Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer 

jeg skal til Slagelse på et tidspunkt i løbet af de næste par uger , så vil høre om der er nogle der kan anbefale et godt sted , som giver massage med ekstra .jeg så i en tråd at Bibbi fra thai smile skulle være stoppet der og vist nok også en mere , er der nogle der ved hvem der er af massøre tilbage hos thai smile ? Hvad med Cat er hun der stadig ? 
og så kan jeg ser der er 3 massøre hos reya nu , nogle der ved noget om dem ? 

og tilsidst har jeg set i en tråd at der er et nyt sted på Løvegade nr 12 . Er der nogle der kan fortælle lidt mere om stedet 

på forhånd tusinde tak for hjælpen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg ikke selv været på smile et stykke tid, men fik af anden massør i byen af vide at Bibbi og vist nok cat, var stoppe i slagelse, men som sagt er ikke 100%, og var også info fra anden side.

Vidste ikke der var 3 hos reya pt,kender kun naan, som giver en god massage.

Løvegade 12 er hot dina/Diana der er flyttet ind på en grøn klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusinde tak for info , måske der er andre der ved om Cat er stoppet hos thai smile og hvis hun er om hun måske er startet et andet sted .

hvis du går ind på online booking hos Reya er det muligt at booke Nan og 2 andre navne .

vedrørende Løvegade og hotDina/Diana tilbyder hun andet en massage , og hvis hun gør , er det mon muligt hvis det er en grøn klinik 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dina tilbyder andet ja, men ejer gør ikke, og ved ikke hvor meget hun er vidende om Dinas kunder, fik af vide første gang jeg var der, at jeg skulle være stille og meget diskret, og intet skrive herinde om hendes nye sted, da ejer ikke ville have hendes ry som grøn klinik ødelagt

Af hensyn til thaismile, er det bare at ringe til butikken, mon ikke de gerne svarer på hvem der er i butikken pt.

Redigeret af Tømreren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DrMM

Hos Reya er Lin vist stoppet. Hun har i hvert fald ikke været book-bar på siden længe, selvom hun stadig står anført der. 

Nan har jeg været hos to gange. Det er korrekt, at hun ikke går længere end HJ. Til gengæld giver hun den mest pirrende massage, jeg nogensinde har fået. Selve HJ var bare prikken på i’et, for selve massage og måden hun masserede og pirrede min pik on/off over i hvert fald en halv time var helt vanvittigt. Jeg kom så hårdt, da det endelig var tid til full HJ action. Og så er hun bare meget behagelig og omsorgsfuld. Jeg fik også helt uproblematisk lov til at røre både ved lår, røv og bryster undervejs, og hun kiggede mig i øjnene, mens hun afsluttede mig. Det er det ikke alle, der gør.

Den nye, Line, har jeg ikke set eller oplevet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er en fhasai i København du linker til, men begge kan findes på Facebook bla. Ellers må man Google.

Deeplinks virker ikke til reya welness

Redigeret af Tømreren
Type fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
DrMM skrev, for 3 timer siden:

Nan har jeg været hos to gange. Det er korrekt, at hun ikke går længere end HJ. Til gengæld giver hun den mest pirrende massage, jeg nogensinde har fået.

Det er så ikke min oplevelse mere. Jeg kommer der med jævnligt, men syntes efterhånden at både Nan's massage og handjobs har mistet en hel del af gnisten. Den kører mest på autopiloten. 
Jeg har hørt en anden pusle og give massage på den anden side af gardinet - men ikke set vedkommende. Det lyder dog kundens dybe støn at der ydes mere end kun massage ;) 

Venligst
NT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tømreren skrev, for 29 minutter siden:

Den er en fhasai i København du linker til, men begge kan findes på Facebook bla. Ellers må man Google.

Deeplinks virker ikke til reya welness

Sorry ja! 

Reya virkede nu da jeg lavede linket, men nu gør det ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tomas jon skrev, den 24.2.2022 at 11:45:

men jeg forstår ikke, hvad du kan lide ved hende!

Det behøver du vel heller ikke, blot du respekterer andres valg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DrMM
Nielsen Tonajt skrev, den 24.2.2022 at 18:33:

Det er så ikke min oplevelse mere. Jeg kommer der med jævnligt, men syntes efterhånden at både Nan's massage og handjobs har mistet en hel del af gnisten. Den kører mest på autopiloten. 
Jeg har hørt en anden pusle og give massage på den anden side af gardinet - men ikke set vedkommende. Det lyder dog kundens dybe støn at der ydes mere end kun massage ;) 

Venligst
NT

Det er ærgerligt! Jeg har hørt et par stykke med samme mening som dig. Min oplevelse var dog enormt god. Men måske kemi og tiltrækning kan spille en rolle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DrMM
Leoparden skrev, den 25.2.2022 at 16:51:

Er der nogen som har fået massage af Line hos Reya ( Nan ) i Slagelse...? :)

Nej, men jeg ville virkelig også gerne høre fra folk herinde! Hun ser ok booket ud pt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DrMM skrev, den 28.2.2022 at 11:48:

Nej, men jeg ville virkelig også gerne høre fra folk herinde! Hun ser ok booket ud pt. 

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvor ser du det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thai Smile Slagelse, er der nogen som har lidt info.

Priser og hvem der er på arbejde der.

Læste at flere er stoppet der.

Det er længe siden jeg har været på Slagelse egnen, så er lidt nysgerrig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, den 25.4.2022 at 14:26:

Thai Smile Slagelse, er der nogen som har lidt info.

De sidste par gange jeg har været forbi, var det kun Um (mamasan) jeg så. 
Hun giver en god massage og et godt BJ - intet at klage over. 
Prisen er som den plejer at være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...