Mads1982dk 7 Skrevet 17. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/337514 Forsøgte at lave en aftale med dem. Alt var ok og aftalen på plads. Da vi så ramte datoen for aftalen, ville de pludseligt have penge upfront og krævede halvdelen. De er useriøse og spilder jeres tid. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 17. Februar, 2022 Det jo det snap går ud på . Det dreje sig om at lokke penge fra folk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 17. Februar, 2022 issen skrev, for 7 minutter siden: Det jo det snap går ud på . Det dreje sig om at lokke penge fra folk. Nemlig ja - det er tydeligt at se dem der forsøger at lokke penge ud af en har lave priser på møder, men liiige skal have forudbetaling et vip medlemsskab Brug www.reddit.com her er masser af gratis billeder af piger fra hele verden, der gør det for at pirre og få positive kommentarer på deres billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2542 Skrevet 17. Februar, 2022 Forudbetaling er = Svindle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1065 Skrevet 17. Februar, 2022 lille_peter skrev, for 2 timer siden: Forudbetaling er = Svindle. Haha ja , skrev med en ung tøz på tinder igår der så ville over på KIK hun var fra Stockholm, hun kunne da sagtens komme til Kbh og gøre mig glad, hun havde allererede Momondo ét flybilletter STOCPH og retur , DKK 5500,- skulle jeg bare lige sende til hende , så ville hun komme i morgen aften og blive til søndag.....haha..... tilbød hende at købe billetterne , jeg skulle bare lige bruge hendes pasoplysninger og billede id., og email ...og så ville jeg sende hende ETKTS.....så stoppede det der! De er blevet kreative..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 720 Skrevet 17. Februar, 2022 pdrhan skrev, for 48 minutter siden: Haha ja , skrev med en ung tøz på tinder igår der så ville over på KIK hun var fra Stockholm, hun kunne da sagtens komme til Kbh og gøre mig glad, hun havde allererede Momondo ét flybilletter STOCPH og retur , DKK 5500,- skulle jeg bare lige sende til hende , så ville hun komme i morgen aften og blive til søndag.....haha..... tilbød hende at købe billetterne , jeg skulle bare lige bruge hendes pasoplysninger og billede id., og email ...og så ville jeg sende hende ETKTS.....så stoppede det der! De er blevet kreative..... Hvorfor sagde du nej til lidt ungt dejligt svensk pigebarn?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 17. Februar, 2022 Det kan du vel sige dig selv med den pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 17. Februar, 2022 Mads1982dk skrev, for 10 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/337514 Forsøgte at lave en aftale med dem. Alt var ok og aftalen på plads. Da vi så ramte datoen for aftalen, ville de pludseligt have penge upfront og krævede halvdelen. De er useriøse og spilder jeres tid. Da jeg skrev med dem, fik hun corona lige før vi skulle mødes - efterfølgende fik jeg mange tilbud på billeder osv. til sidst var de pist væk - da jeg ikke ville købe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg