Frankey 2 Skrevet 18. Februar, 2022 Hermed min første anmeldelse nogensinde så jeg gør det kort: Holly Dolly var en vanvittig oplevelse! Hun er ung, smuk og slank med en vild og naturlig krop. Det er 100% sikkert hende på billederne og hun møder ganske rigtigt op i døren, iført et sæt lækkert lingeri. Men vigtigst af alt så levede hun sig fuldstændig ind i akten og det virker oprigtigt som om hun elsker hvert sekund. Jeg vil ikke gå i detaljer om selve oplevelse, jeg vil blot sige at jeg skal selv afsted igen snarest muligt! https://annoncelight.dk/showad/328518 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. Februar, 2022 Frankey skrev, for 9 minutter siden: Hermed min første anmeldelse nogensinde så jeg gør det kort: Holly Dolly var en vanvittig oplevelse! Hun er ung, smuk og slank med en vild og naturlig krop. Det er 100% sikkert hende på billederne og hun møder ganske rigtigt op i døren, iført et sæt lækkert lingeri. Men vigtigst af alt så levede hun sig fuldstændig ind i akten og det virker oprigtigt som om hun elsker hvert sekund. Jeg vil ikke gå i detaljer om selve oplevelse, jeg vil blot sige at jeg skal selv afsted igen snarest muligt! https://annoncelight.dk/showad/328518 Æv.. Man skulle bo i Jylland og omkring Aarhus. I bliver godt nok forkælet i disse vintermåneder, mens lysthusene med danske piger herovre i Storkøbenhavn lukker på stribe. *Snøft* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 18. Februar, 2022 Frankey skrev, for 3 timer siden: Hermed min første anmeldelse nogensinde så jeg gør det kort: Ja så må det jo blive en lang anmeldelse næste gang, ikk - godt du havde en god stund. Med hensyn til selve annoncen tror jeg ikke på hun selv har skrevet den; det er jo heller ikke et krav; men den minder rigtig meget om flere andre; specielt i afsnittet omkring "Specials" me d diverse comboer - hendes ´nabo´ Nika ser da vanvittig lækker-ud ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankey 2 Skrevet 18. Februar, 2022 Høvdingen skrev, for 25 minutter siden: Ja så må det jo blive en lang anmeldelse næste gang, ikk - godt du havde en god stund. Med hensyn til selve annoncen tror jeg ikke på hun selv har skrevet den; det er jo heller ikke et krav; men den minder rigtig meget om flere andre; specielt i afsnittet omkring "Specials" me d diverse comboer - hendes ´nabo´ Nika ser da vanvittig lækker-ud ..... Jeg tror sgu også bare de kopier fra andre annoncer fordi de ikke selv snakker/skriver godt nok engelsk. Mange af dem bruger nok bare google-translate til at rette til. For min skyld er det også lige meget om annoncerne er unikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MightySmall 42 Skrevet 18. Februar, 2022 De kopierer ikke noget. De laver slet ikke selv deres annoncer. Det gør deres pimp. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 19. Februar, 2022 Tak for anmeldelsen. Holly får i hvert fald mange gode anmeldelser herinde. Jeg har lidt svært ved at forstå hendes annonce - men det er nok bare mig? 1h + Unforgettable ORGASM COMBO ( shower together, wet, owo, cum in mouth, cum on face ) - 1900 kr 1h + WILD gfe COMBO (blowjob wiithout condom, domination from me, roleplay, cum on face) - 1800 kr 1h + bdsm COMBO ((Domination, submission, spanking, choking, bondage, handcuffs, gagging, facefuck) - 2400 KR 1h + All included (from my extras) Perfect COMBO - 3400kr Det er forskellen mellem de sidste to typer combos - som jeg ikke forstår??? 3400 for en time virker meget højt og jeg kan ikke se hvad der er ekstra oveni. Jeg kan godt se listen af ekstras. Men er det fælles bad osv. der løfter prisen til 3400 for en time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 19. Februar, 2022 Hanshj skrev, for 14 timer siden: 1h + bdsm COMBO ((Domination, submission, spanking, choking, bondage, handcuffs, gagging, facefuck) - 2400 KR 1h + All included (from my extras) Perfect COMBO - 3400kr Det er forskellen mellem de sidste to typer combos - som jeg ikke forstår??? 3400 for en time virker meget højt og jeg kan ikke se hvad der er ekstra oveni. Jeg kan godt se listen af ekstras. Men er det fælles bad osv. der løfter prisen til 3400 for en time? Jeg tænker i og med hun skriver “all included” så er det alt på listen du får for 3400kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MightySmall 42 Skrevet 19. Februar, 2022 Hvor villejeg være ked af at smide 3400 kr., når jeg alligevel skyder bananen af efter max 10 min (-: 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 51 Skrevet 21. Februar, 2022 Hanshj skrev, den 19.2.2022 at 04:25: Tak for anmeldelsen. Holly får i hvert fald mange gode anmeldelser herinde. Jeg har lidt svært ved at forstå hendes annonce - men det er nok bare mig? 1h + Unforgettable ORGASM COMBO ( shower together, wet, owo, cum in mouth, cum on face ) - 1900 kr 1h + WILD gfe COMBO (blowjob wiithout condom, domination from me, roleplay, cum on face) - 1800 kr 1h + bdsm COMBO ((Domination, submission, spanking, choking, bondage, handcuffs, gagging, facefuck) - 2400 KR 1h + All included (from my extras) Perfect COMBO - 3400kr Det er forskellen mellem de sidste to typer combos - som jeg ikke forstår??? 3400 for en time virker meget højt og jeg kan ikke se hvad der er ekstra oveni. Jeg kan godt se listen af ekstras. Men er det fælles bad osv. der løfter prisen til 3400 for en time? Som jeg ser det, så er det alt inklusive hendes roomie ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 21. Februar, 2022 Okay det giver god mening hvis det er for 2 piger :-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 23. Februar, 2022 Har skrevet med Holly, da hun var i en anden by, sidst hun var i landet - hun ser så smuk ud - håber hun er independent .... Kan nogen løfte sløret for om det er i Århus C. hun befinder sig ? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) Listelømmel skrev, for 12 timer siden: Har skrevet med Holly, da hun var i en anden by, sidst hun var i landet - hun ser så smuk ud - håber hun er independent .... Kan nogen løfte sløret for om det er i Århus C. hun befinder sig ? På forhånd tak. Jeg mener det er i Århus c hun befinder sig, det var det ihvertfald sidst hun var i Århus. Redigeret 24. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 27. Februar, 2022 Hanshj skrev, den 19.2.2022 at 04:25: Tak for anmeldelsen. Holly får i hvert fald mange gode anmeldelser herinde. Jeg har lidt svært ved at forstå hendes annonce - men det er nok bare mig? 1h + Unforgettable ORGASM COMBO ( shower together, wet, owo, cum in mouth, cum on face ) - 1900 kr 1h + WILD gfe COMBO (blowjob wiithout condom, domination from me, roleplay, cum on face) - 1800 kr 1h + bdsm COMBO ((Domination, submission, spanking, choking, bondage, handcuffs, gagging, facefuck) - 2400 KR 1h + All included (from my extras) Perfect COMBO - 3400kr Det er forskellen mellem de sidste to typer combos - som jeg ikke forstår??? 3400 for en time virker meget højt og jeg kan ikke se hvad der er ekstra oveni. Jeg kan godt se listen af ekstras. Men er det fælles bad osv. der løfter prisen til 3400 for en time? Jeg læser det som, at det er hende der er den dominerende i den første, "wild gfe combo" og kunden i den anden "bdsm combo" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 342 Skrevet 27. Februar, 2022 Hun kræver desværre to selfies før første møde. Absolut no go for mig. Desværre er hun ikke ærlig nok at skrive det i annoncen men nævner det først når man er på vej. Virkelig dårlig stil. Men hvis man er modig nok kan man jo prøve. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg