Bobwhite 295 Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) Sophie kommer lige fra hende fra hendes midlertidige logi der ligger sydover fra mig, nærmere bestemt på en vej, der, nærmest profant, er opkaldt efter en af mine absolutte yndlingsforfattere. Jeg har været på lokaliteten før og det var som altid kvalitet der blev serveret, i hvert fald for feinschmeckere af min syndige slags der notorisk nyder at svælge i udvalgt frisk ungt stramt kød, importeret fra øst. Det er der mange meninger om, og jeg har min. Sofie er absolut ikke velhængt, og det var godt. Man kunne måske sige, at jeg der i store dele af mit liv har længtes efter skibskatastrofer og mod hærværk, her fik serveret en ganske sjælden ret mens jeg fodrede hende med den lille og pludselig(e) død. Sophie er virkelig ung, virker vanvittigt uskyldig (trods erhvervet) og serverer sine ypperlige ydelser lidt som et skræmt råkid, der med sine store blanke dybe øjne og sitrende knæ stirrer stift lige ind i geværmundingen, mens jægeren spænder hanen og fyrer sit nådesløse skud afsted. Måske er Sophie ikke den lykkelige luder og måske hun ikke er skabt til at inhalere på den måde, men efter at have haft mine hænder rundt hendes taljes omkreds, æltet hendes ynder, nydt udsynet til begge hendes bagerste hårløse huller og fornemmelsen af den nærmest jomfruelige stramhed i det ene hun bød til, så formidabelt bygget og voldsomt æggende, måtte jeg til sidst tage hendes mund og svulmende tunge i min besiddelse med en serie bundløse ryk. Da vi således kom til verdens ende og min enøjede legemsdel måtte overgive sig til det uundgåelige har den aldrig skudt hårdere, dybere, længere. Jeg må sige at det var uimodståeligt, eller rettere fuldstændig som et opbrud der ramte alverden og et jordskælv, som kaldtes Guds tugt. Og det tog hun som alt det andet som en champ, selvom hun kløjs lidt i det. Bob Redigeret 18. Februar, 2022 af Bobwhite 11 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 922 Skrevet 19. Februar, 2022 indbydende skrive stil - sej anmeldelse - @Bobwhite kan du sige noget om hendes kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobwhite 295 Skrevet 19. Februar, 2022 (edited) Tak vildsvin, gjorde mig også umage Jeg synes hendes kys er dejlige, lige som jeg kan lide dem; hun tog imod min grådige tunge med åben mund og tillod sin egen smukke brede tunge at spille med på sin egen blide melodi mens jeg kiggede hende dybt i de store dådyrøjne. Sophie er - som jeg ser det - en sky og tilbageholdende pige, der skal tages, og tages med den rette, afmålte, respektfulde og kontrollerede kraft. Hun har sine grænser og dem skal man kunne mærke. Jeg tror ikke hun vil opleves som interessant af alle, især ikke hvis man tror hun kan styre begivenhederne. For så sker der næppe noget. Man skal nok heller ikke tro at man nødvendigvis får det man har bestilt eller at man kan kommunikere sprogligt med hende. Men så kan man så meget andet. Jeg er i tvivl om hvorfor hun kunne hidse mig så voldsomt op, så langt fra den “vimsende” type, en underlig fornemmelse af ægthed, manglende filter, uskyld og jomfruelighed, let angst, modstand og usikkerhed, at hun skulle erobres, selv om det selvfølgelig var en kamp der var vundet på forhånd, omstændighederne taget i betragtning. Hun fremkaldte en sær erotisk fornemmelse i mig af at kunne genvinde tabte horisonter, af ømhed, af lyst til at passe på hende, lige der, der midt i mit liderlige sørøvertugt. Jeg har tænkt lidt over det og jeg tror at den eneste gang jeg har oplevet noget lignende var i Glostrup engang med en tilsvarende sky pige med en midje så slank at mine hænder kunne nå næsten hele vejen rundt. Redigeret 19. Februar, 2022 af Bobwhite 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 19. Februar, 2022 Hvordan er hendes deep throat og facefuck hvis har prøvet dette ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 19. Februar, 2022 Sluger hun sperm? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 19. Februar, 2022 Bobwhite skrev, for 4 timer siden: Jeg tror ikke hun vil opleves som interessant af alle, Nej, der har været en del utilfredse kunder i butikken tidligere. Iceman skrev, for 4 timer siden: Hvordan er hendes deep throat og facefuck hvis har prøvet dette ? Der findes ældre anmeldelser af det. lucullusb skrev, for 3 timer siden: Sluger hun sperm? Med de her piger står det altid i annoncen, hvis det er tilfældet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobwhite 295 Skrevet 19. Februar, 2022 (edited) Hendes evne til at indtage en medister uden at bide den over, tja, mmm, prøvede egentlig at beskrive det i anmeldelsen…, men måske lidt subtilt og spundet rundt om emnet frem for direkte på det, og hver mand sin smag også på dette område. Men altså, den forsvinder ikke ligefrem af sig selv i halsen på hende, der skal vilje til, der skal stødes og lirkes. Dette medfører visse reaktioner i den modtagende ende. Netop disse reaktioner, mine herrer, opfatter jeg som særdeles pirrende. Og så langt at foretrække fremfor hos en erfaren sabelslugerske, hvor den som ved et trylleslag forsvinder i dybet. Som forskellen mellem udkogt spagetti og pasta al dente. Jeg vil tro en del af det er blevet dernede, men jeg spurgte ikke efter det. Jeg var fuldt tilfreds med den udholdenhed hun udviste, mens jeg tog mig den tid der skulle til for at gøre mig helt færdig. Jeg tilstår, jeg kan godt lide det, når den stemme der byder mig farvel lyder lidt snøvlet. Redigeret 19. Februar, 2022 af Bobwhite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 20. Februar, 2022 Jeg prøvede hende på hendes allerførste visit, og jeg er vel gennemsnitlig i størrelsen. Der kunne hun fint få den helt i bund, og det var lige til min smag med at det bliver meget vådt og hun gaggede til tider. Resten af anmeldelsen kan jeg tilslutte mig, meget yndig og stram pige. Hendes engelske var dog ikke-eksisterende, men måske @Bobwhite kan berette lidt om de er blevet anstændige med tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 21. Februar, 2022 sugarshooter skrev, for 2 timer siden: Hendes engelske var dog ikke-eksisterende, Hendes engelsk kundskaber er meget begrænsede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JimmyOlsen 294 Skrevet 23. Februar, 2022 Kanon anmeldelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg