfuld. Øhhhh er det ikke en selvfølge ved ALLE besøg? Ligesom man selv fordrer og forventer pigerne gør og er.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 17. Februar, 2022 Hun har været omtalt før herinde, men kan ikke lige huske hendes navn den gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 17. Februar, 2022 Ekstremtgennemsnitlig skrev, for 15 timer siden: Stedet er det et BnB i Næsby? nej, men det er i odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 17. Februar, 2022 22 cm and thick skrev, for 8 timer siden: Øhhhh er det ikke en selvfølge ved ALLE besøg? Ligesom man selv fordrer og forventer pigerne gør og er.... jo, men måske man gør sig lidt ekstra umage nogle dage mere end andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 17. Februar, 2022 Skovfogeden skrev, for 4 timer siden: Hun har været omtalt før herinde, men kan ikke lige huske hendes navn den gang. Der var en chokolade-pige i Odense for et års tid siden. Hun talte dansk og var meget populær med gode anmeldelser og kunne besøges privat. Nogen der kan huske hendes navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 17. Februar, 2022 Skovfogeden skrev, for 4 timer siden: Hun har været omtalt før herinde, men kan ikke lige huske hendes navn den gang. "Kakao på din pik" tror jeg... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig 33 Skrevet 17. Februar, 2022 Pollerik skrev, for 49 minutter siden: Der var en chokolade-pige i Odense for et års tid siden. Hun talte dansk og var meget populær med gode anmeldelser og kunne besøges privat. Nogen der kan huske hendes navn? Hun hed B.B. De ligner hinanden meget (kan kun vurdere ud fra Kakao’s billeder). BB besøgte jeg i Næsby. Jeg er ret overbevist om at det ikke er den samme pige. Men ligheden er der. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 17. Februar, 2022 Det er samme pige som BB De sidste billeder jeg fik på Snapchat var med den hårfarve. En dejlig pige. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 17. Februar, 2022 Tak til @Ekstremtgennemsnitlig og @Skovfogeden for svar. Alt er løst. Tak for anmeldelse @Randy - total lækker pige du har mødt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nolamercy 52 Skrevet 18. Februar, 2022 Skovfogeden skrev, den 17.2.2022 at 18:30: Det er samme pige som BB De sidste billeder jeg fik på Snapchat var med den hårfarve. En dejlig pige. Du har ret BB/Bunny/Kakaopådinpik samme pige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1458 Skrevet 19. Februar, 2022 Der er ryddet lidt op i tråden. Hold jer venligst til emnet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 21. Februar, 2022 22 cm and thick skrev, den 17.2.2022 at 07:21: Øhhhh er det ikke en selvfølge ved ALLE besøg? Ligesom man selv fordrer og forventer pigerne gør og er.... Desværre ikke en selvfølge for alle, hører jeg tit fra GPer. Hører at mange bare kører direkte fra arbejde i håndværker tøj og vil have øko blow osv. Ikke at jeg forstår dem, da jeg ville tænde af hvis ikke jeg selv og pigen var ren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 359 Skrevet 21. Februar, 2022 Var ved at få en aftale i stand med hende da hun sidst var i Kbh, vel for et års tid siden, men det lykkedes desværre ikke (af dybest set de samme årsager som der kan læses af tidligere beretninger). Dødærgerligt, for hun er ellers lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg