Hop til indhold
Klinge

Sexy Fit Body - Michelle - Aalborg

Recommended Posts

Jeg har besøgt denne skønhed 

https://annoncelight.dk/showad/320100

Selv om fotos er slørede er man ikke i tvivl om det er hende, når man træder ind af døren.

Hun har en flot slank krop, de skønneste ung pige struttende bryster og helt glatbarberet, lige til at gå ombord i.

Havde bestilt ekstra b2b massage og en skøn oplevelse at mærke disse olie ung pige bryster og føle dem glide over kroppen.

Hvad der ellers foregik bliver mellem hende og mig, men jeg er klar til genbesøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, 1 time siden:

Hvorfor gentager du det du skrev d. 12. juni 2021? Nøjagtig selvsamme anmeldelse; hmhm

Det er ganske enkelt fordi jeg har besøgt hende igen, nu under navnet Michelle, men første gang var det under navnet Blanka - de skifter jo navn engang imellem,  så lovede at lave et nyt review og da jeg ikke er så kreativ, brugte jeg det gamle. 

Men det ændrer jo ikke noget ved, at det er hende på billederne og hun stadigvæk er en rigtig lækker steg det er et besøg værd.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det er da helt op til dig selv; så nu gætter jeg på, at du gengentager anmeldelsen omkring d. 17. juli  2022, klokkeslettet tør jeg ikke gisne om - andet end pigen nok hedder Isabella denne gang ..... go´ søndag i øvrigt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...