Klinge 181 Skrevet 19. Februar, 2022 Jeg har besøgt denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/320100 Selv om fotos er slørede er man ikke i tvivl om det er hende, når man træder ind af døren. Hun har en flot slank krop, de skønneste ung pige struttende bryster og helt glatbarberet, lige til at gå ombord i. Havde bestilt ekstra b2b massage og en skøn oplevelse at mærke disse olie ung pige bryster og føle dem glide over kroppen. Hvad der ellers foregik bliver mellem hende og mig, men jeg er klar til genbesøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 19. Februar, 2022 Hvorfor gentager du det du skrev d. 12. juni 2021? Nøjagtig selvsamme anmeldelse; hmhm 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 19. Februar, 2022 Høvdingen skrev, 1 time siden: Hvorfor gentager du det du skrev d. 12. juni 2021? Nøjagtig selvsamme anmeldelse; hmhm Det er ganske enkelt fordi jeg har besøgt hende igen, nu under navnet Michelle, men første gang var det under navnet Blanka - de skifter jo navn engang imellem, så lovede at lave et nyt review og da jeg ikke er så kreativ, brugte jeg det gamle. Men det ændrer jo ikke noget ved, at det er hende på billederne og hun stadigvæk er en rigtig lækker steg det er et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 19. Februar, 2022 Jamen det er da helt op til dig selv; så nu gætter jeg på, at du gengentager anmeldelsen omkring d. 17. juli 2022, klokkeslettet tør jeg ikke gisne om - andet end pigen nok hedder Isabella denne gang ..... go´ søndag i øvrigt 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg