Isenvad 63 Skrevet 20. Februar, 2022 Har lige aflagt denne skønhed et besøg. https://annoncelight.dk/showad/287899 Beklager Kan ik finde ud af at lave link Billederne passer 100% og det er bestemt ikke løgn at det er xxl tits aldrig har jeg da set så store. Linse kesler go home. Helt igennem en dejlig tøs der tænker mere på dig end på sig selv. Kysser, krammer, cum i ansigtet, mega godt blow og hun fornemmede klart at kuglerne mm også skulle ha en god tur. Kæmpe anbefaling herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 20. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/287899 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 21. Februar, 2022 @Isenvad, sidst jeg besøgte hende var brysterne naturlige - er de stadig det? For når du sammenligner med Linse Kessler, så tænker jeg måske mere silikone end noget andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 119 Skrevet 21. Februar, 2022 Er det et af byens kendte steder eller er hun privat/diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 21. Februar, 2022 @Isenvad havde hun de lårlange støvler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 63 Skrevet 8. Marts, 2022 Nej desværre. Men jeg havde et par knæ lange snørre støvler med Elsker at se en kvinde med støvler Kommer lange støvler ikke snart på mode igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 18. Marts, 2022 Isenvad skrev, den 8.3.2022 at 18:17: Nej desværre. Men jeg havde et par knæ lange snørre støvler med Elsker at se en kvinde med støvler Kommer lange støvler ikke snart på mode igen Fuldstændig enig med dig @Isenvad det er et lækkert syn når en kvinde har lange støvler på. Det er heldigvis på vej tilbage. Har set masser af lange støvler på “de civile” kvinder denne vinter og det lyder til det er kommet for at blive Fedt du også tager støvler med. Det gør jeg også. Gider ikke blive skuffet over at der er støvler på billederne men de så ikke har dem alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 18. Marts, 2022 Fantastisk kvide, hun er min første fast gp . Og en af de første ikke thai jeg har prøvet. Sød, varm dejlig at snakke med. hedes bryster er ægte, og stor.dejlig at hun er kommet tilbage . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 63 Skrevet 19. Marts, 2022 7400 skrev, for 23 timer siden: Fuldstændig enig med dig @Isenvad det er et lækkert syn når en kvinde har lange støvler på. Det er heldigvis på vej tilbage. Har set masser af lange støvler på “de civile” kvinder denne vinter og det lyder til det er kommet for at blive Fedt du også tager støvler med. Det gør jeg også. Gider ikke blive skuffet over at der er støvler på billederne men de så ikke har dem alligevel. Ja det bliver godt i by billedet igen med lange støvler. Jeg håber de læderlook leggings så også når at blive så de kan kombineres. Sf. hvilke støvler med bringer du . jeg håber engang at finde en rigtig hestepige med fuld rideudstyr lange ridestøvler, ridebukser, hjem mm Og så evt måtte kneppe hende i stalden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 23. Marts, 2022 Isenvad skrev, den 19.3.2022 at 18:11: Ja det bliver godt i by billedet igen med lange støvler. Jeg håber de læderlook leggings så også når at blive så de kan kombineres. Sf. hvilke støvler med bringer du . jeg håber engang at finde en rigtig hestepige med fuld rideudstyr lange ridestøvler, ridebukser, hjem mm Og så evt måtte kneppe hende i stalden Jeg har et par lårlange skind/læderstøvler i str. 39 . Det er som regel et ret lækkert syn, omend nogle af pigerne har lidt svært ved at gå elegant i de 10 cm hæle Hvis du finder hende i ridetøj og ægte læderridestøvler så siger du bare til. Hende vil jeg også gerne mødes med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 63 Skrevet 25. Marts, 2022 Jeg tror faktisk der er mange der gerne vil møde en slank pige I ridetøj og gennem kneppe hende. Men hvor findes hun ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 63 Skrevet 3. April, 2022 7400 skrev, den 24.3.2022 at 00:33: Jeg har et par lårlange skind/læderstøvler i str. 39 . Det er som regel et ret lækkert syn, omend nogle af pigerne har lidt svært ved at gå elegant i de 10 cm hæle Hvis du finder hende i ridetøj og ægte læderridestøvler så siger du bare til. Hende vil jeg også gerne mødes med Hej 7400. Så har jeg fundet hende Prøv at skriv til Dina G. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 15. April, 2022 Hej Lyder lækkert, er det hende der på billederne på annoncen nu? Og er hun ellers slank ud over at have store dejlige bryster? Trænger lige lidt til at ælte rundt i et par gode naturlige bryster og en slank pige…. Det kan bare noget! -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg