Hop til indhold
Heskoxx

Fantastisk Tantra massage hos Mirella i Aarhus

Recommended Posts

Jeg tænker tilbage på mit møde med Mirella i går med en varm følelse. Hvilket gav mig en speciel, behagelig og intim oplevelse.

Jeg har tidligere besøgt Mirella i København og jeg blev meget glad over at se at Mirella nu var i Aarhus hvor jeg nu bor. 

Jeg bestilte halvanden times Tantra massage hvilket var en fantastisk oplevelse.

Jeg syntes, at hun er en meget dejlig kvinde på alle måder, og fra det øjeblik, hun lagde sin hånd på min krop føltes det bekendt. Hun tog sig god tid til small talk og massagen var fantastisk. Hvilken overvældende følelse af intimitet og kærlighed. Den fantastiske punktmassage bragte et niveau af fornøjelse, som jeg ikke kunne have forestillet mig. Jeg kom to gange den ene gang med lingammassage og den anden gang blow job, men energien forsvandt ikke som normalt. Energien blev i min krop, og jeg føler mig stadig frisk efter massagen.

Jeg føler en stor taknemmelighed for i går.

Jeg glæder mig til at møde hende igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Mirella er faktisk.

Men behold hende nu ikke i Jylland alt for længe. Hun er savnet på Sjælland :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heskoxx skrev, den 20.2.2022 at 15:03:

Jeg tænker tilbage på mit møde med Mirella i går med en varm følelse. Hvilket gav mig en speciel, behagelig og intim oplevelse.

Jeg har tidligere besøgt Mirella i København og jeg blev meget glad over at se at Mirella nu var i Aarhus hvor jeg nu bor. 

Jeg bestilte halvanden times Tantra massage hvilket var en fantastisk oplevelse.

Jeg syntes, at hun er en meget dejlig kvinde på alle måder, og fra det øjeblik, hun lagde sin hånd på min krop føltes det bekendt. Hun tog sig god tid til small talk og massagen var fantastisk. Hvilken overvældende følelse af intimitet og kærlighed. Den fantastiske punktmassage bragte et niveau af fornøjelse, som jeg ikke kunne have forestillet mig. Jeg kom to gange den ene gang med lingammassage og den anden gang blow job, men energien forsvandt ikke som normalt. Energien blev i min krop, og jeg føler mig stadig frisk efter massagen.

Jeg føler en stor taknemmelighed for i går.

Jeg glæder mig til at møde hende igen 

Var blow uden gummi?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kan beskrive hendes Nuru Massage er det med rigtig nuru gel?

Hvordan er det med parkering i nærheden af hendes lejlighed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mirella er en ener...Jeg fik 90 minutters tantra i forgårs og planeten drejer stadig så hurtigt at jeg er bange for at falde af....Jeg har ikke SÅ stor erfaring med massage,

men jeg ved hvordan hun får mig til at følge -som ingen anden...:)...Fint, blow er godt nok kun "med", men det gjorde mig ikke noget (det havde jeg aldrig troet jeg skulle skrive)..

Mirella har mine varmeste anbefalinger -og nej, københavnere.....hun er "vores" nu....:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jern-Henrik skrev, for 2 minutter siden:

Mirella har mine varmeste anbefalinger -og nej, københavnere.....hun er "vores" nu....:D

Aflever! :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, den 26.2.2022 at 13:12:

Der er p kælder tæt på Aarhus ø hvis hun er der endnu  

Du får hvad du ser. Blow med kondom 

Så fik jeg besøgt hende det var i et rækkehus i Mårslet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der nu. Og ja hun er mega sød men selve massagen var der sgu ikke meget tantra over. Så ved I ihvertfald ikke hvad det er. Afslutningen med hånden var heller ikke imponerende. Og hun var tydeligvis ikke begejstret for sæd. Men snakke og spørge var hun god til. Og plus for de hygiejniske forhold! Men jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, for 4 timer siden:

Jeg har også været der nu. Og ja hun er mega sød men selve massagen var der sgu ikke meget tantra over. Så ved I ihvertfald ikke hvad det er. Afslutningen med hånden var heller ikke imponerende. Og hun var tydeligvis ikke begejstret for sæd. Men snakke og spørge var hun god til. Og plus for de hygiejniske forhold! Men jeg kommer ikke igen.

Jeg kan kun tilslutte mig denne oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det meste er efterhånden skrevet om den <3skønne Mirella...Jeg har lige besøgt hende for tredje gang på en uge...

Hvad kan jeg sige...Damen er stærkt vanedannende , med sine varme hænder og sit blide væsen....Hun får ALT for mange af mine lommepenge...(og jeg ville ønske jeg havde flere...)<3

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Det Løse missil skrev, den 26.5.2022 at 16:35:

Hvor i Aarhus er hun ca. for tiden?

Hun er ikke længere på Ø, men er rykket til en lejlighed nær Ringgaden/Silkeborgvej krydset..Gode parkeringsmuligheder mod betaling ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hinde ud for gode anmeldelser, med kan ikke nikke godkendende til dem. :(

For mig var det et middelmådigt blow og handjob, og hun virker meget "sperm forskrækket" nærmest som om hun er bange for at få det på hænder :D

Det skal dog siges hun bestemt er servicemindet, og helt sikkert nok gjorde sit bedste, det virkede bare ikke for mig.

/Jyden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...